comanche 4x4

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
retale76
6WD
Viestit: 446
Liittynyt: 19 Helmi 2008 14:43

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja retale76 »

juu tuo 2dl/10km on jo kyl niin paljon et ei kerkee niin paljoon syömään vaikka kaikki lovet ois klo 12.00. jotain häikkää kyllä on ja paljon.

selvennetään nyt vielä tuota pyörimistä: 2-T koneissa on tapilla lukittu tuo pyöriminen. no kun ne tosiaan pyörii hiljalleen ja on kanavat vastassa jolloin rengas katkeaisi. 4-t koneissa tappeja ei tarvita kun ei ole kanaviakaan sylinterissä. sikäli vielä suotavaa antaa pyöriä jotta sylinteriin ei kuluisi selvää rantua josta sitten ajan kanssa ohivirtausta alkas jo mennä kivasti.
http://www.retale.net jotain kuvia mönkkäristä
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja sku »

malossilla oli ne männänrenkaat niin että ylin klo 11 seuraava klo 5 sitte klo 1 ja viimeinen klo 7
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja sku »

tuli pakokaasut bensan hajuseksi syynä oli päälle jääny automaatti ryyppy, vian huomas lujaa ajettaessa tukehtumisena.
mutta parempi liian rikkaaalla kuin liian laihalla
Janishell
6WD
Viestit: 710
Liittynyt: 16 Joulu 2004 19:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Mikäs muuten on tehdas asetuksena Comanche Bullissa kaasarin seosruuvi, onko se 1 ja 1/2 kierosta auki?
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja sku »

Janishell kirjoitti:Mikäs muuten on tehdas asetuksena Comanche Bullissa kaasarin seosruuvi, onko se 1 ja 1/2 kierosta auki?
joo muistaakseni oli 1,5 kierrosta auki
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja sku »

onkos muuten muilla ollu kipinä hukassa näis bulleissa
Avatar
knot62
6WD
Viestit: 391
Liittynyt: 20 Heinä 2008 17:34
Mönkijä:: Reino
Paikkakunta: Turku

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja knot62 »

Tjaa seosruuvi hmm... joku viisas kertoo mitä tällä termillä tarkottaa. Ei oo kipuna hukassa vaan käämit tod näk paloi laturista. Odotellaan uutta magneeton koppaa sis. käämit.
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Avatar
sku
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 21 Heinä 2007 06:13

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja sku »

knot62 kirjoitti:Tjaa seosruuvi hmm... joku viisas kertoo mitä tällä termillä tarkottaa. Ei oo kipuna hukassa vaan käämit tod näk paloi laturista. Odotellaan uutta magneeton koppaa sis. käämit.
janishell kyseli kaasarin säädöistä. seosruuvi on se josta säädetään ilman ja bensan seosta
minä kyselin onko muilla ollu kipinä hukassa.
kumpaa noista et ymmärtänyt???
Avatar
knot62
6WD
Viestit: 391
Liittynyt: 20 Heinä 2008 17:34
Mönkijä:: Reino
Paikkakunta: Turku

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja knot62 »

sku kirjoitti:janishell kyseli kaasarin säädöistä. seosruuvi on se josta säädetään ilman ja bensan seosta
minä kyselin onko muilla ollu kipinä hukassa.
kumpaa noista et ymmärtänyt???
Jep tiedän kyl mitä sil tehään, mut omas ei kattos oo sellasta ruuvia... Kipinä tulee kipinäpuolelta ja lataus käämeistä... ymmärn molemmat... kuhan vaa alko kiinnostaa...

Tai sit en vaa oo viel löytäny sitä ruuvia...
edit:
Tai sit oonki löytäny. jepjep
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Janishell
6WD
Viestit: 710
Liittynyt: 16 Joulu 2004 19:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Onkos kellään tietoa mistä toi Comache bull antaa Flektiin käskyn että lähe pyörimään kun lämmöt on sen verran korkealla? Itselläni flekti ei meinaa nytten käynistyä jostakin syystä kunnolla millään prkl.

