Maxxis Bighorn kokeilu

Keskustelua rengas asioista
Steffi
Noppeli
Mönkijä:: Outlander 800

Re: Maxxis Bighorn kokeilu

Viesti Kirjoittaja Steffi »

No niin näyttäis oleva...
flyer
2WD

Viesti Kirjoittaja flyer »

Pari vuotta sitten innostuin kyseisistä rinkuloista jenkkisivustojen kehujen ansiosta, silloin euroopasta ei saanut kuin ristikudosversiona, olisi joutunut hommaan jenkeistä ja tuli liian kalliiksi. Kyselin asiaa suomen maahantuojalta kuin myös muistaakseni saksasta, voihan olla että nyt jo löytyy?
Steffi
Noppeli

Kyselin maahantuojalta hintaa ja saatavuutta, suomessa ei ollu mutta tilaavat sitovaa tilausta vasten Saksasta. Hinta 26" on: 1117.52 € koko sarja...plus rahti !!! Joo, ei kiitos... Kyselin Ruottista myös, he tarkistavat rahdin vielä tänne mutta renkaitten hinta siellä on noin 350-420 € sarjalta ( eli sais 3 sarjaa samalla hinnalla ku täältä). Ihme ettei kellään täällä oo tuota sarjaa myynnissä vaikka sitä kehutaan maasta taivaisiin muissa maissa?!?

Näin meitä sorretaan täällä Uraalin varjossa... ***kele!!!
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Samat vastaukset tuli mulle aikoinaan kun maahantuojalta kyselin Bighorneja, laitoin aika tylyn vastauksen heidän sikamaisesta hinnoittelusta joten ymmärrettävästi kauppoja ei syntynyt. On aika käsittämätöntä miten jotkut kuvittelee kuluttajien olevan täysiä urpoja ja pyytää voi mitä haluaa.
Kylätason mönkijäkuski
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

ebaysta tilailemaan jos moisia kumeja halajaa :D
Koheltaja
Koheltaja (r)

Juuri näin tulee toimittua jos kotimaan kauppias ei kykene toimittamaan jotain tuotetta tai pyrkii hinnoittelullaan aiheuttamaan nitropurkin esiin ottamista :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Steffi
Noppeli

Minkä kokoiset kokeilussa olevat Bighornit oli? Onko vakiovanne alu vai peltivanne? Itellä on vakio peltivanteet ja tarkotus on laittaa Bighornit ilman spacereitä joten kysyisin miten mahtuvat pyörimään etupäässä? Nyt alla olevat Mud Litet 10x27R12 eivät mene alle ilman spacereitä.

Edullisin paketti on nyt 350 € + 50 € rahti, toki nuo ovat "vain" 25 tuumaset... vaikka 26 tuumasia vähän oon kattonu.
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Steffi kirjoitti:Minkä kokoiset kokeilussa olevat Bighornit oli? Onko vakiovanne alu vai peltivanne? Itellä on vakio peltivanteet ja tarkotus on laittaa Bighornit ilman spacereitä joten kysyisin miten mahtuvat pyörimään etupäässä? Nyt alla olevat Mud Litet 10x27R12 eivät mene alle ilman spacereitä.

Edullisin paketti on nyt 350 € + 50 € rahti, toki nuo ovat "vain" 25 tuumaset... vaikka 26 tuumasia vähän oon kattonu.

big horn on kooltaan isompi rengas :D 25" maxxis vastaa helposti 26 tuumasta mudliteä.eräs tuttu tilasi ebaysta 27" big hornit foremaniin ja tuli "hieman" ahdasta lokasuojan alle :lol:
Jykke76
3WD
Mönkijä:: LT-A 750 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jykke76 »

Steffi kirjoitti:Edullisin paketti on nyt 350 € + 50 € rahti, toki nuo ovat "vain" 25 tuumaset... vaikka 26 tuumasia vähän oon kattonu.
Kehtaako udella mistä saa renkaat tuolla hintaa? Alkoi itseäkin kiinnostaa...
Steffi
Noppeli

www.hojdack.se

Tuolta olen vähän noita hintoja kyselly...
Dynnis
4WD
Mönkijä:: 1000 Mörkö

Viesti Kirjoittaja Dynnis »

Steffi kirjoitti:http://www.hojdack.se

tilasitko ruottin pojilta renkaat? yrittänny sähköpostilla kysellä mutta ei håkan taho vastata
Steffi
Noppeli

Dynnis kirjoitti:
Steffi kirjoitti:http://www.hojdack.se

tilasitko ruottin pojilta renkaat? yrittänny sähköpostilla kysellä mutta ei håkan taho vastata
En oo vielä tilannu. Oon menossa kesällä käymään ruottin puolella joten ajattelin että otan renkaat kotiin samalla.
Dynnis
4WD
Mönkijä:: 1000 Mörkö

Viesti Kirjoittaja Dynnis »

No nyt on bighornit tilattu ens viikolla pitäis tulla . otin vielä sitä uudenpaa kevyempää mallia 2.0 :D :D :D mites oisko kellään tietoo mahtuisko 9 levee kumi pyörii outin eessä vakiovanteella??
Koheltaja
Koheltaja (r)

Uskoisin että mahtuu pyörimään, vieläpä aika helposti. Hyvä että nämäkin renkaat alkaa yleistymään, alla olevat kumit kun loppuu niin Bighornia alle, vaihtoehtoja ei ole yleiskäytössä olevan tiepelin alle.
Kylätason mönkijäkuski
Jonttu
6WD

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Ajattelin omaan 500 maxiin laittaa 27/9/12 eteen ja 27/12/12 taakse vakiovanteille. Riittääköhän laitteessa vielä hyvin potkua noin isoilla rinkuloilla vai täytyiskö sittenkin laitattaa noi 25 tuumaset? Maastoskin olis kiva päästä etenemään... :-k
Hojdäck vissiin on se halvin paikka ostaa?
Vastaa Viestiin