
Vai oliko ihan jotain päteviä uniballeja tms?
Kiristetty on ja silti klappaa ja pahastibashan kirjoitti:Noissa raidetangonpäissä on kiristys varaa, eli sokka mäkeen ja meisselillä kiristät kupin pohjaa, samalla kannattaa työtää sinne rasvaa. Taas meni samasta härvelistä laakerit, nyt vuorostaan takahaarukan neulalaakerit. On meinaan sen verran idioottimaisesti toteutettu systeemi että tulee kyllä hajoamaan näistä jokaisesta vehkeestäjos joku haluaa tietää alkuperäisten laakerien mitat niin 22X28X20 neulalaakeri. On kyllä sen verran järjen vastainen systeemi etten suosittele vaihtamaan noita laakereita alkuperäisellä kokoon panolla, jollei sitten halua ropata ja uusia niitä jatkuvasti? itse ainakin rakennan paremman/toimivamman systeemin, niin ei tarvitse uusia taas ihan heti, helppo toimenpide
![]()
mutta palataan asiaan kun homma tehty ja jos jotain muuta kiinnostaa tehdä parempi systeemi? SUOSITTELEN!
prk..tatu77 kirjoitti:Tänään tuli peli pihalle. Aurauskulmat oli minne sattuu ja löysiä muttereita joka puolella. Miten ootte saanu niihin kahteen rasvanippaan siellä takajousen etupuolella työnnettyä rasvaa? Varsinki se alempi mikä on viistossa, ei menny yhtää sisää vaikka oli kumiletkullinen prässi. Yhen nipan kans katkasin edestä ne on melko heikkoa tekoa.
Melko huono vääntö tuntuu olevan taitaa putki ahistaa pahemman kerran. Prätkän änkkäriä täytyy sovitella kun joutaa. Postissa tulossa vielä se isompi suutin eli onks se ihan heittämällä vaa kiinni eikä mitää säätöjä? Saako sen siitä penkin alta kun näkyy kaasari ni vaihettua?
Renkaista ohjeissa sanottiin että 0.8-1.0 painetta, täällä jotkut oli laittanut 0.5 ja ajomukavuus parani, onko ihan ok niin pienillä ajella? Nyt ainakin sellanen ravistus päällä asfaltilla mut täytyy käyä heittämässä pieni lenkki kun niitä aurauksia säätelin, ihan silmällä katoin ja yritin sählätä rullamitalla kohillee.
Noissa nimeltä mainitsemattomissa isoissa kuljetusliikkeiden terminaaleissa on muuten tapana iltasin revitellä asiakkaiden mönkkäreillä jos ei muuta tekemistä siellä ole, mulla oli 1.7km mittarissa kun tuli pihaan laite. Oliko sitten vaan niin perusteellisesti koeajettu.
Mainitsin Motolandin Virtaselle kahvasuojista että pitäisi olla mukana kun kuvissa ovat niiden kotisivuilla ja kävi ilmi että Motolandissa otetaan ne pois ja myydään lisävarusteena, itsekin myönsi sen. Muut firmat eivät ilmeisesti tätä tee. Että näin Motolandilla...
tatu77 kirjoitti:Tänään tuli peli pihalle. Aurauskulmat oli minne sattuu ja löysiä muttereita joka puolella.(pohjapanssarin kiinnitys, renkaan pultit, syyläri, katteiden kiinnitys jne.) Miten ootte saanu niihin kahteen rasvanippaan siellä takajousen etupuolella työnnettyä rasvaa? Varsinki se alempi mikä on viistossa, ei menny yhtää sisää vaikka oli kumiletkullinen prässi. Yhen nipan kans katkasin edestä ne on melko heikkoa tekoa.
Melko huono vääntö tuntuu olevan taitaa putki ahistaa pahemman kerran. Prätkän änkkäriä täytyy sovitella kun joutaa. Postissa tulossa vielä se isompi suutin eli onks se ihan heittämällä vaa kiinni eikä mitää säätöjä? Saako sen siitä penkin alta kun näkyy kaasari ni vaihettua?
Mainitsin Motolandin Virtaselle kahvasuojista että pitäisi olla mukana kun kuvissa ovat niiden kotisivuilla ja kävi ilmi että Motolandissa otetaan ne pois ja myydään lisävarusteena, itsekin myönsi sen. Muut firmat eivät ilmeisesti tätä tee. Että näin Motolandilla...
Saanen olla hiukan eri mieltä?kerppo kirjoitti:
Renkaanpaineet on parhaimmillaan 0.4 - 0.45 baria. Noilla on hyvä ajaa sekä maastossa että kadulla.
Kimi kirjoitti:Saanen olla hiukan eri mieltä?kerppo kirjoitti:
Renkaanpaineet on parhaimmillaan 0.4 - 0.45 baria. Noilla on hyvä ajaa sekä maastossa että kadulla.
Kyllä katu/maantiekäytössä kannattaa huikan korkeampia paineita pitää. Itse pidin 0.6 hyvänä paineena, kunnes tuli Helsingissä kehä-ykkösellä ajettua routamonttuun 80km:h ja monttu ei ollut kuin 5cm syvä. Lopputulos, yksi eturengas kyljestä puhki "viiden sentin viilto vanteesta" ja toiseen takakumiin vain pieni reikä. Onneksi ei muita vaurioita ja onneksi pysyin tiellä. On muuten aika vikuri vekotin, kun 80km:h vauhtia ja eturengas laakista tyhjä. Nyt on 1.2 baria kaikissa töppösissä, ja tuntuu ajokin paljon tukevammalta ja tarkemmalta kovissa nopeuksissa.
No Kinroadiin "viri"-paketin suutin ei käynyt, eturatas oli ok ja kuristusten poisto-ohjeet oli johonkin toiseen laitteeseen.tatu77 kirjoitti:On muuten hyvä toi Motolandin viripaketti. Suutin unohtu laittaa mukaa, eturattaasta ei tietoa mikä sopii ja kuristusten poisto-ohjeet kun maililla kyselin niin: katti tossa kuristaa oli vastaus
Mikä on muuten noitten rasvanippojen kierre/koko? Tuli ostettua aika järeitä ja pitäs muuten tehä uudet kierteet.
tatu77 kirjoitti:On muuten hyvä toi Motolandin viripaketti. Suutin unohtu laittaa mukaa, eturattaasta ei tietoa mikä sopii ja kuristusten poisto-ohjeet kun maililla kyselin niin: katti tossa kuristaa oli vastaus
Mikä on muuten noitten rasvanippojen kierre/koko? Tuli ostettua aika järeitä ja pitäs muuten tehä uudet kierteet.