Tänään 1500 kilsan huolto (noin 50 h) Reneen Herttoniemen Giant Motorissa 98 eur......
Toki ei siinä tehty mitään isompaa tzekkauksia jne...mutta takuu taas pelittäää =>3000 huolto seuraavax joskus kesällä -09
Variaattoria olisi hyvä putsata 50h välein. Samoin ilmansuodattimen puhtaudesta kannattaa huolehtia (400:ssa pesu vähintään 25h välein). Ja onhan tuossa monenlaista rasvattavaakin eli ei nyt ihan tarkisteluilla tuota huoltoa voi kuitata. Nelisatkuun tuossa kohtaa vaihdetaan jo öljytkin.
Jos osaa ja viitsii tehdä huollot kunnolla itse, niin turha sitä laitetta on liikkeeseen raahata. 100h on ollut itselle sopiva väli käyttää huollossa ammattilaisella.
Kyllähän kait niitä uusia pelejä kannattaa (kenties) käyttää siellä merkkihuollossa, säilyy takuut ym. jälleenmyyntiarvo....
Mut eihän se sit enää näissä vanhemmissa niin tarkkaa ole että kuka niitä huoltaa, mutta kunhan huoltaa!!!
sama hinta ja sama paikka mulla tosin teki tehoputken ja sen rakentelun kans tohon maxiin yli 600€ koko hoito. mutta jos käytit tänä keväänä niin tais olla jo-motor mikä huollon teki.
mulla kans venojen tarkistus kun joka tapauksessa kopat tarvii avata laahainten vaihdon takia(joku takuu juttu näissä).
sama hinta ja sama paikka mulla tosin teki tehoputken ja sen rakentelun kans tohon maxiin yli 600€ koko hoito. mutta jos käytit tänä keväänä niin tais olla jo-motor mikä huollon teki.
mulla kans venojen tarkistus kun joka tapauksessa kopat tarvii avata laahainten vaihdon takia(joku takuu juttu näissä).
Heräsin tähän. Mikä takuuna tehty laahainten vaihto?? Ei vissiin ainakaan mikään huoltotiedote homma?
- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
en tiedä asiasta sen enempää mutta kun kyselin huoltoon vietäessä että säädetäänkö venttiilit niin sanottiin että tarkistetaan samalla kun kopat joutuu avaamaan takuu homman takia kuiteski(laahainten uusinta)
tämä oli jo-motorin oinonen(kangasalan moto-rent) joka näin sanoi.
laite on 800 maxi vm 07.
Samurai kirjoitti:Jeps, ne taitaakin olla erillään nykyään.
Kaikki "ulkoistaa" huoltohommat :]
Öljyt Kananen sylkäs siihen niiden pihaan kun oli jäänyt öljynputsarinkansi kiristämättä, joten tuli 2 öljynvaihtoa samaan rahaan :]
Mukavsti ja jouheesti tuolla hoituu hommat, ainakin meikäläisen mielestä.
prätkäaikoina mullakin jätettiin parikertaa suodatin löysälle ja kerran pohjaproppu ja se ei oo yhtään kivaa kun vauhdissa sylkee öljyt takapyörään.
ei ollu sillon kyseessä moto-rent.
Koheltaja kirjoitti:Ensi huollon työstä mulle maksettiin turvonnut jallupullo ja isompaan huoltoon tuli lisäksi mäyräkoira mukaan... odottelen koska pääsee tekemään sen oikein ison huollon
Tämäkin päivä koitti, pääsen tekemään omaan peliin ISON huollon viikon kuluttua mökillä. Palkatkin on jo valmiiksi ostettu...