
comanche 4x4
Re: comanche 4x4
sievän näköönen panssari pitääs itellekkin väsätä niin ei tarvis kaikkia risuja ja kantoja pelätä 

Re: comanche 4x4
pari viikkoa sit kanteen vaihettiin uus tiiviste ja nyt taas sylköö öljyt pihalle.
mikä pielessä???

Re: comanche 4x4
Onko huohotinletku auki vai jäätynyt tukkoon?janttura kirjoitti:pari viikkoa sit kanteen vaihettiin uus tiiviste ja nyt taas sylköö öljyt pihalle.mikä pielessä???
tobicin alkupään teksteissä suositeltiin eristämään huohotusletku esim. solumuovilla ja näin oon itekki tehny.
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Re: comanche 4x4
Akku väsyi 3,5 vuoden jälkeen. Milloinkahan alkuperäinen sytytystulppa pimenee? Alku oli Comsun kanssa hankalaa, mutta viimeiset 2 vuotta mennyt ongelmitta. Eipähän tuo ole kovassa käytössä, lumen työntöä ja huviajoa harvakseltaan. Alle 1600 km mittarissa, joista 1000km tuli vuoteen. Ei niin paljoa innosta, että tarvitsisi parempaan vaihtaa. Toisaalta en kyllä osaisi olla ilmankaan.
Re: comanche 4x4
Nyt 2700km mittarissa ja vasta vaihdettu uusi akku. Ollut minulla joulukuusta 2007. Alku oli myöskin hankala ja meni jonkin aikaa että opin comanchen tavoille.
Pelottaa vieläkin tuo etuperä, että milloin hajoaa. Ei ole kyllä vielä mitenkään oireillut. (pitää koputtaa puuta)
Kumma että ei tule ajeltua juurikaan kesällä sitten kun tulee pakkasia ja lunta niin pitää lähteä palellutaan itsensä. Löytyy kyllä tuo moottorikelkka joka on lämpimämpi ajettava kuin mönkijä.
Tuulilasi oli varmaa hyvä varuste talveksi, onko joku laittanut bulliin ja mikälaisen?
Ketjut täytyy kanssa hankkia tässä talven aikana eteen ja taakse. Alkaa alkuperäiset nappularenkaat olemaan kuluneet maantie ajon ansiosta, eikä raastki ostaa uusia renkaita vielä.
Pelottaa vieläkin tuo etuperä, että milloin hajoaa. Ei ole kyllä vielä mitenkään oireillut. (pitää koputtaa puuta)
Kumma että ei tule ajeltua juurikaan kesällä sitten kun tulee pakkasia ja lunta niin pitää lähteä palellutaan itsensä. Löytyy kyllä tuo moottorikelkka joka on lämpimämpi ajettava kuin mönkijä.
Tuulilasi oli varmaa hyvä varuste talveksi, onko joku laittanut bulliin ja mikälaisen?
Ketjut täytyy kanssa hankkia tässä talven aikana eteen ja taakse. Alkaa alkuperäiset nappularenkaat olemaan kuluneet maantie ajon ansiosta, eikä raastki ostaa uusia renkaita vielä.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Re: comanche 4x4
Nyt se vinssi sitten särkyi! Ihmeen pitkään tuo kesti. Onko muilla särkynyt?
Re: comanche 4x4
Siinähän tuo rutisee. Miten oireilee. Löikö tyhjää?tummu kirjoitti:Nyt se vinssi sitten särkyi! Ihmeen pitkään tuo kesti. Onko muilla särkynyt?
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Re: comanche 4x4
Kyllä lyö tyhjää! Otin vinssin keulalta irti ja purin niin se vaijerirullan läpi menevän akselin vastakkainen hammasratas oli särkynyt toiselta reunalta oli hävinnyt hampaat. Voisi ehken pelata vielä hetken kun saisi sen akselin täysin menemään sinne vastakkaisen rattaan pohjaan.
Re: comanche 4x4
kyllä se vinssi antautui minullakin aika äkkiä. nyt on vähän isompi kiinalainen vinssi paikallaan ja katotaan kauanko kestää.tummu kirjoitti:Nyt se vinssi sitten särkyi! Ihmeen pitkään tuo kesti. Onko muilla särkynyt?
Re: comanche 4x4
Tuosta vinssistä oli täällä keskustelun alkusivuilla juttua että kiristää ne vinssin moottorin kiinnityspultit. Itse kiristin ja rasvasin hammaspyörät samalla. Onhan tuo jo reilun parivuotta pelannut, mutta saa nähdä milloin hajoaa.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
-
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 15 Loka 2009 21:36
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
- Paikkakunta: keskipohjanmaa
Re: comanche 4x4
itellä vinssi pelaa vielä, n.10 kertaa on tarvinu vetää raskaammin ja nyt jonkuverran lumilevyn käyttöä... on tosin ruvennut ääntämään kyllä pirusti siitä miltä se kuulosti ensinmäisellä käyttökerralla.. kuinkas muuten ne huohotin putket, pääseekö ne minkälaisella käytöllä jäätymään? ne joilla on jäätyny nii onko lujemmasa vauhdisa viima aiheuttanu vai kuinka? ite puristelemalla tarkastelen silloin tällöin että ei oo jääsä, lämmintä tallia ei just oo niin laitan sisätilalämppärin aina moottorin kylkeen n. tunniks jos kylmemmällä ilmalla ajelee.. ero käynnistyvyyteen kun yöllä ja päivällä.
Re: comanche 4x4
itselläni ei ole myöskään lämpimässä tallissa, mutta hyvin on lähtenyt käyntiin ja muutenkin toiminut moitteettomasti. Itse en ole huohotin putkia eristänyt millään ja eivät ole jäätyneet pakkasella ajettaessakaan. Kilometrejä on jo kertynyt 4500km, ja lisää tulee!
-
- 4WD
- Viestit: 210
- Liittynyt: 29 Huhti 2007 17:33
- Paikkakunta: Pöljä
Re: comanche 4x4
VilleM kyseli tuulilasista. Polaris Hawkeyen lasi käy suoraan.
Re: comanche 4x4
Täytyypä kaydä polaris kaupassa kun kerkiää.L7e-pilotti kirjoitti:VilleM kyseli tuulilasista. Polaris Hawkeyen lasi käy suoraan.
Oho ompa tullu comancheen kilometrejä. Onko ollu mitään isompia remontteja?tummu kirjoitti:itselläni ei ole myöskään lämpimässä tallissa, mutta hyvin on lähtenyt käyntiin ja muutenkin toiminut moitteettomasti. Itse en ole huohotin putkia eristänyt millään ja eivät ole jäätyneet pakkasella ajettaessakaan. Kilometrejä on jo kertynyt 4500km, ja lisää tulee!
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
Ski-Doo Elan 250
Re: comanche 4x4
Ei nyt mitään ihmeen isoja. kaasarin kumi kurkku uusittu, vaihelaatikkoon hitaan puolen aksellissa oleva tasaus rikka. Ei ole tuon suurempia remotteja vielä tarvinnut tehdä