Uusi Hyosung TE450(tieliikenne)
mitkä välykset pitäis venttiileis olla?
vähän epäilen et ei oo huollossa säädetty ku naputtaa vieläki nyt tarkistan ite jos ei säädetty ni meen kyl vaatimaan rahat takasin.
Nuo jostain kuidusta tehdyt LeoVincen vaimentajan kannakkeet sulaa jotenki tuohon tyyliin: http://www.quadracingfinland.com/images ... 095&page=2
Omat paloi samallalailla ku kuvassa ja haisivat tosi raikkaalle sulaessaan putkeen.
Omat paloi samallalailla ku kuvassa ja haisivat tosi raikkaalle sulaessaan putkeen.
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
QTV Mohrlandilta sakemannien maasta. Persdynolla mitattuna alavääntö lisäänty ihan sikana
, johon kyllä vaikutti dynojet kitin asennuskin. Ostin sen can am ds 650:sen satsin. Tällä hetkellä on 180 suutin paikallaan. Joutu ottaa suodatinkotelon kannen pois, kun ei muuten ilma riitä, eli 170 vois olla sopivampi. Orkkis neulalla mittasin vakiosuuttimen ja tuon 180 suuttimen, niin pikkusen isompi oli. Eli työnsin neulan suuttimeen ja mittasin kuinka paljon enemmän tulee toisesta suuttimesta neula läpi, ero oli alle 1 mm, ehkä puoli milliä. Tyhjäkäyntisuutinta joutuu suurentaa tai kokeilla seosruuvin säädöllä saada paukkuminen vähemmäksi.
tuon soundtsekin killerin kanssa linkitän tähän.
http://picasaweb.google.com/JLyyra/MNki ... 6563817282

tuon soundtsekin killerin kanssa linkitän tähän.
http://picasaweb.google.com/JLyyra/MNki ... 6563817282
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
1. Voi olla että sen paremman (ohuemman) neulan ansiosta vakiokokoinen suutin sopisi, mut kerro jos ja kun vaihtelet pienempään mihin päädyit.Jonska kirjoitti:Tällä hetkellä on 180 suutin paikallaan. Joutu ottaa suodatinkotelon kannen pois, kun ei muuten ilma riitä, eli 170 vois olla sopivampi. Orkkis neulalla mittasin vakiosuuttimen ja tuon 180 suuttimen, niin pikkusen isompi oli. Tyhjäkäyntisuutinta joutuu suurentaa tai kokeilla seosruuvin säädöllä saada paukkuminen vähemmäksi.
2. Dynojetissä ei vissiin tule tyhjäkäyntisuuttimia? Minkä kokoinen alkup. tyhjis on?
3. Mihin kohtaan laitoit neulan?
4. Ilmeisesti TÄÄLTÄ tilasit LTZ400 mallin? Tuolta ymmärsin ettei tule postikuluja suomeen??
PS. On se hyvä että vihdoin joku uskalsi aloittaa Goesin tuunauksen

- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Nii ois sattanu toimia pelkällä neulan vaihdollakin ihan hyvin. Tuo orggis suutin 162,5 ja DJ 180 on melkein vastaavat läpimitaltaan, mutta ymmärsin että reiän muoto on se joka ratkaisee. Ohjeiden mukaan kolmanteen loveen ylhäältä laitoin. Ja seosruuvi kiinni, josta avasin 2,25 kierrosta. Tyhjäkäynti suutin on vakiona 42,5 joten 45-50 vois olla sopiva.
Postikulut oli 25€ tilasin samalla jarrupalat eteen ja taakse.
Putken äänet on kyllä mukavat. Vielä on jenkkiasetukset, eli noiskilleri ilman kipinäsihtiä. Mukana tuli kolme erilaista ulostuloa, eli kokeiltavaa riittää.
Toimitusaika oli yllättävän pitkä, mutta ilmeisesti nopeampi kuin esim. pr-powercontrollilla suomessa, josta Hiikeri tilasi omansa. Pientä säätöä tuon asennuksen kanssa oli, kun tuo väliputki oli ltz:aan. Putki on saman paksuinen kuin Goessin alkuputki, mutta onneks miulla oli joutava suzuki mp:n putki, josta sain sovitteen tehtyä. Kuvista kattelin, että 450 Jammun pönttö väliputkineen saattas mennä paremmin. nimim. Goes450X oli muistaakseni laittanut Yosin putken, joka oli nimenomaan Jammuun tarkoitettu.
Postikulut oli 25€ tilasin samalla jarrupalat eteen ja taakse.
Putken äänet on kyllä mukavat. Vielä on jenkkiasetukset, eli noiskilleri ilman kipinäsihtiä. Mukana tuli kolme erilaista ulostuloa, eli kokeiltavaa riittää.
Toimitusaika oli yllättävän pitkä, mutta ilmeisesti nopeampi kuin esim. pr-powercontrollilla suomessa, josta Hiikeri tilasi omansa. Pientä säätöä tuon asennuksen kanssa oli, kun tuo väliputki oli ltz:aan. Putki on saman paksuinen kuin Goessin alkuputki, mutta onneks miulla oli joutava suzuki mp:n putki, josta sain sovitteen tehtyä. Kuvista kattelin, että 450 Jammun pönttö väliputkineen saattas mennä paremmin. nimim. Goes450X oli muistaakseni laittanut Yosin putken, joka oli nimenomaan Jammuun tarkoitettu.
Tiistaina tulee mulla jo 3 vkoa tilauksestani/maksustani eikä ole näkynyt, en suosittele ko. puljua. Samasta paikasta erehdyin eri tilauksella tilaamaan mittarin, ei ole siitäkään kuulunut mitään...Jonska kirjoitti:Toimitusaika oli yllättävän pitkä, mutta ilmeisesti nopeampi kuin esim. pr-powercontrollilla suomessa, josta Hiikeri tilasi omansa.

350 Raptorissani oli myös Vincen X3 ja sopivan pehmeät oli papatukset.
Paljon muuten Goessin putkiston loppupään ulkohalkaisija on? Meinaan jos mulle joskus toi (Predator 500) slipari saapuu niin voin mitata sisään menon jos tämä malli käy suoraan Goessiin.
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
41 mm. Jätin kyselyn jo italiaan onko Hyosungiin suunnitteilla eli tulossa liitosputkea. Onko kenellekkään missään päin maailmaa tullut vastaan putiikkia, joka myy pelkkää liitos/väliputkea? Tuommoselle olisi tarvetta siinä vaiheessa kun vaihtaa merkkiä, eikä anna putkea kaupan mukana tai jos onnistuu modifioidessaan pilaamaan väliputken niin ettei sitä enää hitsaamalaakaan voi parsia kokoon.
- Mikse
- 4WD
- Viestit: 224
- Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
- Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
- Paikkakunta: Lappeenranta
Selasin tuota manuskaa niin eikö pilot jet ole tyhjäkäyntisuutin eli sen koko on 45 ja tuo "starter jet" on 42,5, mikä tuo jetti on? Vai onko joku suutin mikä vaikuttaa startin ajan seokseenJonska kirjoitti:Tyhjäkäynti suutin on vakiona 42,5 joten 45-50 vois olla sopiva.

Onko Jonska minä verran päässyt ottaa tyyppejä toimiiko miten tuolla 180 pääsuuttimella/putsarin kansi pois? Isompaa suutinta tuskin tarvii millään virikokoonpanolla?
- Jonska
- 6WD
- Viestit: 893
- Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Toimi kohtullisen hyvin sillä 180:lla. Tänään vaihdoin 170:sen, mutta en päässy vielä kokeilee, kun havaitsin takarattaassa kolme katkennutta pulttia.
Ite huomasin saman asian siitä huoltomanuskasta, niitten suuttimien osalta. Ja tänään kun tuon pääsuuttimen vaihdoin, niin eihän se ostamani suutin ollut sinne päinkään. Pystyy muuten suuttimen vaihtamaan ihan paikallaan. Löysää vain klemmarit ja pari ilmaletkua kaasarista irti, kohokammio tyhjäksi ja kallistaa kaasaria oikealle. Vähän ahasta on mutta onnistuu, eikä aikaakaan mene puolta tuntia enempää.
Ite huomasin saman asian siitä huoltomanuskasta, niitten suuttimien osalta. Ja tänään kun tuon pääsuuttimen vaihdoin, niin eihän se ostamani suutin ollut sinne päinkään. Pystyy muuten suuttimen vaihtamaan ihan paikallaan. Löysää vain klemmarit ja pari ilmaletkua kaasarista irti, kohokammio tyhjäksi ja kallistaa kaasaria oikealle. Vähän ahasta on mutta onnistuu, eikä aikaakaan mene puolta tuntia enempää.