Ensimmäisen kerran bongasin ns. omalla kylällä mönkkärin Eli Vammalan keskustassa näytti isä ja poika lähtevän sinisellä krossimallin mönkällä liikenteeseen. En kyllä kerinnyt huomaan merkkiä Itse ajelin tuolla omalla kapistuksella.
Klo 16.10 Järvenpään nummenkylässä ST1 tankilla tumma crossi ehkä predator tai mites toi lausutaan puolisen tuntia myöhemmin hyrylässä mikkolankoulun kahdalla tunnistamatta jäänyt mönkijä tuli vastaan,etutarakalla sininen varakypärä? ja riihikalliossa oli 300cc banshani parkissa talon edessä kun ajoin ohi.Miksi mönkijöitä tulee astaan ainoastaan kun olen autolla liikkellä jos lähen mönkällä ei ketään näy?
goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
Juslassa jonkin aikaa sitten oli rene,dinli,räptörii ja muutamia muita..sekä minä.ja aivan h..vetisti variaattoreita.
onneksi poliisit paukki paikalle ja hyvä ettei ajanu mopopoikien päälle....
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
JJP kirjoitti:Juslassa jonkin aikaa sitten oli rene,dinli,räptörii ja muutamia muita..sekä minä.ja aivan h..vetisti variaattoreita.
onneksi poliisit paukki paikalle ja hyvä ettei ajanu mopopoikien päälle....
Jep jep,
Juniori ulkoiluttaa reneä....mopomiitissä...
Variaattoreita piisaa skoduja tosin suurinosa....varmaan 500 sipaletta....mutta on siellä muutamia TL-mönkkiä seassa myös + prätkiä ja autoja ..letkis varmaan 3 kilsaa pitkä ja äänet sen mukaan...naapurit fanittaa....
Poijaat on poikia.....pienestä pitäen....vrooommm...
Koskahan meitin omissa miitissä on noin paljon porukkaa...
Me satuttiin ihan sattumalta paikalle.
Joo ne autoilijat vois pysyä poissa sieltä.Mopo pojat oli fiksusti toisin ku nää lonkerosta rohkaistuneet takapenkkiläiset.
Ainoat oho-tilanteet johtui autoilijoista.Myös poliisit oli kattellu ameeeriiikan hurjimpia takaa-ajoja kun piti skoda vetää juniorin eteen vauhdilla poikittain... ois se varmasti valoillakin pysähtyny.Vauhtia kun ei ollut kuin ehkä 30km/h.Poliiseilla taas mopojen seassa lähempänä 100....
Ne peilit kun ei ole vain tuulta ohjaamassa siinä sivuilla....terveisiä sille spedelle ketä yritti koppaa meikäläisen laitetta ducaton kyytiin vauhdista.
Hauskaahan junnuilla tuntu olevan.Pysyis sielä juslassa nii ei ketään pääsis valittaa.
Olikohan meitä nelipyöräsiä ainaki 6 näyttäytymässä...ainii ja yks mopomönkijä.Ite olin kyllä taas kerran moto porukassa,en siis muiden mönkkäristien kanssa..
Sori nyt, mut ei noista kahdesta kolmesta edellisestä postauksesta tajunnu yhtään mitään mistä on ollu kyse
Niin paljon pisteitä ja outoja lauseita että kolmeen neljään kertaan vaikka luki, ni ei tajunnu mitä ja missä ootte bongaillu, mut kaipa se on tärkein et ite asianomaiset tajuaa
Jatketaan!
BONGAUS: Just äsken eli nyt su klo 10:46 (kyllä, tämä on tarkka aika) tossa Ala-Okeroistentiellä kohti Salpakangasta näky ajelevan hyvin nätisti ja herrasmiesmäisesti joku tumma tieliikennemöykkäri. Tarkempaa mallia en täältä kaukaa nähnynnä. Lyön vetoa taas ettei ole foorumilaisia, vaan enempi näitä viiksekkäitä ok-taloalue-auraajia
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
No käännetään tekstiä ulkopaikkakuntalaisille.
Elikkäs Vantaalla juslan teollisuusalueella oli mopopoikien miitti jossa oli arviolta ainakin 500 mopoa paikalla.Lisäksi paikalla oli isompia pyöriä ja sitten niitä MÖNKIJÖITÄ.
Oli se hurjaa
JJP kirjoitti:No käännetään tekstiä ulkopaikkakuntalaisille.
Elikkäs Vantaalla juslan teollisuusalueella oli mopopoikien miitti jossa oli arviolta ainakin 500 mopoa paikalla.Lisäksi paikalla oli isompia pyöriä ja sitten niitä MÖNKIJÖITÄ.
Oli se hurjaa
Näin on,
Näitä mopomiitejä on kesällä useita (kulkee myös nimellä "Allrightin miitti" koska kokoontuvat tämän MP-kauppiaan pihaan kehäkolmosella) ja eilen oli tämän vuoden eka sessio ja paikalla oli kuulema arvio alussa jopa 1000 eri mopoa, skodua, kevaria, moottoripyörää, autoa ja nämä JJP.n mainitsemat mönkkärit.
Poijaat kiertävät letkassa ympäri ämpäri kehä kolmosta mm. Vantaan vauhtisuoralla he käyvät "keulimassa, kikkailemassa" ja polttamassa kumia vehkeillään (suljettu alue) =>tiedän tämän koska mun duuni on siinä ihan vieressä ja kun nää sinne lauantai-iltana pärähtää ei meinaa päästä duunista vex kun letkaa vain riittää
Ohessa juttuja viimekesältä =>toki kaikki ei diggaa poikien päristelyä =>mutta kaikki kuskit ajaa selvinpäin =>mikä on toisaalta ihan hyvä juttu näin lauantai-iltaisin ikähaarukassa 15-25v. http://www.hs.fi/haku/?kaikkiSanat=mopomiitti
Eilen tuli honda trx 350:llä joku ihmettelemään kun kaverin kanssa möyrittiin suolla tgb:llä ja grizzlyllä, tuli siihen toki 2 pikkupoikaakin ihmettelemään.