CPI XS 250 sport
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: CPI XS 250 sport
Kukas on kaukajärvellä pistäny uuden cpiin?, rekkarin loppu AEB.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- ednet78
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 30 Huhti 2011 16:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: CPI XS 250 sport
No niin... Tuli laitettua 32 piikkinen ratas paikalleen.
Nelosella jaksaa mennä viel ihan hyvin yläkierroksille saakka, mut vitonen on tosiaan matkavaihde.
Ei jaksa kiihtyä yhtään, mut tasasella 80 vauhdissa kierrokset mukavan rauhalliset.
Ois pitänyt ottaa 34 tai 35 piikkinen. Itseasiassa on kyselyssä kaverin kautta 34 piikkinen, mut ei oo vastaillu.
Toinen vaihtoehto ois tehä koneelle jotain...
No näillä mennään ainakin hetki.
Nelosella jaksaa mennä viel ihan hyvin yläkierroksille saakka, mut vitonen on tosiaan matkavaihde.
Ei jaksa kiihtyä yhtään, mut tasasella 80 vauhdissa kierrokset mukavan rauhalliset.
Ois pitänyt ottaa 34 tai 35 piikkinen. Itseasiassa on kyselyssä kaverin kautta 34 piikkinen, mut ei oo vastaillu.
Toinen vaihtoehto ois tehä koneelle jotain...
No näillä mennään ainakin hetki.
Re: CPI XS 250 sport
käytäppä kansi irti ja avarra nii johan lähtee,itellä vitosella tasasella kovaan vasta tuulen 110huiput eikä yrittänytkään hyytyä.tuskin maltan odottaa et huomenna pääsis tyynellä kokeileeednet78 kirjoitti:No niin... Tuli laitettua 32 piikkinen ratas paikalleen.
Nelosella jaksaa mennä viel ihan hyvin yläkierroksille saakka, mut vitonen on tosiaan matkavaihde.
Ei jaksa kiihtyä yhtään, mut tasasella 80 vauhdissa kierrokset mukavan rauhalliset.
Ois pitänyt ottaa 34 tai 35 piikkinen. Itseasiassa on kyselyssä kaverin kautta 34 piikkinen, mut ei oo vastaillu.
Toinen vaihtoehto ois tehä koneelle jotain...
No näillä mennään ainakin hetki.

olishan noita 34 tuolla ja olis ollu 32

ite odottelen crd:n alkukäyrää tuolta!
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- ednet78
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 30 Huhti 2011 16:50
- Mönkijä:: Comanche Bull
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: CPI XS 250 sport
Tuplat on jo, mut suuttimien koosta en tiedä.veltsu_ kirjoitti:käytäppä kansi irti ja avarra nii johan lähtee,itellä vitosella tasasella kovaan vasta tuulen 110huiput eikä yrittänytkään hyytyä.tuskin maltan odottaa et huomenna pääsis tyynellä kokeileeednet78 kirjoitti:No niin... Tuli laitettua 32 piikkinen ratas paikalleen.
Nelosella jaksaa mennä viel ihan hyvin yläkierroksille saakka, mut vitonen on tosiaan matkavaihde.
Ei jaksa kiihtyä yhtään, mut tasasella 80 vauhdissa kierrokset mukavan rauhalliset.
Ois pitänyt ottaa 34 tai 35 piikkinen. Itseasiassa on kyselyssä kaverin kautta 34 piikkinen, mut ei oo vastaillu.
Toinen vaihtoehto ois tehä koneelle jotain...
No näillä mennään ainakin hetki.siihen viel tuplat ja ainaki 110 suuttimet..itellä nyt 110 mut täytyy viel isompia kokeilla jos rupeis löpö riittään.täytyy ilmoitella ku saa kokoonpanot kuntoon.nii ja täytyy viel kokeilla 15h eteen ku sai noilla isommilla suuttimilla ottaa jenkaa vitosellakin.
olishan noita 34 tuolla ja olis ollu 32http://www.kini-tec.de/sk/product_info. ... 4-40-.html
ite odottelen crd:n alkukäyrää tuolta!
Minkä malliset noi suuttimet on? Onko sul linkkii mis ois kuva? Vois kokeilla isompia.
Kaasareiden merkkiä en tiedä, mut jossai täällä oli juttuu tuplista ja siel oli linkki kuvaan ja ne näytti samalta kuin omat.
Kantta vois tosiaan vähän avartaa...
Re: CPI XS 250 sport
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... rea-kanta/
sullakin on todennäköisesti 94 tai 98 pääsuuttimet paikoillaan,mulla oli 94
sullakin on todennäköisesti 94 tai 98 pääsuuttimet paikoillaan,mulla oli 94
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport

