TGB BLADE 550 IRS - Kuristin
-
- Noppeli
- Mönkijä:: TGB BLADE 550 IRS 4x4
- Viesti:
TGB BLADE 550 IRS - Kuristin
Uusi Blade 550 tuli eilen pihaan ja nyt pitäisi ottaa kuristimet pois putkesta. Kun katselin noin pikaisesti
putkea, niin se on yhtenäinen paketti josta ei voi mitään irroittaa. Siis tarvitaanko kuristimien poisottoon
rälläkkää ja hitsausvehkeitä? Onko kellään muulla samanlaista vehettä ja onko kukaan ottanut siitä kuristimia pois?
putkea, niin se on yhtenäinen paketti josta ei voi mitään irroittaa. Siis tarvitaanko kuristimien poisottoon
rälläkkää ja hitsausvehkeitä? Onko kellään muulla samanlaista vehettä ja onko kukaan ottanut siitä kuristimia pois?
-
- Noppeli
- Viesti:
Re: TGB BLADE 550 IRS - Kuristin
Noup, eipä löytynyt tai sitten olen sokea. Takana on 2 kpl äänenvaimentimia jotka on toisissaan kiinni kun tauti. Mitään liitoskohtaa ei siellä olekingi kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... a&start=45
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 46&t=27426
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =25272&st=
löytyskös noista minkään sortin vinkkiä pulmaan
vaan kummatkin yhdistyvät yhteen putkeen joka taas liittyy isompaan pönttöön. Eli kaiken järjen mukaan pitäisi rälläköidä kummatkin putket poikki
ja sitten hitsata takaisin, kun kuristimet on otettu pois. Ja tätä ei oikein viitsi lähteä tekemään, ilman varmaa tietoa siitä, että missä ne on ja miten
lähtee pois.
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Läheetkö ne putket sitten ollenkaan pois sieltä? 

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Vaimentimista koneeseen päin kun seuraat putkea, niin ihan varmasti löytyy liitoskohta joka on avattavissa. Ei niitä vaimentimia ole sinne hitsaamalla asennettu.
Sieltä liitoskohdan sisältä pitäisi löytyä kuristusprikka, jonka pois ottaminen (rälläkällä) piristää konetta kivasti, mutta eniten se auttaa jos samalla laitat isompaa suutinta kaasariin.
Kannattaa myös muistaa ettei takuu kata jos ilman prikkaa väärillä säädöillä sulatat männän siitä.
Sieltä liitoskohdan sisältä pitäisi löytyä kuristusprikka, jonka pois ottaminen (rälläkällä) piristää konetta kivasti, mutta eniten se auttaa jos samalla laitat isompaa suutinta kaasariin.
Kannattaa myös muistaa ettei takuu kata jos ilman prikkaa väärillä säädöillä sulatat männän siitä.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
-
- Noppeli
- Viesti:
Ok, tutkitaan paremmin päivänvalossa.frosty kirjoitti:Vaimentimista koneeseen päin kun seuraat putkea, niin ihan varmasti löytyy liitoskohta joka on avattavissa. Ei niitä vaimentimia ole sinne hitsaamalla asennettu.
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Joko on löytynyt kuristinholkki putkesta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
No minkä ihmeen takia ne kuristimet pitää ottaa poies?? Kulkua se ei kasvata mutta kiihtyvyyttä jonkinverran ja eiköhän 550:sessa sitä jo ole ihan tarpeeksi 

- JJP
- Tracks
Tarpeeksi?Mikä on tarpeeksi? Ei mikään sanon minä...clubi69 kirjoitti:No minkä ihmeen takia ne kuristimet pitää ottaa poies?? Kulkua se ei kasvata mutta kiihtyvyyttä jonkinverran ja eiköhän 550:sessa sitä jo ole ihan tarpeeksi
Kuvasteita
Kuvasteita
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Se on kyllä aivan tosi. Sellasta mönkijää ei ole olemassakaan joka kulkis tarpeeksi.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- JJP
- Tracks
Mun mielestä päältäajettavissa ruohonleikkureissakin on turhia ne pikkuvaihteet...
Kuvasteita
Kuvasteita
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Juu ei tod. 450 irs suuttimet vaihdettu vaan ei kulje vieläkään yhtään enempää, vääntöä ja vetoa tuli lisää mut nopeutta ei juuri lainkaan s**tana ihme kikottimia kai se täytyy hyväksyä et pikkulohkot ei vaan kulje.frosty kirjoitti:Se on kyllä aivan tosi. Sellasta mönkijää ei ole olemassakaan joka kulkis tarpeeksi.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
-
- Noppeli
- Viesti:
Löytyhän se kuristin kun tarpeeksi tutki tarpeeksi valosassa. Nyt on poistettu.