Comanche Cross 300 tieliikenne
-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
- Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
retale: auto on auto ja mönkijä on mönkijä, ainakin täällä meillä päin.
X-race: nyt meni vähän ohi toi sun viesti. Ehkäpä siksi ku just heräsin lyhyiltä päikkäreiltä. Mutta mutta, eikö etujarru toimi silti ihan normaalisti kahvasta vaikka ottaisiki pois jalkajarrun vivusta "ruuvin" joka sitä etujarrua ohjaa. Silloinhan takajarru ottaa vain taakse ja etujarru kahvasta eteen, niinkuin moottoripyörässä.
Tuo alkuperäinen järjestelyhän on hyvä jos ajelee asvaltilla, sittenhän sillä ei ole väliä mihin renkaisiin ne jarrut ottaa, kunhan pysähtyy hyvin. Mutta sitten kun lähdetään liukkaammalle alustalle niin rupeaa tulemaan ongelmia juuri tuon mainitsemani etupyörien lukkoon menemisen kanssa. Ja tältähän vältytään ku tehdään niin ettei jalkajarru ota eteen...
X-race: nyt meni vähän ohi toi sun viesti. Ehkäpä siksi ku just heräsin lyhyiltä päikkäreiltä. Mutta mutta, eikö etujarru toimi silti ihan normaalisti kahvasta vaikka ottaisiki pois jalkajarrun vivusta "ruuvin" joka sitä etujarrua ohjaa. Silloinhan takajarru ottaa vain taakse ja etujarru kahvasta eteen, niinkuin moottoripyörässä.
Tuo alkuperäinen järjestelyhän on hyvä jos ajelee asvaltilla, sittenhän sillä ei ole väliä mihin renkaisiin ne jarrut ottaa, kunhan pysähtyy hyvin. Mutta sitten kun lähdetään liukkaammalle alustalle niin rupeaa tulemaan ongelmia juuri tuon mainitsemani etupyörien lukkoon menemisen kanssa. Ja tältähän vältytään ku tehdään niin ettei jalkajarru ota eteen...
Comache Cross 300 TL -09
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Yhdensuuntaistaa ilmavirtausta kaasaria kohti=tasalaatuisempi seos. Lisäksi saa paremman tuen kaasari, kun ei ole vain imukurkun varassa.Duster kirjoitti:Miksi noin pitkä putsarin kaula?
Imukurkkua jatkoin juurikin ala- ja keskialueen väännön vuoksi ja sai paljon loivemman supistuksen venttiiliä kohti.
Isot työstöt olis pitänyt kanteen tehdä ilman noita välilaippoja.
Outlaw 500 irs TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Ex. Comanche cross 300 TL
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Hyvä tietää.
Voishan tuota itsekin hupinaan kokeilla pitemmällä imuputkella.
Tällein mulla nyt on putsari.

Jää hyväksi työkalu lokeroksi orkkis putsarin kotelo
Voishan tuota itsekin hupinaan kokeilla pitemmällä imuputkella.
Tällein mulla nyt on putsari.

Jää hyväksi työkalu lokeroksi orkkis putsarin kotelo

-
- 3WD
- Viestit: 75
- Liittynyt: 23 Helmi 2008 20:12
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
RETALE: Etsi joku muu foorumi mihin menet soittaan suuta... Mun tietääkseni foorumit on sitävarten että niissä saa kysellä ongelmistaan ja yleensä muutamia retaleita ottaen niissä saa asiallisia vastauksia.
-
- 3WD
- Viestit: 75
- Liittynyt: 23 Helmi 2008 20:12
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
mistä meinaat jonku tutun löytää jossa saisit jotain apua? et ainakaan alle 400 km sisältäLuke kirjoitti:On se 280€ silti melkoinen summa kaasarista, vaikka onkin hyvä.
Pitänee ruveta etsimään käytettyä, mistä muuten etsit omaasi?
Jos aluksi laittais putkiston kuntoon kun kerkeää viemään tutun luokse pajalle ja sitten 13 rissa eteen. Muutama muukin modaus/valmistevian korjaus ja sitten tuo kaasutin. Sillä taas pärjäisi hetken...



