Ohjaustankoa korotin hieman ja nyt pystyy jo ajamaan seisaaltaankin tiukan paikan tullen, alunperin hondan tanko on niin alhaalla että 181cm kaveri on auttamattoman huonossa asennossa kun yritetään mennä pystyajoa.
Renkaiden pyörimisnopeuseroa kavensin hieman lisäämällä etusien paineet 0,5 kiloon, rengas pyöristyy selästä hieman ja näinollen kehä kasvaa aavistuksen verran. Muutos oli yllättävän iso, ohjaus keveni huomattavasti ja puskemistaipumus helpotti selkeästi. BigHorn on kuitenkin sen verran pehmeä rengas että ajettavuus ei ainakaan huonontunu paineiden noston myötä, EHKÄ kalliopito oli hiukan heikompi kun aiemmin mutta mitään radikaalia eroa en kyllä havainnu. Eturenkaiden sortaminen on noissa renkaissa pikkupaineilla melko voimakasta, kyljet on sen verran pehmeät että rengas antautuu kyllä kun hiukankin nopeammin mennään tiukkaan käännökseen.
Xenonvaloa vielä keulalle ja niin laite alkaa olla ajokunnossa.
Kesähän tässä on menny, pitää lohduttautua sillä että Suomen kesä on niin lyhyt.. (ja kylmä)
