
Edit: Sen verran noista tulpista että merkki ja malli pitäisi saada tietää. Ei tarttis ensin ajaa mönkijän luokse, ottaa tulppaa irti ja katsoa mikä se on ja lähteä sitten ostamaan uusia.
tulppahan on NGK CR7HSA.Eikö muka sulla tullu pikku työkalu pussukkaa mukana??itellä ainaki oli penkin alla akun vieressä ja sieltä löyty tulppa avain.Scrabble kirjoitti:Tänään tuli moinen peli hommattua itselle ja olin aluksi hyvinkin tyytyväinen hankintaani. Nokkaketju tuntuu rallattavan, pitää koittaa kiristää? Tuntui käyvän turhan rikkaalla kun ei antanut laittaa yli puolta kaasua vaan rupesi röpöttämään/pätkiin. Siinä sitten ajelin kaverin luokse 10km päähän ja alettiin säätään neulaa. Kokeiltiin sen jälkeen että lähtee käymään, koelenkkiä en jaksanut ajaa. Parituntia myöhemmin kun piti kotiinpäin lähteä niin kappas, eihän se enää lähde käymään ollenkaan. Pikkusen lupaa välillä, mutta ei käynnisty ja bensa haisee. Yritettiin työntääkkin, ei sano mitään. No, ei ollut sopivaa tulpan avainta joten piti jättää vekotin kaverin pihaan ja ottamaan auto lainaan ettei tarvitse yöksi toisten nurkkiin jäädä. Huomenna koittaan uusilla tulpilla ja jos ei auta niin puhdistaa kaasari ja säätää venttiilit. Tiesin että meikäläisen tuurilla käy heti jotain, mutta että näinkin pianKysymys: Mitkä tulpat tuohon kannattaa laittaa? Harmi kun kaverilla ei ole lämmintä tallia, niin ei saanut lämpimään ja olisi huomenna koittanut uudestaan "lämpimällä koneella". Saa toki kertoa vinkkiä jos on jotain mielessä, että miksi ei enää lähde käymään. Mutta tärkeää olisi saada tietää mitkä tulpat haen ja voiko tuota nokkaketjua kiristää vai pitääkö ostaa uusi?
Edit: Sen verran noista tulpista että merkki ja malli pitäisi saada tietää. Ei tarttis ensin ajaa mönkijän luokse, ottaa tulppaa irti ja katsoa mikä se on ja lähteä sitten ostamaan uusia.
veltsu_ kirjoitti:tulppahan on NGK CR7HSA.Eikö muka sulla tullu pikku työkalu pussukkaa mukana??itellä ainaki oli penkin alla akun vieressä ja sieltä löyty tulppa avain.Scrabble kirjoitti:Tänään tuli moinen peli hommattua itselle ja olin aluksi hyvinkin tyytyväinen hankintaani. Nokkaketju tuntuu rallattavan, pitää koittaa kiristää? Tuntui käyvän turhan rikkaalla kun ei antanut laittaa yli puolta kaasua vaan rupesi röpöttämään/pätkiin. Siinä sitten ajelin kaverin luokse 10km päähän ja alettiin säätään neulaa. Kokeiltiin sen jälkeen että lähtee käymään, koelenkkiä en jaksanut ajaa. Parituntia myöhemmin kun piti kotiinpäin lähteä niin kappas, eihän se enää lähde käymään ollenkaan. Pikkusen lupaa välillä, mutta ei käynnisty ja bensa haisee. Yritettiin työntääkkin, ei sano mitään. No, ei ollut sopivaa tulpan avainta joten piti jättää vekotin kaverin pihaan ja ottamaan auto lainaan ettei tarvitse yöksi toisten nurkkiin jäädä. Huomenna koittaan uusilla tulpilla ja jos ei auta niin puhdistaa kaasari ja säätää venttiilit. Tiesin että meikäläisen tuurilla käy heti jotain, mutta että näinkin pianKysymys: Mitkä tulpat tuohon kannattaa laittaa? Harmi kun kaverilla ei ole lämmintä tallia, niin ei saanut lämpimään ja olisi huomenna koittanut uudestaan "lämpimällä koneella". Saa toki kertoa vinkkiä jos on jotain mielessä, että miksi ei enää lähde käymään. Mutta tärkeää olisi saada tietää mitkä tulpat haen ja voiko tuota nokkaketjua kiristää vai pitääkö ostaa uusi?
Edit: Sen verran noista tulpista että merkki ja malli pitäisi saada tietää. Ei tarttis ensin ajaa mönkijän luokse, ottaa tulppaa irti ja katsoa mikä se on ja lähteä sitten ostamaan uusia.
suosittelisen vaihtamaan tyhjäkäynti suuttimen kokoon 45, alkup. tais olla 38 eli liian pieni ja itsellä nyt pääsuutin 112.5, alkup. tais olla 97 ja neulan sokka taitaa olla nyt toiseks alimmaisessa sit viel siihen seoksen säätö tietenki.Mulla rupes kylmäkäynnistys pelaa paremmin.Alkuperäisillä tyhjäkäyntisuuttimella sai monta kertaa starttautella ja olla vieres pitämässä kierroksia vähän yllä et kone sen verran lämpenee et pääsee kamppeet kiskoo päälle, nyt ei tarvi käydä ku kömpijä laittaa käyntii ja lämpenee rauhassa sillä välin ku ajokamppeet pukee.
Ps:käy tuolla kuvablogissa kattoo mitä pikku muutoksia tullu tehtyä cpi:hin.
niin startti pyöri kumminki?kimgold kirjoitti:No niin nyt äsken yritin startata tota CPiitä ja kuului vaan semmosta surinaa eikä pyörittänyt ollenkaan moottoria...Mitähän hellvettiä sille on tapahtunut
viime ajosta on varmaankin pari/kolme kuukautta mut silloin kyllä starttas ja kävi normaalisti... Jos joku tietää mistä kyse niin vinkkejä otetaan vastaan ilomielin
voipi olla kosteudella vaikutusta ei kyl itsellä kokemusta tuommoisesta vaik säilyttänyt mönkijää ulkonakin.kesällä kyl ku on pessy niin pesun jälkee on pitänyt hetken semmoista epämäärästä ääntä just mitä kuvailit.epäilisin et se ääni lähtee startin releeltä.penkki pois ja pitäs löytyä vasemmalta puolen.kuunteleppa tuleeko sieltä se ääni ja onko kaikki johdot kunnolla kii.pitääpä itseltä katsastaa ku koht menen talliinkimgold kirjoitti:Nyt en osaa sanoo varmasti.. mut jotain surinan napsumisen tapasta ääntä se piti mut ei puhettakaan et olis moottori pyörittänyt ihan kuin se olis jotenkin jumissa?? Itse asiassa heti kun laitoin virrat päälle niin se ääni alkoi vaikka en koskenut muuhun... Sit pari kertaa sammutin virrat ja laitoin ne takas ja ääni hävisi kunnes yritin startata sama ääni taas PrKl.. ulkona oon kylläkin pitänyt peiton alla tota mut ei oo ennen tehnyt noin.. varmaankin starttimoottorissa on vika
voiskohan kosteudella olla osaa tohon ku noi ilmat vaihtelee??