Onko yllä olevassa kuvassa puolipuristin siinä asennossa,kuin se levossa kuuluisi olla?
Itselläni puolipuristin näyttää olevan toisenlaisessa asennossa,eli myötäpäivään kääntyneenä, mutta jousi voimaa vastaan sormella kääntämällä tulee kuvan osoittamaan asentoon.
Voisiko puolipuristimen toiminta tipauttaa paineet niin ettei hörähdäkkään?
Suzuki LTR 450
Re: Suzuki LTR 450
se puolipuristin on ihan ok,keskipakovoima "heittää" sen ulkolaidalle (eli pois päältä kuten kuvassa) ku nokka alkaa pyöriä moottorin käynnistyessä.
Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
Re: Suzuki LTR 450
Katso nyt tarkkaan ne ajotukset kohdalleen... Itellä kävi samalla tavalla erään toisen motin kans, starttas kyllä juu mutta ei lähteny käyntiin, satunnaisesti paukautti vaan putkessa.
Re: Suzuki LTR 450
Onko kellään tietoa lt-r:n iskerien typen paineesta. mikä on ohjearvo etu/taka?
Re: Suzuki LTR 450
12-14 bar ok
Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
- Catiska
- 6WD
- Viestit: 430
- Liittynyt: 20 Loka 2008 17:45
- Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Suzuki LTR 450
Meillekin (pojalle) tupsahti -07 R450 harrastekurvailuun. Alusta alkaa olla säädöissään, ainakin niin että se meitä miellyttää ja ajaminen näyttää hyvin rauhalliselta vaikka eteneekin mukavaa harrastetahtia.
Suitsassa on kuitenkin vika joka tiedettiin jo ostaessa, eli ykkösvaihde hyppii helposti pois. Muuten loota pelaa kuten kuuluukin. Koska ykkönen ei ole kovin tärkeä radalla, saa se odottaa talvea, ellei muuta erityistä syytä tule avata konetta.
Onko kenelläkään ideaa/oletusta, mistä moinen johtuu? Ykkösen rattaan kahta puolen on shimmilevyt, mutta voiko ne kulua niin paljoa, että se voisi aiheuttaa tuon?
Voisiko tuo johtua vääntyneestä vaihteensiirtäjästä? Tuo ei liene ainakaan vaatisi välitöntä aukaisua.
Tarvitseeko tuosta huolestua ja avata kone jo nyt, vai nautiskellaanko tämä ajokausi ja avataan sitten talvella?
Onko Suomen varaosahinnat kilpailukykyiset (meidän ensimmäinen Suitsa) vai onko kuten Yammupuolella, joutuu tilailemaan rapakon takaa osat?
Suitsassa on kuitenkin vika joka tiedettiin jo ostaessa, eli ykkösvaihde hyppii helposti pois. Muuten loota pelaa kuten kuuluukin. Koska ykkönen ei ole kovin tärkeä radalla, saa se odottaa talvea, ellei muuta erityistä syytä tule avata konetta.
Onko kenelläkään ideaa/oletusta, mistä moinen johtuu? Ykkösen rattaan kahta puolen on shimmilevyt, mutta voiko ne kulua niin paljoa, että se voisi aiheuttaa tuon?
Voisiko tuo johtua vääntyneestä vaihteensiirtäjästä? Tuo ei liene ainakaan vaatisi välitöntä aukaisua.
Tarvitseeko tuosta huolestua ja avata kone jo nyt, vai nautiskellaanko tämä ajokausi ja avataan sitten talvella?
Onko Suomen varaosahinnat kilpailukykyiset (meidän ensimmäinen Suitsa) vai onko kuten Yammupuolella, joutuu tilailemaan rapakon takaa osat?