Itse en valitettavasti ainakaan mönkijällä pääse paikalle, MUTTA tuli tässä mieleen että oliskos ketään innostunut räpsimään tapahtumassa oikein kunnolla kuvia??
Saatais isosta remmistä ja erillaisista laitteista kuvia.
Kaikki jotka tykkää kuvia napsia niin kamerat mukaan ja raksuttamaan!
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
japit kirjoitti:Laitetaan tänne vielä sellainen pointi että se joka tulee todistettavasti kaikista pisimmältä ajaen saa ylläripalkinnon .
Tähä ei varmaa oteta mukaa sitä, jos sattuu huvikseen kiertää vaikka Kirkkonummen kautta?
(Mulla saattaa olla taas sellainen kolmipyörä alla niin tuota Nojoo, emmää kierrä kuin tuolta Klaukkalan Lidlin kautta, ettei tartte yksin tulla niin kovin pitkiä matkoja, tiiä vaikka eksyy muuten)
Kaitsukin ilmoittautui puhelimitse mukaan ja startataan Hertsikan S-Marketin parkkikselta klo 11.30.
Joten kaikki tältä suunnalta tulevat "xl8r ym,ym" voitais lähteä letkassa Hertsikasta etenemään.
japit kirjoitti:Laitetaan tänne vielä sellainen pointi että se joka tulee todistettavasti kaikista pisimmältä ajaen saa ylläripalkinnon .
Saattaa olla että minä tulen pertunmaalta asti
Dacool !! jos tuut pertunmaalta ajaen en usko että monikaan tulee pidemmältä !
Kokki ! ei matkan pituus vaan mistä tulee , pääasia että tulee.
jjp ! tuo kuva juttu on hyvä !! Olisi hienoa jos joku ottaisi kuvaa videolle niin että saisimme porukasta kuvaa ajossa eri pätkiltä. Muhun vois ottaa yhteyttä jos on kiinnostusta kuvaamiseen, multa löytyy myös videokamera jos tarvitsee.
T japit
0400-791843
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
No hitto, kun pituudella ei väliä, eikä matkan, enkä kerkii kyllä tällä aikataululla muuttamaan minnekää. Nooh, ehkä mä joskus saan jonku palkinnon vielä, saiskoha nää offtopikit joteki omaksi haarakseen helposti kliksauttamalla, että laita tää jonneki kuka tahtoo lukea turhan päiväisiäki viestei ja ne joilla on hirvee kiire joka paikkaa niin saisivat olla lukematta
Voisin hyvin liittyä siihen letkaan jatkeeksi kun toi uus laitos on vielä sisäänajossa eikä hirveesti viitsi antaa hanaa vielä...
Muuten liitytään suurjoukon letkaan ja körötellään hitaasti, mutta varmasti eteenpäin