Se minkä ostin oli joko tuo KVM22/210 tai KBS 30/96. Ei ole nyt tässä käsissä se suutin, niin en ole varma.
Tässä vielä kuva neuloista:

Mulla on kaks kertaa hävinny etujarru kokonaan. Ekalla kerralla noin 1kk sitte ihan normaalissa matka-ajossa yhtäkkiä jarrukahva veti ihan veltoksi ja tuntu kuin ois nesteet hävin kokonaan. Kun en asialle kuitenkaan siinä kesken työmatkan ois voinnu tehdä niin jatkoin matkaa kotipäin ja noin 5km ja muutaman jarrutuksen jälkeen etujarru toimikin taas kuin ei mitään vikaa olisi koskaan ollutkaan. Unohdin sitte koko asian kunnes taas eilen kun olin ajelemassa ja jälleen ihan yhtäkkiä mitään varoittamatta kytkinkahva oli täysin löysä ja jarrut hävinny. Nyt jarrut ei enää palautuneet entiselleen vaikka jonkun aikaa jatkoin ajelua. En kerennyt asiaan paneutua sen enempää kun oli jo aika myöhä mutta yritän lähiaikoina keritä jarrua ilmailemaan. Pitänee vaihtaa kaikki nesteet jos vaikka on vettä päässy joukkoon.Jonska kirjoitti:Onko muilla ollu jarrujen kanssa ongelmia. Miulla häviää etujarrut välillä kokonaan.
Jofallahan oli myös slipari mut ei suuttimia vaihdettu? Tuo punahehku todennäköisesti johtuu vaan siitä että tyhjäkäynnillä käy niin laihalla ja vielä jos olet ajanut putken valmiiksi kuumaksi niin eipä se muuta tarvi. Itse huomasin joskus alkuaikoina (luistiin enkä kaasariin ollut puututtu) että kun annoin kylmällä koneella käydä tyhjäkäynnillä vähän aikaa niin putken alkukäyrä oli jo punahehkuna ja pintakaasuajossa punahehkua oli tulipellin loppuun astiHuomasin eilen sellasenkin asian että kun keksken ajon pysähdyn ja pidän konetta tyhjäkäynnillä noin 30sek niin pakoputkesta puolet tulee aivan hehkuvan punaiseksi. Olen ennenkin huomannut että käyrä punertaa mutta nyt tuli puoli putkea aivan sen näköiseksi kuin se sulaisi ja valhtaisi maahan ihan millä sekunnilla tahansa.
Käsittääkseni alkukäyrän punotuksesta oli puhe ja se jatkuu vaikka avaramman pöntön vaihtaa. Pöntössähän se katti näissä vehkeissä on ja sen hehkun kyllä huomaa putken päästä iltahämärällä.rauli kirjoitti:samaa jarru ongelmaa mullaki mut aion pistää ne kokonaan erikseen toimimaan. ja se äänenvaimentimen punotus johtuu katista joka siellä on. ite hakkasin sen rautatangolla pois ja ihmeen paljon sitä kennoa oli siellä jä kulku parani jonkun verran ite oon mittariin saanu 143 tasasella mut sit loppu kierrokset.