Outlawin madallus smoto käyttöön

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
jummi
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Heinä 2008 22:15
Paikkakunta: jkl

Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja jummi »

miten olis järkevä madaltaa toi outlaw moto käyttöön, vaihtamatta iskareita?
Haulla koitin etsiä, mutta ei ainakaan osu silmään :roll:
Mezcal
4WD
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Maalis 2007 20:43

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

Jonkilaisilla paloilla jotka siirtää iskarin päätä: Kuva
saukkonen
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Joulu 2008 19:27

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja saukkonen »

itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
speedfreak
2WD
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Elo 2007 14:31
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja speedfreak »

Pro-Offista löytyy alumiiniset madalluspalat iskunvaimentimen alapäähän. --> siirtävät iskunvaimentimen alakinnityspistettä. Suhteellisen varmat.

- Nico
Menestyminen on vapaaehtoista!
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mä tontitin oman katu-Pahikseni ihan vaan säätämällä jousien ylälautasista korkeuden sopivaksi. Uloslyönnin estin tekemällä paksusta rst:stä kulmapalat kiinnityspolttien alle. Kulmapaloihin reiät ja oikean mittainen teräsvaijeri siihen väliin, toinen pää palohaalla kiinni. Kesti hakata vaikka miten, eikä iskaritkaan olleet ihan huonot noin ajella. Ja kun laittoi palohaan alapäähän, niin pääsi montullekin äkkiä ajelemaan kun sai alustan korkeaksi hetkessä. Rullamittaa tai mittapalikkaa joutu vaan kuskaamaan mukanaan, mutta mikäs siinä kun on takissa taskut. :D

Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.

Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla... ;)

Kuva
Kuva
l Kipu on vain tunne l
Mezcal
4WD
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Maalis 2007 20:43

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

Jere itte kirjoitti: Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.

Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla... ;)
Jousen esijännitykselläkö sä iskarin pohjaamisen estit? Ku tuo laite makaa jo valmiiksi pohjaanlyöntikummeilla.
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mulle ainakin riitti joku kolme senttiä joustovaraa eteen ja taakse, en muista paljonko mutta ei kaukana tuosta. Takavakaajan muokkasin jäykemmäksi ja iskarithan shimmitettiin jonkun verran enemmän katu/asfalttiajoon sopivammaksi, kuin mitä ne vakiona olivat. Mä en huomannut kaipaavani paljoakaan joustovaroja katuajossa, mutta se saattaa olla ehkä hieman eri asia kuin kilvanajo. Mene ja tiedä siitä sitten, tulihan sillä pommitettua nurkilla jonkin verran.
l Kipu on vain tunne l
Mezcal
4WD
Viestit: 155
Liittynyt: 16 Maalis 2007 20:43

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja Mezcal »

saukkonen kirjoitti:itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta
Noi madalluspalat ei oo kaikkista paras ratkaisu. Ton ylempänä olevan kuvan oon jostain kisoista ottanu. En tiedä kuinka on kestäny.
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Outlawin madallus smoto käyttöön

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Ja jos kilpaa aikoo ajaa, niin kaikki vaijerit / liinat voi unohtaa saman tien. Ne ovat vaarallisuutensa vuoksi kiellettyjä.
Tilapäiseen käyttöön noi siirtopalat ovat ihan hyvät, mutta jos tuo moto on pääkäyttöä, niin sitten kyllä suosittelen ihan oikean mittaisten iskarien hankkimista.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Vastaa Viestiin