tuoppi84 kirjoitti: Ni eikö se kotiinkuljetus sisältyny hintaan?
No just joo Oon määki tilaillu Villeltä kaikenlaista mut aina se on laittanu matkahuollossa tulemaan ja ite oon joutunu maksamaan rahdin. Ikinä ei oo edes ehdottanu kotiinkuljetusta. Pitäisköhän vaihtaa koneen merkkiä, johtuiskohan tuo siitä
tuoppi84 kirjoitti: Ni eikö se kotiinkuljetus sisältyny hintaan?
No just joo Oon määki tilaillu Villeltä kaikenlaista mut aina se on laittanu matkahuollossa tulemaan ja ite oon joutunu maksamaan rahdin. Ikinä ei oo edes ehdottanu kotiinkuljetusta. Pitäisköhän vaihtaa koneen merkkiä, johtuiskohan tuo siitä
kotiin kuljetus sisältyi kyllä hintaan... mutta vain tällä kertaa, katsos cattimies kun tämän puskurin toimitusosote löytyy kokkolasta
noniin nyt oon ehtiny puskureita kasaileen muutaman joten ne jotka tilasivat puskurin ja sellasen vielä tarvivat niin laittakaa
mulle s.postiin toimitus tiedot ja miten haluatte maksaa yms.
ja jos mahdollisesti halusittte tukivarren suojat niin siitä ilmoitus kans.
harmittaa kyllä ku ei taho olla aikaa tehä noita kaikille halukkaille...
eikä paikkaakaan... maalaaminen on tällä hetkellä iso kynnys kun ei ole sisätiloissa mahdollisuutta maalata.
ehkä keväämmällä taas tulee puskureita jossain vaiheessa.
kirjottelen tähän viestiketjuun kyllä kun niitä taas saa.
pahoitteluni niille jotka ovat joutuneet puskuria odottelemaan liiankin kauan.
Mitä niitä maalaamaan,multakin on maalit monesta paikkaa lähteny mut eihän toi puskuriteräs edes ruostu.(mitä ihmeterästä lie,ei ruostu eikä anna periks)
mitäs ne renen puskimet? niitä tosin vissii jostaa jjo löytyykii mut tottakai suositaan "yksityisyrittäjää" eli jos aikaa ja hyvä hinta ,nii ja sit tietty hyvä tuote niin miks ei mullekii
Tuli rakenneltua itse reneen vinssiteline. Mallia sellainen jossa vinssi on niin takana kuin vain mahdollista ja kestää iskut sekä suojaa runkoputkea edestä.
Asennus samoihin reikiin, pohjapanssarille jouotuu tekemään uudet reijät mutta tuskin haitannee.
Voisin ottaa kuvia kun saan renen huollosta joskus, ja jos kiinnostusta jollakin on niin voisin ehkä yhden tai pari rakennella.
Puskuria ei vielä ole tehty, putkentaivutuskone on jossain matkanvarrella mutta eiköhän niitäkin luonnistu.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
Viksma kirjoitti:Tuli rakenneltua itse reneen vinssiteline. Mallia sellainen jossa vinssi on niin takana kuin vain mahdollista ja kestää iskut sekä suojaa runkoputkea edestä.
Asennus samoihin reikiin, pohjapanssarille jouotuu tekemään uudet reijät mutta tuskin haitannee.
Voisin ottaa kuvia kun saan renen huollosta joskus, ja jos kiinnostusta jollakin on niin voisin ehkä yhden tai pari rakennella.
Puskuria ei vielä ole tehty, putkentaivutuskone on jossain matkanvarrella mutta eiköhän niitäkin luonnistu.