Saalistaja kirjoitti:Itellä o yleensä jottain nollapilkkuviisi baaria. Sinäänsä paremmat, joustaakin sentään eikä kulu keskeltä kun ajelee asfaltilla. Tietenkin kulkis varmaan sen nollapilkkuviisi kilometriä tunnissa kovempaa vakiona, jos olis enempi ilmaa.
Onhan se kikkailles kato hyvä olla kunnon paineet

Meilläki muuttunu kummasti toi 70 cc tuolt allekirjotuksest viiteenkymmeneen
Niin ja hei sinä mutanenmuksu ni onko sulla ollenkaan bensansuodatinta siinä paikallaan? Toi letkukaan ei näytä meinaan mul silmään ihan vakiolta... Ja ota ny hyvä ihminen se letku irti kaasarist ja raota vähän bensahanaa ni voit saada ne hiekat pois sielt ennen ku isoimmat tukkii suuttimen ja pienemmät pistää pytyn paskaks.
Se isomman suuttimen vaihto tekee joo seoksest rikkaamman ku on kaasu pohjassa tai melkeen pohjassa. Liian iso suutin -> liian rikas seos -> röpöttää. Liian pieni suutin -> laiha seos -> booaa, voi leikata kiinne ;P [tulpastakin sitte jotain kuulemma näkee. korjatkaa jos oon väärässä ku väitän että liian laihalla käydessä tulppaa muuttuu vaaleaksi..] Neulan asento vaikuttaa keskikierroksiin, muksun vakiokaasarissa ei oo säädettävää neulaa -.- Se onki hanurista, ku esim. mulla ei meinaa käydä kunnol muuta ku kaasu pohjassa ni ei oikeen saa säädettyy ku se on joku Pesän sonta se neulan tsydeemi
Ja joo se pääsuutin löytyy ihan mukavasti sielt kaasarinpohjan suojista. Irrotat kaasarii imukaulassa kiinni pitävät mutterit ja löysäät klemmarin sielt ilmaputsarin päästä. Irrotat möys ne ilmanputsarii moottorissa kiinni pitävät kaks 10 mm kannalla olevaa pulttia, jollon se putsari pääsee liikkuu vapaasti. Sitte vedät sitä kaasarii mönkijän takapäätä kohti niin kauan et ne imukaulan pultit tulee pois rei'istään. Sitte käännät kaasarin alaosan ittees kohti ja avaat sitä pohjaa kiinni pitävät kaks ruuvii ja otat pohjan pois. Tän jälkeen sul on edessäs se pääsuutin siin keskellä kaasaria, uloimmalle työntyvä on se pääsuutin. sit käänteinen järjestys... Niin ja bensahana kannattaa olla kiinni ennen ku avaa kaasarin pohjaa, muuten voi tulla kiire sulkee se ku valuu bensat pihalle
Ainanen kinastelun aihe: Suuttimen tieto "#90" tarkoittaa suuttimen reijän halkaisijaa 0,9 mm. Kertokaa nyt sitten versionne paikkaansapitävyydestä. Toisten mielestä kun on näin ja toisten mielestä on toisin -.-
Oliko vielä jotain?