Edit jaahas nyt lähti flekti toimii, kun laitoin flektin liittimiin crc:tä.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Avatar
knot62
6WD
Viestit: 391
Liittynyt: 20 Heinä 2008 17:34
Mönkijä:: Reino
Paikkakunta: Turku

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja knot62 »

Tulipa tänään laitettua uudet käämit, oli jokseenkin kärähtänyt. Poikkinainen nippuside löytys käämien joukosta. Jännä juttu.

Mukavan helppo operaatio. Mönkkä parien autonrenkaiden päälle kallelleen, jottei öljyt tuu pihalle.
Pultit auki ja käämit vaihtoon.

Tämän näkönen soppa siitä syntyy
Kuva
http://a3.vox.com/6a00fa967d4e8c00030110162a24db860b-pi
https://www.facebook.com/groups/114395261924030/
Can-Am renegade 800cc
Kazuma Jaguar 500cc 4x4 (SOLD)
Comanche Bull 300cc 4x4 (SOLD)
Kinroad-250cc (SOLD)
Janishell
6WD
Viestit: 710
Liittynyt: 16 Joulu 2004 19:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja Janishell »

Ne käämit ovat kiini yhdestä kotaan yhdellä nippusiteellä. Mikäs noihin käämeihin on tullut viaksi, ei varmaan ulkosesti huomaa vikaa? Kannattaa kiristää varmuuden vuoksi noi mangeeton 3 kuusiokolopulttia jos vain on mahdollista, koska ne voi olla kiinassa aika löysästi laitettu kiinni ja se kun irtoo niin starti vapaakytkin ei enään skulaa ja voi tulla muutakin tuhoa.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
Avatar
riksa
4WD
Viestit: 221
Liittynyt: 18 Syys 2004 18:47
Paikkakunta: Hyvinkää Mönkijä:Polaris 850 traktori, 3 lasten mönkijää 2x110cc ja 1x50cc
Viesti:

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja riksa »

Kannattaa sitten samalla kun on auki, tarkistaa sen stefan kunto mikä tulee magneettokoppaan kiinni joka on siinä käämin keskellä. Ainakin itsellä se oli murentunut ja silloin ymmärtääkseni kampuran voitelu häiriintyy.
Korjaamme kaiken minkä särjemme :D

http://WWW.AUTOSIKORJAA.FI

Kuranaamaisten ukkojen sunnuntai retkistä fotoja ja juttuja löytyy naamakirjasta mönkijämiehet sivulta. Kannattaa käydä vilkuilemassa.
Janishell
6WD
Viestit: 710
Liittynyt: 16 Joulu 2004 19:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja Janishell »

riksa kirjoitti:Kannattaa sitten samalla kun on auki, tarkistaa sen stefan kunto mikä tulee magneettokoppaan kiinni joka on siinä käämin keskellä. Ainakin itsellä se oli murentunut ja silloin ymmärtääkseni kampuran voitelu häiriintyy.
Kun katselit sitä stefaa niin oliko sulla se stefa toiselta puolelta metallinen ja toiselta puolelta kuminen?
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
L7e-pilotti
4WD
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
Paikkakunta: Pöljä

Re: comanche 4x4

Viesti Kirjoittaja L7e-pilotti »

Tarkoitus olisi tarkistaa em. pulttien kireys, ettei pääse irtoamaan. Samalla ajattelin siirtää tuon huohotusletkun tuohon kopan yläreunaan. Sillä varmaan estäisi öljyn kulkemisen putsariin, kun laite on alamäessä ja venttiilikoppa öljyn vallassa. Kannattaisko jättää se oma letku venttiilikoppaan paikoilleen ja haaroittaa T-kappaleella tämä toinen huohotuslähtö?
Vastaa Viestiin