Outlawin madallus smoto käyttöön

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
jummi
Noppeli

Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja jummi »

miten olis järkevä madaltaa toi outlaw moto käyttöön, vaihtamatta iskareita?
Haulla koitin etsiä, mutta ei ainakaan osu silmään :roll:
Mezcal
4WD

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

Jonkilaisilla paloilla jotka siirtää iskarin päätä: Kuva
saukkonen
Noppeli

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja saukkonen »

itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
speedfreak
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja speedfreak »

Pro-Offista löytyy alumiiniset madalluspalat iskunvaimentimen alapäähän. --> siirtävät iskunvaimentimen alakinnityspistettä. Suhteellisen varmat.

- Nico
Menestyminen on vapaaehtoista!
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mä tontitin oman katu-Pahikseni ihan vaan säätämällä jousien ylälautasista korkeuden sopivaksi. Uloslyönnin estin tekemällä paksusta rst:stä kulmapalat kiinnityspolttien alle. Kulmapaloihin reiät ja oikean mittainen teräsvaijeri siihen väliin, toinen pää palohaalla kiinni. Kesti hakata vaikka miten, eikä iskaritkaan olleet ihan huonot noin ajella. Ja kun laittoi palohaan alapäähän, niin pääsi montullekin äkkiä ajelemaan kun sai alustan korkeaksi hetkessä. Rullamittaa tai mittapalikkaa joutu vaan kuskaamaan mukanaan, mutta mikäs siinä kun on takissa taskut. :D

Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.

Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla... ;)

Kuva
Kuva
l Kipu on vain tunne l
Mezcal
4WD

Jere itte kirjoitti: Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.

Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla... ;)
Jousen esijännitykselläkö sä iskarin pohjaamisen estit? Ku tuo laite makaa jo valmiiksi pohjaanlyöntikummeilla.
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mulle ainakin riitti joku kolme senttiä joustovaraa eteen ja taakse, en muista paljonko mutta ei kaukana tuosta. Takavakaajan muokkasin jäykemmäksi ja iskarithan shimmitettiin jonkun verran enemmän katu/asfalttiajoon sopivammaksi, kuin mitä ne vakiona olivat. Mä en huomannut kaipaavani paljoakaan joustovaroja katuajossa, mutta se saattaa olla ehkä hieman eri asia kuin kilvanajo. Mene ja tiedä siitä sitten, tulihan sillä pommitettua nurkilla jonkin verran.
l Kipu on vain tunne l
Mezcal
4WD

saukkonen kirjoitti:itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
Noi madalluspalat ei oo kaikkista paras ratkaisu. Ton ylempänä olevan kuvan oon jostain kisoista ottanu. En tiedä kuinka on kestäny.
Marco71
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Ja jos kilpaa aikoo ajaa, niin kaikki vaijerit / liinat voi unohtaa saman tien. Ne ovat vaarallisuutensa vuoksi kiellettyjä.
Tilapäiseen käyttöön noi siirtopalat ovat ihan hyvät, mutta jos tuo moto on pääkäyttöä, niin sitten kyllä suosittelen ihan oikean mittaisten iskarien hankkimista.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Vastaa Viestiin