Kangasniemi Winter Trophy 2006
Ei kai sulla aina voi yhtä huono tuuri olla? Viime vuonna jäi kyllä harmittamaan ettei me edes jääty miestä auttamaan mukaanjoroen kirjoitti:Yritän tulla, jos huolitaan!
Täytyy kaiketi rasvata noita vaijereita varmaan kuukausi ennen tapahtumaan.
Varmistan lähempänä kun tietää noista töistä!
Olis kiva jos pääsis ees puoleenväliin tänä vuonna!

Ja miksi ei huolittaisi mukaan?
Rookie
Moi kaikille,
kuulostaa mielenkiintoiselta, mahtaakohan ensikertalainen pärjätä tämäntyyppisellä reissulla?
Olen hankkimassa ensimmäistä mönkkäriä lähinnä pihatöihin (lumityöt, veneennosto, polttopuut) mutta tätä foorumia plärätessä alkoi tehdä mieli lähteä myös maastoon.
Hondan TRX 350 FE on käynyt mielessä mutta mahtaako sellaisella pärjätä offroadsafarilla?
terv,
Mikke
kuulostaa mielenkiintoiselta, mahtaakohan ensikertalainen pärjätä tämäntyyppisellä reissulla?
Olen hankkimassa ensimmäistä mönkkäriä lähinnä pihatöihin (lumityöt, veneennosto, polttopuut) mutta tätä foorumia plärätessä alkoi tehdä mieli lähteä myös maastoon.
Hondan TRX 350 FE on käynyt mielessä mutta mahtaako sellaisella pärjätä offroadsafarilla?
terv,
Mikke
Kyllä siellä pärjää kunhan on neliveto. Kävi siellä kesällä kokeilemassa yksi hurja takaveto crossillakin ja pärjäsi se kesä kelissä kokemuksella.
Talvella jäällä kyllä vaaditaan neliveto kuten on Roosa laittanutkin vaatimukseksi.
Jos sinua kiinnostaa talvi reissu niin lähde ihmeessä mukaan.
Viime vuoden lyhyemmästä reissusta on kuvia tuolla minun kotisivuillani ja taitaa siitä olla kirjoitettu juttu tuolla Mönkkärit Ry:n sivustollakin.
Ja kirjoittihan se Roosa jutun tännekin, löytyy TÄÄLTÄ
Talvella jäällä kyllä vaaditaan neliveto kuten on Roosa laittanutkin vaatimukseksi.
Jos sinua kiinnostaa talvi reissu niin lähde ihmeessä mukaan.
Viime vuoden lyhyemmästä reissusta on kuvia tuolla minun kotisivuillani ja taitaa siitä olla kirjoitettu juttu tuolla Mönkkärit Ry:n sivustollakin.
Ja kirjoittihan se Roosa jutun tännekin, löytyy TÄÄLTÄ
- juniorijussi
- Tracks
- Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
- Viesti:
Re: Rookie
Ensimmäinen reissu toi olisi minullekin 350 Hondalla.Rankakärryy toi vetää hienosti ja lumet puskee...Mikke kirjoitti:Moi kaikille,
terv,
Mikke
Viimeksi muokannut juniorijussi, 06 Loka 2005 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
No nyt Honda miehelle!
Mikäli minulla on jotain havaintoa asioista - ajotapahtumista yms. niin se millä koneella lähtee ei ratkaise vaan se miten ajaa.
Olen nähnyt monet 350 Hondan päksivän mennen tullen monet isommat pahoissakin maastoissa ja sitä paitsi Hondan alkuperäisrenkaat on yhdet parhaimmat lumessa menijät!
Jos vain pääset lähtemään - lähde ihmeessä!
Porukka on hyvää ja sen seurassa viihtyy ja pärjää varmasti!
Mikäli minulla on jotain havaintoa asioista - ajotapahtumista yms. niin se millä koneella lähtee ei ratkaise vaan se miten ajaa.
Olen nähnyt monet 350 Hondan päksivän mennen tullen monet isommat pahoissakin maastoissa ja sitä paitsi Hondan alkuperäisrenkaat on yhdet parhaimmat lumessa menijät!
Jos vain pääset lähtemään - lähde ihmeessä!
Porukka on hyvää ja sen seurassa viihtyy ja pärjää varmasti!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- blue Honda Trx
- Tracks
- juniorijussi
- Tracks
- Viesti:
Shhhh..Hiljaa mäessäblue Honda Trx kirjoitti:juniorijussi,ei muuta kun mukaan vaan ja näytä että ihan sama minkäkokoinen se honda on niin kyllä lähtee..

Ei parane uhota kun ei oo taitoo...Mut eiköhän se tästä.Yritys hyvä 10.
Ei merkillä väliä kunhan pääsee porukalla mönkiin.Vanha pelihän toi on ja renkaatkin ehtoopuolella.Kiva nähdä toisten mönkkäreiden menohalut.Näkee sitten että ajeleekö oikealla merkillä vai onko ruoho makeampaa tua toisella puolen

Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Honda Foreman 500 2012
- blue Honda Trx
- Tracks
älä nyt juniori maalaa piruja seinään....juniorijussi kirjoitti:Näkee sitten että ajeleekö oikealla merkillä vai onko ruoho makeampaa tua toisella puolenblue Honda Trx kirjoitti:juniorijussi,ei muuta kun mukaan vaan ja näytä että ihan sama minkäkokoinen se honda on niin kyllä lähtee..

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- juniorijussi
- Tracks
- Viesti: