katoppas,olet siis jo saanut ton sekä omin silmin nähnyt/käpistellyt tuota?fister kirjoitti:Itse tilasin HotCamsin veivin ja siinä yläpää on neulalaakerilla.
>mistäs tilasit?
katoppas,olet siis jo saanut ton sekä omin silmin nähnyt/käpistellyt tuota?fister kirjoitti:Itse tilasin HotCamsin veivin ja siinä yläpää on neulalaakerilla.
Tästä on kokemustakadet89 kirjoitti:Terveisä täältä kämmimaasta.![]()
Tuli sitten kerpele väännettyä jengat tosta öljysäiliön tyhjennys ropusta PRKL![]()
Kuinkas paljon sitä nyt tarvii purkaa että sen säiliön saa irti...?
Jos sillä lähtee ni tulipahan tehtyä turhaa työtäfister kirjoitti:Muistaakseni ei tartte irroittaa kuin akun kotelo ja jotain pientä. Helppo homma!
ja niitähän on yht.5kpl joista yks vauhtipyörässä,muistaakseni 15 tappiaketjussa imu- ja pakonokan merkkien välissäjunssi kirjoitti:Laita vaan ne merkit kohalleen.
Kiitoksia neuvoista, ei tosiaan tarvinnu kuin toi akkukotelo ottaa irti ja moottorin edestä yksi tuki pois että säiliö mahtui kääntymään kolostansa ulos. Noi öljyletkut tosin oli peestä ottaa irti...vaskin kirjoitti:Jos sillä lähtee ni tulipahan tehtyä turhaa työtäfister kirjoitti:Muistaakseni ei tartte irroittaa kuin akun kotelo ja jotain pientä. Helppo homma!No aina ei voi onnistua. Tosta mun listasta meinaan unohtu vielä toi akkukotelon irrotus. Tosin sehän oli helppo.