Minulla on -05 800efi ja jos siihen laittaa polariksen oman pikakiinnitteisen laatikon taakse, niin mahtuuko takakaiteet olemaan paikoillan vai pitääkö ruuvata pois
Sanon nyt sitten vielä kokemuksen syvällä rintaäänellä että kyllä ne mahtuvat siinä yhtäaikaa olemaan. Meillä sama mönkijä ja kyseinen pikakiinnitteinen takaboksi. On kyllä kätevä käyttää.
Laitoin kanssa taka boxin mutta ei mahu kaiteitten väliin helevetti. Polle 800 efi 06.Muutenkin se pika lukitus tuntuu olevan oudon tuntunen tähän kun ei tullu mitään ohjeita mukana ,onko kellään kuvia paikollaan olevasta boxista
Ei nyt satu olemaan kuvia mutta sehän on aika yksinkertainen kiinnitys.
Ja jos se on Pollen alkuperäinen laatikko niin kyllähän sen pitäisi siihen kaiteiden sisään mennä???
Kyllä Pollen orkkis takaloota menee kaiteitten väliin. Ja pikakiinnitys toimii samannalailla kuin veneen tappi eli kun mutteria alapäästä kiristää ja sit käännät linkkuvivun alas, kumiosa turpoaa ja kiinnittyy takatavaratelineen reikään.
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
Boxi on kyllä alkuperäinen,mutta ei kyllä mene kaiteitten väliin ,harmittaa pirusti kun olis kyllä toimiva boxi.Pitää rueta menemään linjojen kautta maahantuojalle mikä mättää
Pollella on myös isompi boxi, joka EI mene kaiteiden väliin. Itselläni ja naapurin miähellä on tälläiset boxit. Boxiin mahtuu samaan aikaan esim. 2 kpl kypäriä ja 10l bensakannu ja 2 kg sammutin.
Siis oikea retkimalli.
Tämä boxi EI ole pikakiinnitteinen, jollei itse rakenna.
Kaikki kirjoittamissani viesteissä tms. mainitut henkilöt, yritykset, yhteisöt jne. ja tapahtumat ovat kuvitteellisia eikä niillä ole mitään yhteyttä todellisiin henkilöihin tai tapahtumiin vaikka nimet tai tapahtumat sattumalta olisivatkin samoja.
Milestäni se pehmee on parempi, mut taas tää on mun mielipide.
Tuo on kyll komee ja tavaraa mahtuu vähä enämpi, mut jos jossakin vaihees heilahdat tai heilautat itseäsi taaksepäin.
Tuo kova reuna voi tehdä kipeää... vai olenko väärässä?
Mut kertokaa kokemuksia joilla on tuo kova poksi.
Pehmeeseen on ollut hyvä oikasta kun on tauko... pehmee selälle.
No mikä hitto täällä kämmää... Jaa se olinkin minä ite. =)