Comanheen 200cc TL malliin H4 valot / lisävalot ???

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
rammer
4WD

Comanheen 200cc TL malliin H4 valot / lisävalot ???

Viesti Kirjoittaja rammer »

Onko kukaan päivittänyt tollaseen Comancheen etu valoja?
Miten ton umpion kanssa tonne saisi liitettyä H4 polttimon?
Riittääkö laitteessa virta jos laittaa 2 kpl lisävaloja keulaan a 55w/kpl?+
Paljon olis kysymyksiä.. olispa paljon vastauksia.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
SAMPPA74
4WD

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

itse laitoin maastomalliin 2xbilteman ovaalit lisäpitkät(tais maksaa alle 20euroa.. sis.releen ja johdot ja katkaisijan) joka päiväisessä käytössä varmaan akku riittäis.Itse ajelen muutaman kerran viikossa ja jos valot päällä monta tuntia,vaikka ajan koko ajan ja sammuu niin ei välttämättä riitä virta käynnistämiseen....... laitoin uuden akun hiukan parani,ja pidän välillä laturissa kiinni jos en ajele.... valoteho ainaskin parani paljon
rammer
4WD

Viesti Kirjoittaja rammer »

Eli ei vaikuta siltä että teho riittäisi comanchessa pitämään 2 kpl 55w valoja päällä??
Eikö kukaan tosiaan ole asentanu H4 poltinta tonne originaali paikalle?
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
SAMPPA74
4WD

mielestäni vähän tiukalle menee,jos tosiaan ei oo päivittäisessä käytössä tai laturissa kiinni kun ei aja..... näin ainaskin itsellä

löytyy myös tieliikenne malli millä tulee ajettua pitempää matkaa,tuntuu virtaa riittävän enemmän(jos ei unohda kahvanlämppäreitä päälle),tohon ois tarkoitus yrittää väsätä h4 lamput.....
Uno_mas
4WD

Viesti Kirjoittaja Uno_mas »

Ei riitä 2kpl 55w polttimolla virta comanchessa. Ei vaikka oma pitkä on kytketty pois päältä, kun lisävalot palaa. Mitattu yleismittarilla. Laitoinkin tilalle 35w polttimot.
Mulla oli hetken H4 polttimo omassa umpiossa. Kauheella kikkailulla sen sinne sain, mutta hyöty ei mielestäni ollut sen arvoinen.
mönkijätön
SAMPPA74
4WD

juu ei riitä..... olin tossa äsken metsässä ajelemassa(lisä pitkät päällä tietty) ja mönkkäri pääsi sammumaan.... niin eipä riittäny virtaa käynnistämiseen :evil: ....ei muutaku työntämään/vetämään vehjettä metsästä tielle.... ja on muuten uus akkukin paikalla
Eagled
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Eagled »

Multa löytyy omastani ainakin h4 poltin edestä ja pari auton lisäpitkää.. eikä mulla pöhinä akusta ainakaan vielä ole loppunut.. :) seuraavaksi tarvis kattoa moottoripyörän bixenon eteen..
bowtie81
4WD

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

mulla loppui virta, pari viikkoa taisi seistä lämpimässä eikä lähtenyt käyntiin, 10min pikku laturissa ja laturi kiinni starttasi, sitten ajelin pari tuntia niin kaksi kertaa stumppasin mutta lähti käymään, eli tuo kiinalainen akku taitaa olla aika huono. Lisäsin siihen joskus vettäkin. Stumppaamiseen liittyen, nyt on parisataa kilsaa mittarissa niin tuntuisi alakierrosvääntö parantuneen, uutena meinasi sammua herkemmin.
Valoon kannattanee vaihtaa se 35W halogeeni ennen muita lisävaloja, itse en sitä vielä ole tehnyt mutta tarkotus olisi.
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
-MITO-
Noppeli

Viesti Kirjoittaja -MITO- »

Bixenon orkkispolttimon tilalle niin näkee ja vie saman 35W kuin alkuperäinen.
Comanche 200cc TL -08 ja KTM 380EXC -98
elky74
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elky74 »

meinasitko laittaa niinku normaalin h4 kannalle sopivan bi xenon muutos sarjan ?
VANHEMMAKSI TULEMINEN ON VÄISTÄMÄTÖNTÄ.... AIKUISEKSI KASVAMINEN TAASEN VAIHTOEHTOISTA.
Comanche Cross 200cc -08 Boys edit I (oikeasti)
FKRC = Finish Komatsu Repair Club
Turo
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turo »

elky74 kirjoitti:meinasitko laittaa niinku normaalin h4 kannalle sopivan bi xenon muutos sarjan ?
http://bashan-atv.com/modules.php?name= ... topic&t=62
Comanche Cross 200cc TL
Jakelfin
2WD

Viesti Kirjoittaja Jakelfin »

Oliko muilla xenoneita ja millasia?
On-Off-Road
Jakelfin
2WD

Viesti Kirjoittaja Jakelfin »

Ei vissiin ole. Miten kävi valokuviolle tuola xenon polttimolla?
On-Off-Road
Manuotus
6WD

Viesti Kirjoittaja Manuotus »

täältä löytyy yksi mönkkäri jossa xenonit keulalla... lataus riittää mulla ainakin. Itellä on kaks h7 xenonia keulassa, (300cc tl malli) eli toinen lyhyissä ja toinen pitkissä... Jos kiinnostusta löytyy niin laitan kuvia asennuksesta jne... H4bi xenon sarjoja on kans tiedossa niistä ja muistakin xenon valoista voi ottaa yhteyttä privana minuun...
teenepa
2WD

Viesti Kirjoittaja teenepa »

Manuotus kirjoitti:täältä löytyy yksi mönkkäri jossa xenonit keulalla... lataus riittää mulla ainakin. Itellä on kaks h7 xenonia keulassa, (300cc tl malli) eli toinen lyhyissä ja toinen pitkissä... Jos kiinnostusta löytyy niin laitan kuvia asennuksesta jne... H4bi xenon sarjoja on kans tiedossa niistä ja muistakin xenon valoista voi ottaa yhteyttä privana minuun...
-------Sori vähän ot, tämä kysymys siis 300cc mallista------
Joo laita ihmeessä asennuskuvia, kiinnostaa. Oletko laittanut valot niin, että molemmat palaa yhtäaikaa? Orkkiksethan on 55w h7 ja jos ne korvaisi 35w xenoneilla...

(Autossa on ollut jo pitkään h7 xenonit kiinni ja näkee todella hyvin.)
Vastaa Viestiin