Millaisia moottoriöljyjä käytätte?
Millaisia moottoriöljyjä käytätte?
Itse aattelin laittaa Mobilin Rally Formulaa (5W-50) seuraavassa öljynvaihdossa. 10w-40 onkait suositus,mutta talvipakkasilla varmaankin olisi suotavaa olla 5w-luokan synteettiset öljyt.
Honda Rincon 680 -08
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
Ite en oo vielä ölyjä vaihtanut mutta lähiaikoina olisi tarkoitus ja mönkiää kun ostin sanoi myyvän liikkeen Honda huoltomies ,että puolisynteettisiä käytetty ja sanoi että hondan oma öljy olisi hyvä..En tiedä sitten kun en ole moista pönttöö nähnyt.. 

Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
Jostaki luin,että kun toi vaihteisto ja kytkytinhommeli saa voitelun samoilla öljyillä nii ei vois tavallisia ha-moottoriöljyjä käytää 
Mitäköhän maksaa muutes se öljynsuodatin? En oo ehtiny vielä kyseleen huoltoliikkeeseen suodattimista ja öljyistä.
Polariksessa varmaan vähä eri juttu,ku on variaattoriveto.Kivantuntunen peli muutes tommonen 700-EFI,eilen koeajoin mökkinaapurin pollen

Mitäköhän maksaa muutes se öljynsuodatin? En oo ehtiny vielä kyseleen huoltoliikkeeseen suodattimista ja öljyistä.
Polariksessa varmaan vähä eri juttu,ku on variaattoriveto.Kivantuntunen peli muutes tommonen 700-EFI,eilen koeajoin mökkinaapurin pollen

Honda Rincon 680 -08
Ja näillä viskositeetti numeroilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten hyvää se öljy on, purkin kyljestä löytyy sitten ne maagiset luokitusnumerot joiden perusteella voidaan katsoa täyttääkö öljy laatyvaatimukset vai ei.
Itse olen käyttänyt Gastrolin 0W40 täyssynteettisiä öljyjä kaikissa nelitahtisissa koneissa mitä taloudesta löytyy ja kieltämättä kyllä kaikki värkit ovat edelleenkin hyvässä tai erittäin hyväss kunnossa. Mökillä saa agrikaatinkin käyntiin narusta nykäsemällä vaikka pakkasta on yli kaljan jäätymispisteen
Itse olen käyttänyt Gastrolin 0W40 täyssynteettisiä öljyjä kaikissa nelitahtisissa koneissa mitä taloudesta löytyy ja kieltämättä kyllä kaikki värkit ovat edelleenkin hyvässä tai erittäin hyväss kunnossa. Mökillä saa agrikaatinkin käyntiin narusta nykäsemällä vaikka pakkasta on yli kaljan jäätymispisteen

valvoline
oon käyttänyt omissa koneissa valvoline 10w-40w,suosittu crossi/ mp-öljy, märkäkytkin sopiva, eli toimii varmasti myös mönkkäreissäkin hyvin,myös castrol tekee vastaavaa, hieman kalliimpi litrahinta,en tiedä onko parempaa??
ei ole täys-synteettistä h:5-6 egee litra,.........................
vaikka ajaa monet crossillakin 10-40w auton oljyillä esim mobil super
että nää on näitä juttuja sitten taas, mutta varmasti totta että kannattaa ainakin joskus vaihtaa ja filsu myös, eikä oo kallista huoltoa,................
--------------------- suzuki lt230 & honda trx 400fw -------------------
ei ole täys-synteettistä h:5-6 egee litra,.........................
vaikka ajaa monet crossillakin 10-40w auton oljyillä esim mobil super
että nää on näitä juttuja sitten taas, mutta varmasti totta että kannattaa ainakin joskus vaihtaa ja filsu myös, eikä oo kallista huoltoa,................
--------------------- suzuki lt230 & honda trx 400fw -------------------
honda foreman 500 & 680i rincon
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Juhnu-92
- 4WD
Moneen paikkaan olen tämän laittanut ja tulen laittamaankin! Sitä teboilin diamondia 5w-40 öljyä eikä se musta niin kauhean kallista ollu 7€ sai litran.
-Satasta kulkeva mönkijä aiheuttaa traumoja kaikille muille paitsi mönkijä kuskeille
-Honda 70cc pieni mutta pippurinen.
- Älä yritä mitään mihin vain honda pystyy.
-Honda 70cc pieni mutta pippurinen.
- Älä yritä mitään mihin vain honda pystyy.
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti: