comanche 4x4
Re: comanche 4x4
juu tuo 2dl/10km on jo kyl niin paljon et ei kerkee niin paljoon syömään vaikka kaikki lovet ois klo 12.00. jotain häikkää kyllä on ja paljon.
selvennetään nyt vielä tuota pyörimistä: 2-T koneissa on tapilla lukittu tuo pyöriminen. no kun ne tosiaan pyörii hiljalleen ja on kanavat vastassa jolloin rengas katkeaisi. 4-t koneissa tappeja ei tarvita kun ei ole kanaviakaan sylinterissä. sikäli vielä suotavaa antaa pyöriä jotta sylinteriin ei kuluisi selvää rantua josta sitten ajan kanssa ohivirtausta alkas jo mennä kivasti.
selvennetään nyt vielä tuota pyörimistä: 2-T koneissa on tapilla lukittu tuo pyöriminen. no kun ne tosiaan pyörii hiljalleen ja on kanavat vastassa jolloin rengas katkeaisi. 4-t koneissa tappeja ei tarvita kun ei ole kanaviakaan sylinterissä. sikäli vielä suotavaa antaa pyöriä jotta sylinteriin ei kuluisi selvää rantua josta sitten ajan kanssa ohivirtausta alkas jo mennä kivasti.
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Re: comanche 4x4
malossilla oli ne männänrenkaat niin että ylin klo 11 seuraava klo 5 sitte klo 1 ja viimeinen klo 7
Re: comanche 4x4
tuli pakokaasut bensan hajuseksi syynä oli päälle jääny automaatti ryyppy, vian huomas lujaa ajettaessa tukehtumisena.
mutta parempi liian rikkaaalla kuin liian laihalla
mutta parempi liian rikkaaalla kuin liian laihalla
Re: comanche 4x4
Mikäs muuten on tehdas asetuksena Comanche Bullissa kaasarin seosruuvi, onko se 1 ja 1/2 kierosta auki?
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Re: comanche 4x4
joo muistaakseni oli 1,5 kierrosta aukiJanishell kirjoitti:Mikäs muuten on tehdas asetuksena Comanche Bullissa kaasarin seosruuvi, onko se 1 ja 1/2 kierosta auki?
Re: comanche 4x4
onkos muuten muilla ollu kipinä hukassa näis bulleissa
Re: comanche 4x4
Tjaa seosruuvi hmm... joku viisas kertoo mitä tällä termillä tarkottaa. Ei oo kipuna hukassa vaan käämit tod näk paloi laturista. Odotellaan uutta magneeton koppaa sis. käämit.
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Re: comanche 4x4
janishell kyseli kaasarin säädöistä. seosruuvi on se josta säädetään ilman ja bensan seostaknot62 kirjoitti:Tjaa seosruuvi hmm... joku viisas kertoo mitä tällä termillä tarkottaa. Ei oo kipuna hukassa vaan käämit tod näk paloi laturista. Odotellaan uutta magneeton koppaa sis. käämit.
minä kyselin onko muilla ollu kipinä hukassa.
kumpaa noista et ymmärtänyt???
Re: comanche 4x4
Jep tiedän kyl mitä sil tehään, mut omas ei kattos oo sellasta ruuvia... Kipinä tulee kipinäpuolelta ja lataus käämeistä... ymmärn molemmat... kuhan vaa alko kiinnostaa...sku kirjoitti:janishell kyseli kaasarin säädöistä. seosruuvi on se josta säädetään ilman ja bensan seosta
minä kyselin onko muilla ollu kipinä hukassa.
kumpaa noista et ymmärtänyt???
Tai sit en vaa oo viel löytäny sitä ruuvia...
edit:
Tai sit oonki löytäny. jepjep
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Re: comanche 4x4
Onkos kellään tietoa mistä toi Comache bull antaa Flektiin käskyn että lähe pyörimään kun lämmöt on sen verran korkealla? Itselläni flekti ei meinaa nytten käynistyä jostakin syystä kunnolla millään prkl.
Edit jaahas nyt lähti flekti toimii, kun laitoin flektin liittimiin crc:tä.
Edit jaahas nyt lähti flekti toimii, kun laitoin flektin liittimiin crc:tä.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Re: comanche 4x4
Tulipa tänään laitettua uudet käämit, oli jokseenkin kärähtänyt. Poikkinainen nippuside löytys käämien joukosta. Jännä juttu.
Mukavan helppo operaatio. Mönkkä parien autonrenkaiden päälle kallelleen, jottei öljyt tuu pihalle.
Pultit auki ja käämit vaihtoon.
Tämän näkönen soppa siitä syntyy

http://a3.vox.com/6a00fa967d4e8c00030110162a24db860b-pi
Mukavan helppo operaatio. Mönkkä parien autonrenkaiden päälle kallelleen, jottei öljyt tuu pihalle.
Pultit auki ja käämit vaihtoon.
Tämän näkönen soppa siitä syntyy
http://a3.vox.com/6a00fa967d4e8c00030110162a24db860b-pi
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Re: comanche 4x4
Ne käämit ovat kiini yhdestä kotaan yhdellä nippusiteellä. Mikäs noihin käämeihin on tullut viaksi, ei varmaan ulkosesti huomaa vikaa? Kannattaa kiristää varmuuden vuoksi noi mangeeton 3 kuusiokolopulttia jos vain on mahdollista, koska ne voi olla kiinassa aika löysästi laitettu kiinni ja se kun irtoo niin starti vapaakytkin ei enään skulaa ja voi tulla muutakin tuhoa.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
- riksa
- 4WD
- Viestit: 221
- Liittynyt: 18 Syys 2004 18:47
- Paikkakunta: Hyvinkää Mönkijä:Polaris 850 traktori, 3 lasten mönkijää 2x110cc ja 1x50cc
- Viesti:
Re: comanche 4x4
Kannattaa sitten samalla kun on auki, tarkistaa sen stefan kunto mikä tulee magneettokoppaan kiinni joka on siinä käämin keskellä. Ainakin itsellä se oli murentunut ja silloin ymmärtääkseni kampuran voitelu häiriintyy.
Korjaamme kaiken minkä särjemme 
http://WWW.AUTOSIKORJAA.FI
Kuranaamaisten ukkojen sunnuntai retkistä fotoja ja juttuja löytyy naamakirjasta mönkijämiehet sivulta. Kannattaa käydä vilkuilemassa.

http://WWW.AUTOSIKORJAA.FI
Kuranaamaisten ukkojen sunnuntai retkistä fotoja ja juttuja löytyy naamakirjasta mönkijämiehet sivulta. Kannattaa käydä vilkuilemassa.
Re: comanche 4x4
Kun katselit sitä stefaa niin oliko sulla se stefa toiselta puolelta metallinen ja toiselta puolelta kuminen?riksa kirjoitti:Kannattaa sitten samalla kun on auki, tarkistaa sen stefan kunto mikä tulee magneettokoppaan kiinni joka on siinä käämin keskellä. Ainakin itsellä se oli murentunut ja silloin ymmärtääkseni kampuran voitelu häiriintyy.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Re: comanche 4x4
Tarkoitus olisi tarkistaa em. pulttien kireys, ettei pääse irtoamaan. Samalla ajattelin siirtää tuon huohotusletkun tuohon kopan yläreunaan. Sillä varmaan estäisi öljyn kulkemisen putsariin, kun laite on alamäessä ja venttiilikoppa öljyn vallassa. Kannattaisko jättää se oma letku venttiilikoppaan paikoilleen ja haaroittaa T-kappaleella tämä toinen huohotuslähtö?