Jää kurvailua Nokialla

Kerro ajomahdollisuuksista täällä.
juniorijussi
Tracks
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Viesti:

Re: Jää kurvailua Nokialla

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

KOOKOO kirjoitti:
harmi pum kun ei huomannut ottaa kuvaa outista,siinä oli oikein ns.köyhän miehen madallussarja.
Tässähän tuo tosin huono kuvakulma =D>
Ihmetyttää kun ei yhdessäkään valokuvassa näy paljonko lunta oli todellisuudessa tuolla jäällä. :shock:

Tuolla kaikki nappaamani kuvat :arrow: http://juniorijussin.galleria.fi/kuvat/ ... 4.01.2009/

Kuva
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Syntax Error?
3WD
Mönkijä:: Polaris XP 850

Re: Jää kurvailua Nokialla

Viesti Kirjoittaja Syntax Error? »

Kiitoksia kaikille minunkin puolestani. Oli kyllä mukava päivä, kutsun mukaista reipashenkistä ajelua jäällä eikä mitään savikuopan kiertoa...

Se oli kyllä ihan älyttömän liukasta ja hauskaa jääajelua, tuntui siltä, että polle ei mennyt metriäkään suoraan jäällä. Minulla kertyi mittariin 141 km... :oops: ja paloi yli kolmekymmentä litraa bensaa :badgrin: . Onkohan ameriikan kilometrit vähän lyhyempiä vai sutiko se noin paljon tyhjää? Minä veikkaan jälkimmäistä. 8) Nyt on hyvä viedä polle sisäänajon jälkeiseen ensimmäiseen huoltoon, veikkaan että ei ole yhtään karstaa mäntien päällä...

PS. Mikä niitä kelkkailijoita risoi? Kyllähän ne minullekin huitoi mutta minä luulin että ne ovat teidän tuttuja. Ilmeisesti eivät sitten olleet...
Vastaa Viestiin