Kyllä se rauta antautuu kun sitä aikansa paukuttaa, takatukivarsien vääntymisiä on ollut niin kauan kun Outteja on valmistettu. Yleisin syy on juuri tuo takakulmalle laskeutuminen, vastapatti edesauttaa vääntymistä. Toki muissakin tilanteissa niitä on vääntynyt.
Tästä syystä BRP teki vauhtihemmoille Renegaden missä on vahvemmat tukivarret ja kun edelleen porukka tykkää ajaa Outteilla lujaa niin 2011 mallista löytyy Outti XCc joka on Renegade Outtin katteilla.
Eli, jos ajat vauhdikkaampaa ajoa ja hypyytät niin ehkä on syytä laittaa vahvistetut tukivarret kiinni, tai ottaa Renen tukivarsista mallia ja tehdä niihin vahvistukset. Kuskin kanssa värkki painaa helposti 450-500 kiloa ja kun tullaan hypystä alas yhdelle pyörälle vakio Outtilla niin tukivarsi on kovilla. Outti on humppakone ja Rene on se rokkikone.
Ja sitten, ennen kun joku alkaa taas jälleen kerran vaahtoamaan ongelmasta mihin tehtaan pitää puuttua tai että siinä on heikot tukivarret niin saanen muistuttaa eräistä asioista. BRP on tiedostanut asiat ja siksi on Rene sekä Outti XCc. Toiseksi, tuolla runko keskustelussa huudettiin isoon ääneen että ei niiden runkojen kuulu taipua vaan tukivarren pitää toimia sulakkeena, nyt näin on käynyt joten kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä
