Miksei Comanche Bull 2 4x4 lähde...?

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
comance bull 4x4
Noppeli

Miksei Comanche Bull 2 4x4 lähde...?

Viesti Kirjoittaja comance bull 4x4 »

oikeen hyvin kylmänä käyntiin...? siis pakkasesta n -15celssiusta... saattaa pörähtää hetken ja sit sammuu...
pitäiskö antaa ryyppyä kaasulla liputtamalla...
pitäiskö startata kaasu päällä...?
mikähän olis sellainen varma konsti ettei tärttes akkua tyhjäks suttuuttaa.... :oops:
hemuli81
6WD
Mönkijä:: Ei ole

Re: Miksei Comanche Bull 2 4x4 lähde...?

Viesti Kirjoittaja hemuli81 »

comance bull 4x4 kirjoitti:oikeen hyvin kylmänä käyntiin...? siis pakkasesta n -15celssiusta... saattaa pörähtää hetken ja sit sammuu...
pitäiskö antaa ryyppyä kaasulla liputtamalla...
pitäiskö startata kaasu päällä...?
mikähän olis sellainen varma konsti ettei tärttes akkua tyhjäks suttuuttaa.... :oops:

Eihän siihen ihan pommin varmaa keinoa ole, mut mulla 200TL lähtee, jos akussa virtaa, kevyesti kaasua ja ryyppy täysillä. Jos on imuilmavuotoa tai muuten
vaan säädöt laihalla niin ei lähe :mrgreen: .
Uudenmaan Mönkijät Ry

Ex: Comanche 200
comance bull 4x4
Noppeli

Viesti Kirjoittaja comance bull 4x4 »

...ryyppy täysillä...? onkohan toss automaatti ryyppy....? namiskaa en vaan oo löytäny mistään....
täytyy tarkistaa se imukurkku....
tummu
2WD

Viesti Kirjoittaja tummu »

Aika varmasti lähtee käyntiin kun painelet kaasuvipua 5 kertaa edestakaisin ja sitten ilman kaasun painamista starttaat, jos käynistyy niin älä pistä kaasua heti yhtään sammuu aika varmaan. Tee edellä mainittu asia uudestaan jos sammuu. kone on niin kylmä/jäykkä alussa ettei meinaa pysyä käynnissä.
VilleM
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VilleM »

hemuli81 kirjoitti: Eihän siihen ihan pommin varmaa keinoa ole, mut mulla 200TL lähtee, jos akussa virtaa, kevyesti kaasua ja ryyppy täysillä. Jos on imuilmavuotoa tai muuten
vaan säädöt laihalla niin ei lähe :mrgreen: .
Bullia ja comanche 200TL:llää ei voi kyllä verrata toisiinsa ei mitään samaa kuin valmistusmaa ja maahantuoja.

Itse huomannut että tässä omassa putkiperä bullissa kastuu tulppa jos vähäkään painaa kaasua kun starttaa. Pakkasesta lähtee helpommin käyntii kaukokäynnistimellä. Ei varmaan merkitystä käynnistääkö kaukosäätimellä tai mönkijän startti napista kunhan ei paina kaasua. Mukava vaan kylmällä ilmalla laittaa kaukokäynnistimellä käyntiin ovenraosta ja pukea ajovarusteet päälle, ennättää mönkijäkin hieman lämmetä.
Comanche Bull 4X4
Ski-Doo Elan 250
joniv
4WD
Mönkijä:: arctic cat 700 diesel

Viesti Kirjoittaja joniv »

mulla sama homma eli joutuu kovemmilla pakkasilla 2-4 kertaa ainaki startata ennenku jaksaa ruveta käymään eikä sammu.. kaasulla kikkailu ei oo vaikuttanu missääs vaiheessa.. (ennen starttia,startatesa,hörähtäessä) :lol: mulla on sisätilalämppäri huutamasa moottorin kylkeen jonkuaikaa niin kyllä lähtee hyvin käyntiin.. eli jos ei oo kiirus mihinkään nii pistän hyvissä ajoin lämppärin huutahan.. -10 - -25 pakkasella IIIIISO APU.. =D>
Harre
3WD
Mönkijä:: Comanche BULL 2

Viesti Kirjoittaja Harre »

kuinka ollakkaan mun koneessa tahtoo talvi hankaloittaa kylmä käynnistyksiä, tuntuu siltä ettei starttauksen aikana puola saa tarpeeksi virtaa ku ei lupaa ei hörähdä vaikka kohtuu kivasti pyörittääkin. laturikiinni ja starttaamaan n.5ah lataa, pyörittää kivasti muttei käynnisty. starttiasento laturiin päälle 10ah niin nyt käynnistyy heti. niin ja mittaristo kivasti sekoilee kokoajan näin kylmällä.

tarttee ottaa toi bulli talliin ja tehdä paremmin "virtaava" johtosarja siihen....
Vastaa Viestiin