Polaris330Magnum kirjoitti:Nyt on kulutus saatu normaaliin. Laitoin tankin korkin laitaan asti täyteen, ajoin huoltoon ja pensaahan oli menny 20km matkalla puol tankkia ja johan huoltomiehilläkin heräsi kiinnostus. Noin 5 minuuttia ehin olla kaupassa kun soitettiin, että kone kunnossa. Oli kuulema ollu ilmarajoittimen läpässä jotain vikaa, nyt joku väliaikaisratkaisu siinä ja maanantaina tulee kokonaan uus rajoitin, kun alunperin piti tulla joku pikku osa. Takuuseen meni. Nyt kulutus 10km matkalla 1,2l eli 12l/100km. Kiitos kaikille avusta!
Hyvä, että saivat kuntoon . Tommonen kyllä lämmittää itelläkin aina mieltä, kun jokin asia ei toimi vaikka pitäisi toimia, mutta sitten kun tarpeeksi pitkään jaksaa yrittää, niin asia järjestyy
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mulla on kokemuksia 300 haukan ja nyt 800 efi h.o. kulutuksista seuraavaa...
kolmesatkun bensankulutusta ei juuri huomannut . Samoilla ajoilla eli n.3-5 tuntia kömpimistä metsässä kolmesatku vei
n. 3 litraa +- puolilitraa.
kasisatku vie n. 5 litraa +- puolilitraa samat maastot / olosuhteet.
Pisin ajoaika kasisatkulla -29 pakkasta, Loppiaisena Rengossa, käyttöaika n. 5h sekalaista ajoa tuloksena 11 litraa.
Ei minusta paha ? nimimerkillä " hyvä ettei enempää"
P.S. kiitos hyvästä ajoseurasta limpulle!
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
Tänään ajettiin kolmella pollella sama lenkki: 700 efi vakiorenkailla,800 HO efi 27" Bear Claw, 800 efi 28" Mud Bug. 700 Polle vei selvästi eniten kun joutui huudattamaan hangessa paljon enemmän pienillä pyörillä. 800 Polaristen kulutus oli suunnilleen samaa tasoa.
missä maastossa te oikeen ajatte ja miten???? en pääse mitenkään tollasiin 3-5l kulutuksiin..... mul 800 polle vie 8-10l tunnissa ja nyt ku se on rikki ni ajelin faijan 420 hondal ni tuntu sillekkin maistuvan 6-7l tuntiin
Mulla on tuo 500 H.O kaasari malli ja se vie talvi ajossa 2l/h.Tie ajon kulutuksesta ei tietoa kun on mettä mallia.Kesä kulutusta ei oo vielä päässy testaan mutta veikkaan että aika samoilla mennään.
ex Polaris Sportsman 400 -04
ex Polaris Sportsman 500 H.O -09
Next ????
Yaris kirjoitti:Mulla on tuo 500 H.O kaasari malli ja se vie talvi ajossa 2l/h.Tie ajon kulutuksesta ei tietoa kun on mettä mallia.Kesä kulutusta ei oo vielä päässy testaan mutta veikkaan että aika samoilla mennään.
Olet joko huono mittaamaan tai sitten tää on vain turhanpäiväistä provoilua, polle kuluttaa enemmän ja tämä on tieto.
Yaris kirjoitti:Mulla on tuo 500 H.O kaasari malli ja se vie talvi ajossa 2l/h.Tie ajon kulutuksesta ei tietoa kun on mettä mallia.Kesä kulutusta ei oo vielä päässy testaan mutta veikkaan että aika samoilla mennään.
Olet joko huono mittaamaan tai sitten tää on vain turhanpäiväistä provoilua, polle kuluttaa enemmän ja tämä on tieto.
No täytyy kyllä myöntää että en oo mikään matikkanero,mutta jos tankki täynnä lähtee meneen ja on 5 tuntia ajossa niin tankkiin menee just 10l bensaa niin eikö se aika lähellä oo tuota se kulutus.
Ei enenpää menny tankkiin,minkäs teet.
Olisko tähän joku parempi mittaus systeemi olemassa?
ex Polaris Sportsman 400 -04
ex Polaris Sportsman 500 H.O -09
Next ????
Sunnuntaina tuli riehuttua mettässä karvan auki 4h ajoa 800 pollella eikä siitä kyllä bensa vielä loppunu noilla kulutuksilla olis pitäny mennä melkein se 2 tankillista tankkiin mahtuu max 10L kun menen sen tankkaamaan
Pollen kulutus riippuu pirun paljon siitä kaasupeukalon toiminnasta. Ite oon ajanut omalla puit useita tunteja päivässä, mutta minun kaasupeukalon liike ei olekkaan samaa laatua 2-t kelkkojen kanssa Eli en pumppaa ollenskaan.
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
Tänään vein mönkkärin rajottimen + etujousien vaihtoon. Keskiviikkona vuorostaan kelkka huollettavaks ja mönkkäri pois Huoltomies sanoi että Polaris Sportsman 500 pitäs kuluttaa maastossa n.2-3l/h ja tiellä ajettaessa 10l/100km. Riippuu tietenkin miten ajaa, missä ajaa, milloin ajaa ym...
Tiellä en ajele pahemmin, joten siitä en osaa sanoa, mutta maastossa näppituntuma iskee juurikin tuohon 3l/h kieppeille. Paitsi sit kun tulee annettua happea oikein kunnolla, horii jo enemmän...
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.