varashälytin vuosimallia 2009-2010

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
japit
Tracks
Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki

varashälytin vuosimallia 2009-2010

Viesti Kirjoittaja japit »

Kysymys !
- Onko minkälainen varashälytin tullut laitettua ja mitä suosittelette,
- Pitäisi olla mielellään sellainen että joka varoittaa hiplailusta ( siis tuntemattomien hiplailusta omaa mönkijää kohtaan )
- Akkuvarmennettu laite
- Mielellään vielä jos löytyy paikantimella varustettu
- Hyvät desipelit omaava laite karkottamaan karvaturvat matkoihinsa ( koirat ja kaksilahkeiset ).
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Re: varashälytin vuosimallia 2009-2010

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Mulla oli semmonen halpis malli,se toimi aikansa ja sitte se rupes purkamaan akkua,joten se lenti vesilintua takalistoon,sittemmin olen luottanut tuohon nelijalkaseen ystävään,eikös se Spyball hälytin ollut aika monen suosittelema,tosin hieman tyyriimpi.
japit
Tracks
Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki

Viesti Kirjoittaja japit »

P3t3 kirjoitti:Mulla oli semmonen halpis malli,se toimi aikansa ja sitte se rupes purkamaan akkua,joten se lenti vesilintua takalistoon,sittemmin olen luottanut tuohon nelijalkaseen ystävään,eikös se Spyball hälytin ollut aika monen suosittelema,tosin hieman tyyriimpi.
Kyllä Spyball on ollut täällä aika näkyvästi esillä mutta olisi kiva saada jokin toinenkin laite ja jos se paikannin siihen löytyis olisin niinkuin todella häppy !! ( en se häppy mitä jokainen toivoo !!! vaan se tavallinen häp :-" :-" py )
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
OilBeast
Noppeli

Viesti Kirjoittaja OilBeast »

Tämä aihe kiinnostaisi itseänikin, kuitenkin tulevan laitteen joutuu säilyttämään kerrostalon pihalla. Eikö löydy mitään muita suosituksia kun tuo spyball? Kuitenkin 300e hinta jo itkettää köyhää.
pistooli-pete
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pistooli-pete »

http://halytin.com/autohalytinverkkokau ... .tpl&pop=0
Ite ajattelin tuommoista kokeilla. Onko kokemuksia?
JoxaGo
4WD
Mönkijä:: Honda Foreman -08

Viesti Kirjoittaja JoxaGo »

pistooli-pete kirjoitti:http://halytin.com/autohalytinverkkokau ... .tpl&pop=0
Ite ajattelin tuommoista kokeilla. Onko kokemuksia?
On moottoripyöriin asennettuna. Pelanneet tosi hyvin sen jälkeen kun sai mikroaaltotutkan herkkyydet kohdalleen. Kaukosäädin on pieni ja tehokas, avaimenperästä käyvä ja helppokäyttöinen. Ensimmäisen asennutin ja toisen, nykyisen asensin itse. Pirustihan siinä on piuhoja mutta ohjeet ovat senverran hyvät että kohtuudella sen saa pelaamaan olematta alan ammattilainen. Tosin nuo kun ovat olleet mp:ssä niin talvikäytöstä ei ole kokemusta.
ex. joxago

Optimistinen pessimisti!
Ei kannata sairastaa ennenkuin on kipeä!
Vastaa Viestiin