Vastatkaahan pikaseen, mistä nettikaupoista ulkomailta saa tilattua mxu 50 osia? mascolla kestää kun kontti lähtee taiwanista viikon päästä ja se tulee 4-6 viikossa-.-
No Kummasta maasta haluat Ruotsi vai Saksa? Kyseessä on Sama sivu ja samat osat MUTTA eri maa....saksassa halvempia osia ja joitakin osia löytyy enemmän.Postimaksu sama on kummassakin mutta tuleeko ruotsista nopeempaa kun saksasta? Ite tilasin eilen saksasta "m3" peilit siniset,LED parkit ja kaikkee muuta tuninkia
Jaahas, lunta tuli tännekkin vähäsen. Tottakai muksun pitää hajota tähän väliin kun olisi hyvät ajelukelit.
Kaasuvaijeri napsahti poikki ajellessa tossa ja nyt pitäs metsästää jostai simmonen. Samalla vois hankkia oikeen etujarruvaijerin kun on ollu pitemmän aikaa jo poikki. Saakohan mascolta mihin toimitusaikaan tai saako mistään muualta suomesta? Ei todellakaan huvittais pelkän vaijerin takia seisottaa tota nyt kun on ajokelit...
hei kertokaas mulle mitä mun pitäis tehdä ku toi automaattiryyppy ei oikeen tykkää toimia :/ kaasu jää aina päälle eikä kierrokset laske tyhjäkäynnille kun kaasusta rukasee. sitä sähköryypyn neula-vastus hommelia (joka näyttää solenoidilta), otin sen irti kaasarista ja pistin johdot kiinni->mxu käyntiin-> huomasin että "neula" työtyy ulos todella hitaasti. sitte kytkin sen suoraan akkuun ja taas muxu päälle ja se toimi paljon nopeammin. yleismittarilla mittasin että sen "oikeasta" liittimestä lähtee muxun päälläollessa 1.8volttia, joka on naurettavan vähän . muxun juuri ostin käytettynä, ajettu suht vähän ja muutenkin nätti peli. mutta... APUUVA!
Ei.
Ei kestäny ees 65w polttimoita mulla pitemmän päälle. Tosin hienosti tuo pelaa, vaikka akku on ihan sökö. Sähköstartilla en ole käyntiin saanut laitetta vuoteen. tietty 70cc puristuksilla ja paskalla akulla. Apukaapeleilla autosta virtaa kerran otin niin lähti nätisti. Mutta samapa tuo, polkemalla lähtee hyvin, tänäänkin melkeen kaks viikkoa seisseenä kylmässä lähti toisella potkasulla käyntiin. Tosin pistin auton sisätilalämppärin koneen eteen lämmittämään hieman ennen starttia.