tämän hetkinen kuva
-Kantta avarrettu
-tuplat+isommat suuttimet
-Malossin filsut
-"viri" cdi
-32h takaratas
-kiekkamittari
-lämmitettävä puhelin teline
-takapäätä levitetty 7cm
-pallo grilli
-qmax iskareiden suojapussit
-kahvan lämmittimet
vielä odottelen saksasta crd alkukäyrää. Renkaat olis tarkoitus vaihtaa matalempi profiilisiin. Myös vanteet erilaisiin samalla vois vaihtaa takanavat smc napoihin niin sais takaa tuon ihme jaon pois ja oikeat levityspalat taakse pulttilevityksen sijaan sekä etupäätä pitäs vähän levittää lisää. Jousitus pitäs vaihtaa vähän pehmeämpään ja madaltavempaan...Tarakkaa täytys muokata tai jostain löytää se ns.pienempi malli!
miksihän muuten ku derbis ja cpi sama kone niin tulpan lämpötila arvo eri??ajattelin itekin kokeilla tuota 8 tulppaa...
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Tuli juuri hankittua kyseinen vempain ja olen ihmetellyt kuinka tuosta mittaristosta saa nollattua tuon osamatkan? En onnistunut löytämään mitään näppäin yhdistelmää tms. jolla olisi onnistunut. Löytyykö netistä tuohon vempaimeen ylipäätänsä minkäänlaista "omistajan käsikirjaa"? 

Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re:
mode ja set nappia pidät pohjassa yhtä aikaa niin nollaantuu!vwaltsu kirjoitti:Tuli juuri hankittua kyseinen vempain ja olen ihmetellyt kuinka tuosta mittaristosta saa nollattua tuon osamatkan? En onnistunut löytämään mitään näppäin yhdistelmää tms. jolla olisi onnistunut. Löytyykö netistä tuohon vempaimeen ylipäätänsä minkäänlaista "omistajan käsikirjaa"?
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: Re:
Tattis, tuollahan se nollautui. En ilmeisesti painunut tarpeeksi kauan/napakasti aluksi.veltsu_ kirjoitti:mode ja set nappia pidät pohjassa yhtä aikaa niin nollaantuu!vwaltsu kirjoitti:Tuli juuri hankittua kyseinen vempain ja olen ihmetellyt kuinka tuosta mittaristosta saa nollattua tuon osamatkan? En onnistunut löytämään mitään näppäin yhdistelmää tms. jolla olisi onnistunut. Löytyykö netistä tuohon vempaimeen ylipäätänsä minkäänlaista "omistajan käsikirjaa"?

Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: CPI XS 250 sport
crd alkukäyrä lähtenyt tänää saksasta tänne päin
nyt täytyy toivoa et tulee passeli osa. niinku muka 38h takahammasratas tuli tänää moposportista paskat oli ihan joku muu ratas eikä cpi:hin ole moposportilla ku 40h(ovat korjanneet nimikkeen netti kauppaan).olis pitänyt tilata kini teciltä muutama takaratas välitys kokeiluja varten noh on nuo nykyiset hyvät mut olis voinu ajan kuluks testata....

ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
jaahas putkisto tullu turkuun klo 20 tänää sitähän pääsee alkuviikosta asennus hommiin...veltsu_ kirjoitti:crd alkukäyrä lähtenyt tänää saksasta tänne päin![]()
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
Onko tietoa minkälaista öljyä perässä kuuluisi käyttää, mitä olette itse käyttäneet?
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: CPI XS 250 sport
olipas kiva synttäri yllätys oven pielessä ku vanhemman tyttären kans oulust kotiuduttiin olis crd putki tullu
ja eiku kaupasta asennus juotavat ja asentaa 


ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Re: CPI XS 250 sport
Noo.. mahtaakohan tuonne perään käydä API GL-4 luokituksen omaava täyssynteettinen vaihteisto ja vetopyörästö-öljy Mobil VS-200 SAE 75W-90 ? Tuota kun huomasin jääneen jouten pari avaamatonta pulloa hyllyyn?vwaltsu kirjoitti:Onko tietoa minkälaista öljyä perässä kuuluisi käyttää, mitä olette itse käyttäneet?
Niin ja tulihan tuolta Kini-Teciltä laitettua tilaukseen 32 hampainen takaratas niin saa kierrokset matka-ajossa kohdilleen.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: CPI XS 250 sport
ite olen käyttänyt teboilin hypoid 75/90 öljyä perässä.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/