Kuorma-auto melkein pakattu enää huutaa yhtä mönkijää kyytiinsä. Pieniä vastoin käymisiä tuli tietysti, KA:sta palo lämppärin moottori juurikin sopivasti.
Vielä asunto-auto pakkaamatta, saas nähdä minkälainen tappelu tulee kuka sitä "saa" ajaa , taitaa mennä periaatteella viimonen tontilla ajaa
jänkhä kirjoitti:Kuorma-auto melkein pakattu enää huutaa yhtä mönkijää kyytiinsä. Pieniä vastoin käymisiä tuli tietysti, KA:sta palo lämppärin moottori juurikin sopivasti.
Vielä asunto-auto pakkaamatta, saas nähdä minkälainen tappelu tulee kuka sitä "saa" ajaa , taitaa mennä periaatteella viimonen tontilla ajaa
No prkl...ja oliskos oikein vaihtoehtojakin kuskiksi?
Luulen, että muut on joko ajokorttivammasia, kännissä tai molempia. Jossain mulla on pilkkihaalarit... Kuka tulee apparinpaikalle skrapaamaan tuulilasia?
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
jänkhä kirjoitti:Kuorma-auto melkein pakattu enää huutaa yhtä mönkijää kyytiinsä. Pieniä vastoin käymisiä tuli tietysti, KA:sta palo lämppärin moottori juurikin sopivasti.
No prkl...ja oliskos oikein vaihtoehtojakin kuskiksi?
Luulen, että muut on joko ajokorttivammasia, kännissä tai molempia. Jossain mulla on pilkkihaalarit... Kuka tulee apparinpaikalle skrapaamaan tuulilasia?
Mulla ei ainakaan oo asunto-auton ajokorttia, joten älkää laskeko mun varaan
onko kukaan vielä saanut niitä rasteja tietoonsa? olis hyvä jos sais ne niin ei tarvitsisi paikan päällä niitä gpsiin siirrellä enää. Vai oliko se niin että ne annetaan vasta tänä iltana?
Maerko kirjoitti:onko kukaan vielä saanut niitä rasteja tietoonsa? olis hyvä jos sais ne niin ei tarvitsisi paikan päällä niitä gpsiin siirrellä enää. Vai oliko se niin että ne annetaan vasta tänä iltana?
Hätäsiä, minä vasta harkitsen lähtemistä... No, tullaan sitten kun on pidot parhaimmillaan... Ollaan pelipaikoilla lienee yhdeksän jälkeen, ehkä kymmeneltä...
Kello 18.19 Jyväskylään 17km seuraava pysäkki Keljonkangas murua rinnan alle olutta on riittävästi jo matkassa.. Mönkijöistä ei havaintoa Tampereen jälkeen...
Kello 19.22 Lievestuore.. Ei näy Liisaa.. Vahvistamattomien huhujen mukaan Kisu ja Kawa havaittu kangasniemellä..