Onko normaalia
-
- 2WD
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
ei ollenkaan,onhan crossitkin takavetoisia.Koheltaja kirjoitti:Se on kuule tehon puutetta jos sporttista ajoa ei voi harrastaa kuin takavedollablue Honda Trx kirjoitti:yleensä takavedon kanssa ajaminen on käytetty sporttista ajoa nimikettä...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
En kyllä ymmärrä nelikon käyttämistä takavetoisena, muuten kuin pakottavissa tilanteissa. Pollekin käyttäytyy mukavan takapainoisesti nelivedollakin, takavedolle ei kyllä minulle löydy käyttöä. Pollessa on tuo systeemi ja piste, siihen on sopeuduttava. Aivan samoin kuin takavetoiseen crossiin, Hondan kolmivetoon, taikka bomban viskoon.
No joo joo, eikös nyt puhuttu nelivetoisista joista saa takavatoisen nappulaa painamalla...blue Honda Trx kirjoitti:ei ollenkaan,onhan crossitkin takavetoisia.Koheltaja kirjoitti:Se on kuule tehon puutetta jos sporttista ajoa ei voi harrastaa kuin takavedollablue Honda Trx kirjoitti:yleensä takavedon kanssa ajaminen on käytetty sporttista ajoa nimikettä...
- blue Honda Trx
- Tracks
aivan,jotta saa sporttisemman ajotuntuman siihenKoheltaja kirjoitti:No joo joo, eikös nyt puhuttu nelivetoisista joista saa takavatoisen nappulaa painamalla...blue Honda Trx kirjoitti:ei ollenkaan,onhan crossitkin takavetoisia.Koheltaja kirjoitti: Se on kuule tehon puutetta jos sporttista ajoa ei voi harrastaa kuin takavedolla

koska mitä hyötyä siitä muuten on?????
ainoa on parempi kääntyvyys "paikallaan",ehkä hitusen vähempi eturenkaiden kulutus.siinäpä nuo onkin....ainiin vähän enemmän tehoa käytössä 2wd:na.
että se sporttisuus on varmasti eniten siinä asiassa arvostettu,hyvähän se on niitten sanoa ettei nelikolla tarvi/pidä revitellä ja joskus vähän "leikkiä" kun eivät pysty siihen omilla nelikoillaan

itse ajan kesäaikaan ainoastaan takavedolla,vain jos menen maastoon kytken nelivedon.Ja talvella taas aina nelivedolla.
Kokemusta ei ole kovinkaan monesta mönkkäristä joten en voi lähteä yleistämään omaa havaintoa. 330 Pollessa ei ollut tehoja niin paljoa että sillä olisi viitsinyt takavedolla ajella "sporttisesti" ja 700KQ:ssa on vastaavasti tehoja niin paljon että "sporttinen" eteneminen on paljon mielekkäämpää nelivedolla, voima kun ei lopu kesken. Ehkä Honda sijoittuu näiden välimaastoonblue Honda Trx kirjoitti:aivan,jotta saa sporttisemman ajotuntuman siihen![]()

Itse kuulun tähän Roosan ja poken kastiin, sudittelut on suditeltu jo vuosia sitten ja nykyään keskitytään etenemiseen

Ei jakseta kalistella sapeleita näistä asioista, jokainen ajelkoot sillä vetotavalla mikä itselleen parhaalta tuntuu.
- blue Honda Trx
- Tracks
Eli gubbe-tyyliin...Koheltaja kirjoitti:Itse kuulun tähän Roosan ja poken kastiin, sudittelut on suditeltu jo vuosia sitten ja nykyään keskitytään etenemiseenblue Honda Trx kirjoitti:aivan,jotta saa sporttisemman ajotuntuman siihen![]()
![]()

ehkä minä olen sitten hiukan erilainen kun nuorena tuli "leikittyä" ja kun vielä yli kolmekymppisenäkin leikityttää ja on kiva paahtaa kylki edellä pienillä hiekkateillä menemään....mutta ihan yhtä kivana pidän haasteelliset maastopätkät jossa mennään mudan läpi ja kiivetään korkeita kallioita.
noh,kai minäkin sitten aikuistun jossakin vaiheessa ja ostan itselleni pollen ja keskityn siihen etenemiseen vaan....

mutta oikeassa olet kohis,jokainen ajelkoot sillä vetotavalla mikä itselleen parhaalta tuntuu.
-
- Tracks
- Mönkijä:: canam 650 max
Eikös tuo mudassa kömpiminen olisi helpompaa koneen puhdistuksen kannalta, jos jättäisi koneen kuiville ja itse ryömisi sen mutalikon läpi.
Elikkä meinaan sitä. Kuinkahan moni menisi suo-ojaan vapaehtoisesti ryömimään, jos ei olisi konetta alla. Taitaisi jäädä yhden käden sormiin se lukumäärä. Ei ymmärrä ei.

Kannattaa asua vähintään Porvoossa että uskaltaa sanua noinblue Honda Trx kirjoitti:hyvähän se on niitten sanoa ettei nelikolla tarvi/pidä revitellä ja joskus vähän "leikkiä" kun eivät pysty siihen omilla nelikoillaan![]()

No milloin sää sitä takavetoa sitten siihen hupisutimiseen tarttet??blue Honda Trx kirjoitti:
itse ajan kesäaikaan ainoastaan takavedolla,vain jos menen maastoon kytken nelivedon.Ja talvella taas aina nelivedolla.

Markettien parkkipaikoille viikonloppuisin?

Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
- blue Honda Trx
- Tracks
hehe...voisin sanoa vaikka asuisin naapurissanipapn kirjoitti:Kannattaa asua vähintään Porvoossa että uskaltaa sanua noinblue Honda Trx kirjoitti:hyvähän se on niitten sanoa ettei nelikolla tarvi/pidä revitellä ja joskus vähän "leikkiä" kun eivät pysty siihen omilla nelikoillaan![]()
No milloin sää sitä takavetoa sitten siihen hupisutimiseen tarttet??blue Honda Trx kirjoitti:
Markettien parkkipaikoille viikonloppuisin?

en kyllä ymmärrä mitä takavedolla tekisi markettien parkkipaikoilla..

Ääääh..yritä nyt sit teille selittää jotain..

Juu vanhemmissa pollen malleissa missä lukot renkaan navoissa, maksaa tuo magnetisoituneiden levyjen vaihto 40-50 euroa siis sisältäen osat uudemmissa taas etuperän irroitus lisää pikkasen hintaa mutta kyllä senkin parin tunnin puurtamisella vaihtaa osan hinta tuohon uudempaan versioon on muistaakseni 20 luokkaa
Eikö oo jännä ja silti joku( ei polaris kokemusta omaava) halusi jo antaa semmoisen kuvan että heti kun vähän sutii niin jo paukkuu etuperä.....methocel kirjoitti:Olen kyllä tietoinen tuosta 4wd:n rikkoontumisvaarasta mutta silti on aina välillä päästettävä sisäinen pikkupoika irti ja vedettävä talvella Pollella kahva edellä.En ole kyllä milloinkaan huomannut että neliveto olisi yrittänyt päälle, kesken 2wd vedätyksen.
Melekeen oululainen ihiminen.....