Comanchen ohjauskulmat
Comanchen ohjauskulmat
Paljonko teillä on aurausta tai haritusta ja onko madallettu tai säädetty camperia?
Madalsin perän ja nyt ei meinaa enään pysyä käsis edes suorilla. vähän kääntää miedoissakin vauhdeissa niin hyvä että riittä neljä metriä leveä tie tolle vehkeelle.
Madalsin perän ja nyt ei meinaa enään pysyä käsis edes suorilla. vähän kääntää miedoissakin vauhdeissa niin hyvä että riittä neljä metriä leveä tie tolle vehkeelle.
omasta paras ajaa madallettuna löytyi milli per puoli haritusta. ei vetele ja saa repästä täydestä vauhdista kädet tangosta irti eikä karkaa mehtään
casteria säädetty niin paljon kuin iskari mahdollista.
casteria säädetty niin paljon kuin iskari mahdollista.
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Vedimpä puukkosahalla ylätukivarren kiinnitykset pois, pitää tehä uudet taaemmas. Eipä oo kiinanpojat tienny aiva kaikkee ku on noinki vituralleen saanu rakennettua ton keulan. Pelkällä säädöllä ei tosta saa hyvää ajettavaa, vaikka kuinka joku väittäiski.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
itse mittaan niin että käyn normiasentoon kömppärin päälle ja annan eukolle mittanauhan et mittaa renkaan keskiurasta toisen renkaan keskiuraan (kendan katurenkaat) etupuolelta ja takapuolelta samasta kohti sama homma. etupuolella mitta saa olla jonku 5mm pidempi kuin takana niin tuntuisi hyvältä.
200 TL:ää korjailen.
Mun mielipide on et molemmat renkaat tasan sinne minne ajetaan... Jos miettii että kun noinkin kapeaa laitosta kääntää vähäänkään vaikka oikealle, niin painopiste siirtyy vasemmalle ja tavallaan nostaa oikean etupyörän ilmaan. Sit kun siinä vasemmassa pyörässä on jo valmiiksi kääntyvyyttä se 5mm niin ei ihmekkään jos on hätänen ohjaus.. Tämä siis oma mielipide jolla oon Comsun parhaimmaksi todennut. 

Honda Foreman 500ES
Dinli 901/450
Dinli 901/450
- 4x4lucifer74
- 2WD
Miten toi on mahdollista, että joustoliikkeen aikana pyöränkulmat vaihtaa haritukselta auraukselle?
Täytyy koittaa etuiskareiden alempaa reikää, jos jäykistys hiukan rauhottais menoa.
Onko kaikki mönkkärit yhtä inhottavia ajaa töyssyssä, eli pyöränkulmat muuttuu?
Ei tolla uskalla asfaltille lähteä, ellei ajettavuutta saa paremmaks!

Täytyy koittaa etuiskareiden alempaa reikää, jos jäykistys hiukan rauhottais menoa.
Onko kaikki mönkkärit yhtä inhottavia ajaa töyssyssä, eli pyöränkulmat muuttuu?

Ei tolla uskalla asfaltille lähteä, ellei ajettavuutta saa paremmaks!

Bashan ATV200S-7 TSI
Tee-Se-Itse -kömpijä
Tee-Se-Itse -kömpijä