imun säätö vipu
-
- 3WD
- Mönkijä:: polaris sportman 450ho
imun säätö vipu
Joo elikkä Rally-usassa ilmenny semmonen vika että käypii imupäällä ihan normaalisti mutta heti kun löysään imun niin alkaa yskiä ja tukhtuu ja sammuu mistä tälläinen oire voisi johtua?? Olis kiva tietää?? Olen yrittänyt tulpan puhdistaa ja säästää kärkivälin mutta ei auta. sitten imukaula on teipattu varmuuden vuoksi että jos johtuisi siitä ei auta. Ilmanputsarina toimii powwerfiltteri. Voisko kaasuttimessa olla joku vika?? APUA Nopeasti!!!!
Viimeksi muokannut penaa223345, 14 Maalis 2011 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: kaasari nuha
Tarkista mikä suutin on. Jos saa liikaa soppaa neulan säädöllä pääset siitä eroon.
-
- 3WD
No tota noin vakio suutin on paikoillaan! Mutta miten säädän sen neulan kun rallyn vakio kaasarissa on semmonen kuminen juttu missä on neula kiinni?? 

Mulla sama ongelma ja ihan tavan putsari kiinni... Mistäköhän mahtaa johtua??penaa223345 kirjoitti:Joo elikkä Rally-usassa ilmenny semmonen vika että käypii imupäällä ihan normaalisti mutta heti kun löysään imun niin alkaa yskiä ja tukhtuu ja sammuu mistä tälläinen oire voisi johtua?? Olis kiva tietää?? Olen yrittänyt tulpan puhdistaa ja säästää kärkivälin mutta ei auta. sitten imukaula on teipattu varmuuden vuoksi että jos johtuisi siitä ei auta. Ilmanputsarina toimii powwerfiltteri. Voisko kaasuttimessa olla joku vika?? APUA Nopeasti!!!!
-
- 3WD
Nyt sain Rallyn käymään tyhjä käynnille mutta ei prkle ota kierroksia ollenkaan kun pistää vaihteen päälle missä vika apua!!!!!!!!!!! 

-
- 3WD
Nyt apua oikeasti tohon kaasari nuhaan!! 

-
- 3WD
IMUN SÄÄTÖ VIPU RIKKI
Mistä sais Rally usa 250cc kaasariin uuden imu säätö vivun?? APua nopeasti
Re: imun säätö vipu
kaasari nuhan aiheuttaa liika ilma. imukaula ja ilmanpuhdistimen ja kaasarin välinen putki PITÄÄ olla kunnossa. ei pelaa imusuppilolla vakio pääsuuttimella.
Imusäätövipu ei pysynyt minulla päällä ennenkuin laitoin siihen juureen pätkän kumiputkea. Paikkaan jossa on josku ollut jonkinmoinen kumiholkki hahlolle vedettyn rungon päällä. sopiva putki on esim. poltttoainetankin huohotuksessa.
Imusäätövipu ei pysynyt minulla päällä ennenkuin laitoin siihen juureen pätkän kumiputkea. Paikkaan jossa on josku ollut jonkinmoinen kumiholkki hahlolle vedettyn rungon päällä. sopiva putki on esim. poltttoainetankin huohotuksessa.
OPA
-
- 3WD
kiitti opa1. Mutta mistä mahtaa saada sitä putkea mikä menee ilman putsarille!
-
- 3WD
Joo elikkä nyt on ostettu se uusi ilmanpuhditimen laatikko ja uusi ilman putsari ja imukaula teipattu ja imukaulalle tuleva letku on kiinni mutta kaasari ihmeellisesti tzuhatelee vieläkin mistä tämä kyseinen vika voisi johtua?
minä en uusinut kaasarin ja ilmanpuhdistimen välistä letkua, kun ei tuntunut löytyvän, vaan sikaflexiä vedin parin kolmen millin kerroksen päälle. ilmanpuhdistin ja karkeasuodin pitää olla paikoillaan kanssa että käy nätisti. ihmeellisesti tuossa koneessa rajoitetaan ilmansaantia.
OPA
-
- 3WD
Mutta mulla on uusi se koko ilman puhidistaja ja ne putket ja silti paukuttaa kaasaria eikä ota vaihde päällä kieroksia?