Odes 400 4X4 mittaristo

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
tomola
2WD

Odes 400 4X4 mittaristo

Viesti Kirjoittaja tomola »

Mulla on ko. kampe ja mittari vähän temppuilee. Kun pistää virrat päälle niin siinä on kaikkea epämääräistä sotkua, eikä saa selvää että kuinka lujaa esim. ajaa tai mikä vaihde on päällä ym. Sivustapäin kun mittaristoa katsoo niin näkee kaiken normaalisti mutta normaali istuma-asennosta ei. Välillä on tehnyt sillä tavalla että on näkynyt normaalisti mutta taas seuraavan käynnistyksen aikoihin taas ollut vähän epäselvää. Kun virrat ei ole päällä niin siinä näkyy kaikkee semmoista tummaa. Käyttäytyy vähän niinkuin taskulaskimen näyttöä painettaessa. Kuka osais auttaa että missä vika. Silmissä se vika ei ole, koska muutkin näkee sen.
pume
2WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 EFI T3 -15

Re: Odes 400 4X4 mittaristo

Viesti Kirjoittaja pume »

tomola kirjoitti:Mulla on ko. kampe ja mittari vähän temppuilee. Kun pistää virrat päälle niin siinä on kaikkea epämääräistä sotkua, eikä saa selvää että kuinka lujaa esim. ajaa tai mikä vaihde on päällä ym. Sivustapäin kun mittaristoa katsoo niin näkee kaiken normaalisti mutta normaali istuma-asennosta ei. Välillä on tehnyt sillä tavalla että on näkynyt normaalisti mutta taas seuraavan käynnistyksen aikoihin taas ollut vähän epäselvää. Kun virrat ei ole päällä niin siinä näkyy kaikkee semmoista tummaa. Käyttäytyy vähän niinkuin taskulaskimen näyttöä painettaessa. Kuka osais auttaa että missä vika. Silmissä se vika ei ole, koska muutkin näkee sen.
itellä oli sama ongelma uutena,meni takuuvaihtoon,uus mittari tilalle,ja puolivuotta on kestänyt ainakin tähänasti,jos taakuuta jäljellä ota myyjäliikkeesseen yhteyttä menee takuuseen,motor powerilta saa ostettua mittarin 189e,löytyy muitakin varaosia,ne myypii odeksia,boss 400 nimellä.
--Ojankautta Kiitos--
Ex: odes L7 vm07
tomola
2WD

Joo,
huomasin että motorpowerilta saa tuota samaa mittaria. Ajattelin vain että onko siihen mitään tehtävissä. Mutta ei ilmeisesti, eli sonta mikä sonta. Takuuta kun ei enään ole.
Saakohan mistään muulta maahantuojalta ko. mittaristoa halvemmalla?!
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

M-P :llä tuppaa olemaan osat kallita. esim. Linhain varin remmi, hintaa 3-numeroinen luku.
Matakolla vastaava tarvike 30 €.

Ellei vaihde ym. tiedot ole niin oleellisia, laita sigma tms. mittari.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
petej
6WD

Vapor Mittaristo

Viesti Kirjoittaja petej »

Itse ostin tarvikemittarin on ollut nyt 2kk ja toiminut ongelmitta Linhaissa

http://www.veku.net/product_info.php?products_id=491
tomola
2WD

Skygo kirjoitti:M-P :llä tuppaa olemaan osat kallita. esim. Linhain varin remmi, hintaa 3-numeroinen luku.
Matakolla vastaava tarvike 30 €.

Ellei vaihde ym. tiedot ole niin oleellisia, laita sigma tms. mittari.
Matako?! Mikä helv se on?
TATU
6WD
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

tomola kirjoitti:Matako?! Mikä helv se on?
Se on verkkokauppa joka myy mönkijöitä, mopoja ja lisävarusteita niihin ja se sijaitsee Ylöjärvellä (niillä saattaa olla myös tavallinen myymälä tuolla Ylöjärvelle mutta siitä mä en ole 100 prosenttisen varma)
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
tomola
2WD

Re: Vapor Mittaristo

petej kirjoitti:Itse ostin tarvikemittarin on ollut nyt 2kk ja toiminut ongelmitta Linhaissa

http://www.veku.net/product_info.php?products_id=491
Onkohan tuolla odekseen vastaavaa mittaria? Minä en ainakaan löytänyt. :?

Kävisköhän suoraan honda foremanin mittari? Tietenkin varmaan on hieman kalliimpi mutta vois olla varmempi. Hondan suodattimet olen jo laittanut kiinni, joten aina kun joku osa menee mäsäksi niin vois laittaa tilalle hondan osan. Jospa se sitten tulevaisuudessa ois täysin honda :P
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Tiiä sitte täsmääkö liittimet. Voi kiinalaisilla olla oma eri malli kuin Hondalls, joten kolvaamaan joutuisi. Tai mistä sitä tietää.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
rikke76
2WD
Mönkijä:: ODES 400 4x4 TL
Viesti:

Re: Odes 400 4X4 mittaristo

Viesti Kirjoittaja rikke76 »

Huhu kertoo ettei tuo mittari siedä kauheesti vettä...
Vastaa Viestiin