-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
- Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
metusalemi kirjoitti:mistä meinaat jonku tutun löytää jossa saisit jotain apua? et ainakaan alle 400 km sisältäLuke kirjoitti:On se 280€ silti melkoinen summa kaasarista, vaikka onkin hyvä.
Pitänee ruveta etsimään käytettyä, mistä muuten etsit omaasi?
Jos aluksi laittais putkiston kuntoon kun kerkeää viemään tutun luokse pajalle ja sitten 13 rissa eteen. Muutama muukin modaus/valmistevian korjaus ja sitten tuo kaasutin. Sillä taas pärjäisi hetken...![]()
![]()
No eikö se ole ihan tarpeeksi tuttu ku sun talliin hurauttaa, ja kilometrejä on muistaakseni tarkalleen 484.

Mut ei se mitään, ku putki on jo valmiina odottamassa. Koitetaan jaksaa ajella tuolla sinne asti...

Comache Cross 300 TL -09
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Tulipas parannettua vähän noita ohjausniveliä. Elikkä ohjaustangosta lähtevät nivelet klappasivat aika reilusti ja aiheuttivat tyhjän kohdan ohjauksen keskellä...
Tilalle laitettiin Askubalin kuivat teflon nivelvarret. Kuivat sen takia, että eivät keräisi roskaa niin paljoa, mitään suojakumeja noissa ei siis ole. Toisenpuolen nivelen kanssa teki tiukkaa, mutta mahtuihan sekin ihan hyvin, aivan ääriasennossa ottaa vähän kiinni, mutta kyllä siihen sopiva kolo kuluu aikanaan...
Pari kuvaa aiheesta:
http://i39.photobucket.com/albums/e171/ ... nivel2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e171/ ... Nivel1.jpg
Tilalle laitettiin Askubalin kuivat teflon nivelvarret. Kuivat sen takia, että eivät keräisi roskaa niin paljoa, mitään suojakumeja noissa ei siis ole. Toisenpuolen nivelen kanssa teki tiukkaa, mutta mahtuihan sekin ihan hyvin, aivan ääriasennossa ottaa vähän kiinni, mutta kyllä siihen sopiva kolo kuluu aikanaan...
Pari kuvaa aiheesta:
http://i39.photobucket.com/albums/e171/ ... nivel2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e171/ ... Nivel1.jpg
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Mistä ostit ja paljonko maksoi? itellä kans vähän klappia ohjauksessa..
Can-Am Rene 800
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Noita pitäsi löytyä jokaisesta hyvinvarustetuista laakerikaupoistaniklas kirjoitti:Mistä ostit ja paljonko maksoi? itellä kans vähän klappia ohjauksessa..

http://www.askubal.com/shop/productdeta ... &PGID=1000
http://www.askubal.com/shop/productdeta ... 8&PGID=900
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... =208400006
http://www.skf.com/skf/productcatalogue ... =208420006
Hinta on ~15€/kpl Eli 60€ yht.
Outlaw 500 irs TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Jos jollakulla on tarvetta nopeusmittarin anturille, niin 200cc comanchen anturi käy 300cc tl crossiin. Johtojen paikkaa täytyy vain vaihtaa liittimessä.
Outlaw 500 irs TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Ex. Comanche cross 300 TL
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Täällä oli jotain juttua pakoputken modauksesta mutta mitenkäs se alkukäyrän "katalysaattorikenno" vai mikä lie.. Eli sen ensimmäisen lämpösuojuksen takana oleva systeemi? Onko kukaan poistanu sitä ja onko se vaivan arvoista? vai nouseeko vain päästöt liian korkealle?
Can-Am Rene 800
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Ei kannata poistaa. Se hengittää hyvän ja suojaa takkia hiukan hajulta.niklas kirjoitti:Täällä oli jotain juttua pakoputken modauksesta mutta mitenkäs se alkukäyrän "katalysaattorikenno" vai mikä lie.. Eli sen ensimmäisen lämpösuojuksen takana oleva systeemi? Onko kukaan poistanu sitä ja onko se vaivan arvoista? vai nouseeko vain päästöt liian korkealle?
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Asia selvä! ei poisteta 

Can-Am Rene 800
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Ex.
Can-Am Outlander 400
Can-Am Outlander 800
Linhai 520
Comanche cross 300 TL
Rally 250 TL
Hawaii 200
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Mitkä suuttimet sulla duster on tossa nykysessä kaasarissa?
Kaikki paitsi isona leikkiminen on turhaa !
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: Comanche Cross 300 tieliikenne
Vakio tyhjäkäynti mikä se nyt onkaan ja 130 pääsuutin.