No nyt rupes pelottamaan kun on oikein monikansallinen öljy yhtiö yhteistyökumppanina

En epäile kaverisi ammattitaitoa mutta 900hp kisakoneita ja niiden polttoaineita ei kannata verrata näiden maamoottoreiden bensoihin, moottoreiden viriaste on aivan eri kuin perusjampan päristimissä. Eli, kisavehkeet ja pumppubensat ja niiden käyttötarkoitukset ei korreloi millään tavalla keskenään.
Se siitä pätemisestä kaverin kokemuksien ja kertomuksien osalta.
Voi olla että aikansa kun penkittää vakio moottorilla olevia ruohonleikkureita, moottorisahoja, agregaatteja, mönkijöitä, ooppeleita ja trimmereitä niin ehkä joku marginaalinen hyöty saadaan kun käytetään korkeampi oktaanista bensaa. Jos käyttäjä tuntee tämän marginaalin omaa psyykettä nostavana asiana niin silloin on toimittava omantunnon mukaan ja käytettävä sitä korkeampi oktaanista, vaikka sen käyttö menisi haitan puolelle.
Kuten toisessa keskustelussa kävi ilmi niin V-Power paransi kylmäkäynnistystä joten polttoaineissa on eroja, kun porukat oppisi ymmärtämään mitä eroja niissä on, ja mitä hyötyä niistä on, eikä pelkästään tankkaile niitä koska kaverin mielestä joku oktaani/tuote on paras. Varmaan on sitä jossain osa alueella mutta yleistäminen on turhaa. Näistä syistä en ymmärrä miksi on syytä käyttää korkeampi oktaanista polttoainetta mitä valmistaja on suositellut, varsinkaan jos konkreettisia eroja ei saada aikaiseksi.
Tilanne on sama kuin yhden ja kolmen tähden Jallun kanssa. Moni ostaa kolmen tähden jallua kun se on parempaa ja kalliimpaa. Plandattuna tai suoran paukun jälkeen on aivan sama kumpaa juo, maussa eroa ei huomaa ja on yhtä kännissä kun pullo on tyhjä ja kankkunen tulee aivan samalla tavalla. Mutta siitä huolimatta pitää ostaa sitä kolmen tähden jallua kun se on parempaa...
Kuten jo mainitsin niin näistä asioista on käyty monet keskustelut ja rautalankakin on loppunut muissa keskusteluissa, joten omalta osalta tämä päättyy tähän.