TGB target 550 IRS
-
- Noppeli
- Mönkijä:: TGB Target 550irs
Re: TGB target 550 IRS
Kertokaapa sitten että mistä löytyy paremmat "pumput" kulmiin, että pääsee itsekkin sitten ostoksille...
-Pasi
-Pasi
-
- 6WD
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
Jooo kirjoitti:Kertokaapa sitten että mistä löytyy paremmat "pumput" kulmiin, että pääsee itsekkin sitten ostoksille...
-Pasi
Tuolta vois löytyy, http://www.mp-racing.fi/ohlins-c-23_77.html
sopivuus kannattaa varmistaa, jos johonkin muuhun malliin tehty yms
Tgb 425 Blade 4x4
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Hyvin kesti 250km, mutta tuli sellanen pikku vika että se sytty palamaan kesken ajon.
Palomiehet oli sitä mieltä että akusta olis lähtenyt. Ihmettelen vaan kun humahti niin että takki pullistu. Hetkeä aikasemmin oli tytärkin kyydissä. Ei tarvii koittaa meillä TGB:tä uudestaan.

Palomiehet oli sitä mieltä että akusta olis lähtenyt. Ihmettelen vaan kun humahti niin että takki pullistu. Hetkeä aikasemmin oli tytärkin kyydissä. Ei tarvii koittaa meillä TGB:tä uudestaan.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
No onneks ei tullu henkilövahinkoja.Pystytkö laittaa raadosta kuvia?frosty kirjoitti:Hyvin kesti 250km, mutta tuli sellanen pikku vika että se sytty palamaan kesken ajon.![]()
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
- frosty
- Tracks
Joo huomenna otan valosassa kuvia siitä.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: TGB BLADE 550 IRS 4x4
- Viesti:
Ittelleni pitäisi maanantaina pötkähtää pihalle TGB Blade 550 IRS 4x4 tieliikenne mönkijä. Tarvitaanko noiden kuristuksien poisottamiseen rälläkkää vai millä ne lähtee?surfboy kirjoitti:Noniin, nyt on sitten vihdoinkin omakin saapunut ja täytyy kyllä myöntää, että hieno peli on! Ensimmäiset 40km mentiin kuristuksin ja sitten lähti holkki pois.. nyt on noin 70km takana ja teki kyllä ihmeitä se holkin pois otto... ja aurauskin toimi v-auralla erittäin hyvin.
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Tarvitaan rälläkkää kuristinholkin poistamiseen ja itse ainakin irrotin koko väliputken koneesta pois kun irrotin holkin voip olla paikallaan tehtynä kyseenalaista sohia rälläkällä perässä.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Voihan joo mulla tuli mieleen tuosta jutusta että voi olla akusta mut itse sanoisin et putkisto kuumottaa akkua liikaa. Target.ssa varmaan äänenvaimennin akun alla niinku blade.ssa oon itse meinaan mietiskelly asiaa kun katselee sliparia,siinä ei pysy edes tehdasmaali päällä ja rosteri muuttaa väriään sliparin päässä eli kuumaa on.Onneks ei tullu henkilövahinkoja noita romuja on uusia kaupassa ja oon omaa tytärtä kans ajeluttanut meen tegulla mut nyt jotenki tuli olo et joutuuko sitä miettii uusiks kokonaan.Hyvin kesti 250km, mutta tuli sellanen pikku vika että se sytty palamaan kesken ajon.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
- frosty
- Tracks
Tossapa muutama kuva mun uudesta hianosta TGB:stä.. Aika lohduton 

Onneksi ei tullut henkilövahinkoja
. Aika lohduttoman näkönen...

- frosty
- Tracks
Joo, onneks oli ajokamppeet päällä jotka ei pala, mutta takki ja housut suli piloille.
Oletko ollut yhteydessä M-boksiin ?, jos olet niin mitäs tuumasivat.
Toivottavasti on vakuutukset kunnossa

Toivottavasti on vakuutukset kunnossa

- frosty
- Tracks
En ole ollut yhteydessä M-boxiin. Tuskimpa tuo niiden vika on jos tuo palo johtui akusta niinkuin palomiehet tuumas.
Vakuutukset on kunnossa tietysti, siinä ei ole mitään järkeä olla ottamatta vakuutuksia noihin laitteisiin. Siinä säästää väärässä paikassa.
Vakuutukset on kunnossa tietysti, siinä ei ole mitään järkeä olla ottamatta vakuutuksia noihin laitteisiin. Siinä säästää väärässä paikassa.
Tämä on varsin totta.
Just viimeviikolla m-boksin huoltomies sano mulle kun olen ostanut biltemasta akun että kannattaa käyttää vain alkuperäistä akkua, kuulemma bilteman akut ovat oikosulku herkkiä... Hmm mitenköhän se oikeesti mahtaa olla. No tietysti näitä sattuu vaikka ei saiskaan
Just viimeviikolla m-boksin huoltomies sano mulle kun olen ostanut biltemasta akun että kannattaa käyttää vain alkuperäistä akkua, kuulemma bilteman akut ovat oikosulku herkkiä... Hmm mitenköhän se oikeesti mahtaa olla. No tietysti näitä sattuu vaikka ei saiskaan