No kaasareista yleensä.. Taas pelaa hyvin kun oli lämpimässä tallissa yön yli.Emil kirjoitti:Puhuiko ne Esson baarissa Polariksen käyttämästä kaasarista, vai kaasareista yleensä?
Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
-
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 29 Tammi 2009 01:49
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 ratorhi
- Paikkakunta: Luoteis-Uusimaa
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Ei ku vaihtoo, siis takuusta. Mulla tän vuoden 500 h.o. ja voi vaan kehuu, eilen ei kaksviikkoo seisonu suburban lähteny ku lataamalla käyntii vaiks on kuin optiman akut ja moottori lämmitin
ja kesti sit tunnin lämmitä niin et näki edes jotain ikkunoista.
Polle taasen vei sit tyttären eskarii ja kylmästä tallista lähtee hyvin käyntii, mutta, en kyllä ole yhtää yötä sateessa säilyttäny, ulkona kyllä mut en sateessa...
Onko toi sun muute tieliikenne, edes optio? Jos, ni oikeesti voin vaihtaa, välirahalla tietty
(ja minä maksan sen välin)

Polle taasen vei sit tyttären eskarii ja kylmästä tallista lähtee hyvin käyntii, mutta, en kyllä ole yhtää yötä sateessa säilyttäny, ulkona kyllä mut en sateessa...
Onko toi sun muute tieliikenne, edes optio? Jos, ni oikeesti voin vaihtaa, välirahalla tietty

Polle on mun invamopo
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Todellakin sitten Esson baarin juttuja. Kaasuttimella on niin kovin monet moottorit toimineet pitkään (Esim. 120 vuotta) ja hyvin. Kammo niitä kohtaa on varmaankin jostain 1980-luvulta, jolloin kaikenmaailman saastehässäkät piti rakennella kaasarin ympärille, alipaineletkuilla toimiviksi. No ei sitten vanhemmiten kovin hyvin toimineet, kun letku halkeilivat ja alkoivat vuotaa. Mönkkäreissä ei alipaineella toimivia systeemejä kovin montaa ole, joten ainakin mönkijöissä luulisi kaasuttimen toimivan paremmin kuin hyvin.m.sa kirjoitti:No kaasareista yleensä..Emil kirjoitti:Puhuiko ne Esson baarissa Polariksen käyttämästä kaasarista, vai kaasareista yleensä?
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
sama vika ilmeni huollon jälkeen moottorin vika valo vilkkui ja ei kierroksia millään jos oli 4 veto päällätakavedolla ihan jees, mut mun mielestä flekti ei pyörinyt ei muuta ku talliin sulamaan ja liittimet auki ja kuivana toimi taas...huollossa pesty ilmeisesti painepesurila ja ulkovarastossa odotti hakua... varovaisuutta niitten pesuvehkeitten kanssa
hyvin toiminut vaikka joskus on saattanut ajossakin kostua liittimet mut pitäskö vetästäviel toipit niitten liittimien ympärilleonaika hepposen oloset tota vettä vastaan...
olikos samoja oireita?? vai oliksko toi flekti saattanut jäätyä ettei lähtenyt pyörimään kokeilkaas ens kerralla ku vika ilmenee jos siin on heikko kohta eikä liittimissä, mull eivikaa ilmene enää niin ei voi koittaa..

hyvin toiminut vaikka joskus on saattanut ajossakin kostua liittimet mut pitäskö vetästäviel toipit niitten liittimien ympärilleonaika hepposen oloset tota vettä vastaan...
olikos samoja oireita?? vai oliksko toi flekti saattanut jäätyä ettei lähtenyt pyörimään kokeilkaas ens kerralla ku vika ilmenee jos siin on heikko kohta eikä liittimissä, mull eivikaa ilmene enää niin ei voi koittaa..

Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Samoja oireita, mutta en kokeillut takavedolla. Flekti ei pyörinyt, mutta ei kai sen pidäkään ennen kuin on tarpeeksi lämmin kone. Nyt on toiminut ihan hyvin, kun on ollut lämpimässä tallissa aina kun en ole ajanut. Tuli vaan lunta ja nuo orkkiskumit on aika liposat
Täytyy alkaa etsimään uusia kumeja, ja miksei vanteitakin... kun ei nekään oikein silmää miellytä.

Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Miksi et laita nastoja alkuperäisiin ja kesäksi toiset renkaat ja vanteet?m.sa kirjoitti:Samoja oireita, mutta en kokeillut takavedolla. Flekti ei pyörinyt, mutta ei kai sen pidäkään ennen kuin on tarpeeksi lämmin kone. Nyt on toiminut ihan hyvin, kun on ollut lämpimässä tallissa aina kun en ole ajanut. Tuli vaan lunta ja nuo orkkiskumit on aika liposatTäytyy alkaa etsimään uusia kumeja, ja miksei vanteitakin... kun ei nekään oikein silmää miellytä.
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Voishan sen tehdä niinkin mutta tulee niin paljon ajeltua muuallakin kuin tiellä, joten sais olla agressiivisempi kuviointi muutenkin.
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
- FinnMack
- Tracks
- Viestit: 1397
- Liittynyt: 12 Heinä 2009 21:55
- Mönkijä:: Möläriksen Ponkija
- Paikkakunta: Roimalandia
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
quote]
Miksi et laita nastoja alkuperäisiin ja kesäksi toiset renkaat ja vanteet?[/quote]
Itte tein just tuollaisen tempun, kesäksi 28:it alle ja orkkisrenkaat kunnon nastoilla talveksi..
Oma polle seisoi 6 viikkoa pihalla,pressun alla,ei vettäpitävä malli vaan semmoinen harsomainen kangas,ei ongelmia käynnistyksessä...
Sanovat noi mekkaanikot meilläpäin ettei saa heti kaasutella kun on kylmäkäynnistänyt koneen vaan annettava lämmetä.
Itteltä paloi tulppa ennen tuota tietoa.....
Miksi et laita nastoja alkuperäisiin ja kesäksi toiset renkaat ja vanteet?[/quote]
Itte tein just tuollaisen tempun, kesäksi 28:it alle ja orkkisrenkaat kunnon nastoilla talveksi..
Oma polle seisoi 6 viikkoa pihalla,pressun alla,ei vettäpitävä malli vaan semmoinen harsomainen kangas,ei ongelmia käynnistyksessä...
Sanovat noi mekkaanikot meilläpäin ettei saa heti kaasutella kun on kylmäkäynnistänyt koneen vaan annettava lämmetä.
Itteltä paloi tulppa ennen tuota tietoa.....

Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
-
- 4WD
- Viestit: 197
- Liittynyt: 02 Loka 2007 08:46
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Ja kuulemma pitää käyttää lämpimäksi ennen kuin sammuttaa. Eikö ne osaa tehdä toimivia moottoreita, kun tuommoisia ihmesääntöjä pitää keksiä?FinnMack kirjoitti:Sanovat noi mekkaanikot meilläpäin ettei saa heti kaasutella kun on kylmäkäynnistänyt koneen vaan annettava lämmetä.
Itteltä paloi tulppa ennen tuota tietoa.....
Outlaw ei lähde käyntiin ilman pitkää (apuvirralla) sahaamista ja sitten kun käynnistyy, sammuu sekunnin päästä. Tarpeeksi monta kertaa kun yrittää ja kaasun kanssa leikkii, saa jäämään käyntiin - mutta lämpimänäkään ei aina pysy käynnissä ilman ryyppyä (vaikkei pakkasta ollut 20 astettakaan).
Leluja.
Polaris Sportsman 570 Touring & Polaris Sportsman 570 X2 Touring
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Menee jo OT, mutta nyt ekat auraukset takana kun lunta tuli paljon. No tosiaan vakiokumeilla ei tee mitään, mutta viela enemmän ärsyttää toi epämääräinen vaihteensiirto, kun joutuu kuitenkin vähänväliä peruuttamaan on tyhmää kun useasti lipsahtaa P:lle R:n sijaan ja H:lle kun pitäis pysähtyä L. Vanhoissa oli fiksusti lukon takana noi ääriasennot.
Outlander Max Pro 650 T3 -17
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
Ex: Outlander Max 500 T3 - 13
Outlander 800 XT-P -10
Outlander 650 XT -09
XP 850 eps -09
800efi -06
500h.o. -01 & -12
-
- 4WD
- Viestit: 197
- Liittynyt: 02 Loka 2007 08:46
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Ei näköjään pysy kellokaan ajassa, kun kone on pakkasessa. Näytti puutaheinää viikon seisonnan jälkeen (tai sitten se sekoaa käynnistysvaiheessa).
Polaris Sportsman 570 Touring & Polaris Sportsman 570 X2 Touring
-
- 2WD
- Viestit: 31
- Liittynyt: 11 Loka 2009 08:55
- Mönkijä:: Outlander 400
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
pakko laittaa offtopic. efi canam lähtee todistetusti viikon pakkasessa seisonnan jälkeen 25asteen pakkasessa ekalla eloon. koko viikkoo ei ole yli 20 astetta ollut, vain käynnistyshetkellä. ja oli sulanutta lunta ja kuraa jäätynyt jokareikään. eikä ees käskenyt linkuttaa kotiin 

Sen siitä saa, kun nakuna bailaa. http://kuvablogi.com/blog/25850/
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
550xp monen viikon yli -20 asteen pakkasessa monesti laakista käyntiin. 

Can Am Renegade 1000 ABS
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
EX: Polaris 850XP 2015
EX: Polaris 550XP EPS Stealth Black 2009
EX: Polaris Sportsman 500 EFI H.O.
EX: Polaris Hawkeye 300
-
- 4WD
- Viestit: 197
- Liittynyt: 02 Loka 2007 08:46
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Pelaako se kylmänä ok vai sammuuko, jos kaasusta päästää varomattomasti irti?Polle_AWD kirjoitti:550xp monen viikon yli -20 asteen pakkasessa monesti laakista käyntiin.
Polaris Sportsman 570 Touring & Polaris Sportsman 570 X2 Touring
-
- 3WD
- Viestit: 92
- Liittynyt: 12 Helmi 2007 12:24
- Mönkijä:: Polaris XP 850
Re: Eikö XPtä voi säilyttää pihalla?!?
Mulla oli kanssa samanlaisia oireita, kello tilttasi joka kerta käynnistyksen yhteydessä ja startti tuntui pyöritävänkin vähän hitaammin. Syyksi paljastui hieman löysässä ollut akun + liitin, kiristyksen jälkeen ei mitään ongelmia. Tosin ameriikassa tuntuu tunnit olevan hieman lyhyempiä, kello edistää vähän koko ajan.pöllipolle kirjoitti:Ei näköjään pysy kellokaan ajassa, kun kone on pakkasessa. Näytti puutaheinää viikon seisonnan jälkeen (tai sitten se sekoaa käynnistysvaiheessa).