Mäki oon paiskannu villikissan paperit jo mäkeen.
Mutta jos sulla tulee uus sylinteri ja mäntä nii mä ajelisin reilun 100kilsaa ja vaihtelisin sitten öljyt.Esimerkiksi!
Aika simppeli maamoottori se fuji kuitenkin on joten en usko että yllätyksiä tulee....tai no sun koneessa ei oo ollutkaan kuin ylläreitä.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Sisäänajo on Villikissan ohjeen mukaan 300km ja KERTAAKAAN ei kaasua saa yli puolen ylittää . Missään tapauksessa ei ainakaan täyttä kaasua missään vaiheessa. Pieniä 4/5 näpäytyksiä voi antaa, mutta ei pitkään.
Jokainen tietenkin sisäänajaa koneensa miten lystää, mutta kylllä vähän kannattaa antaa osien hiotua kohdilleen.
MakeClick kirjoitti:Sisäänajo on Villikissan ohjeen mukaan 300km ja KERTAAKAAN ei kaasua saa yli puolen ylittää . Missään tapauksessa ei ainakaan täyttä kaasua missään vaiheessa. Pieniä 4/5 näpäytyksiä voi antaa, mutta ei pitkään.
Jokainen tietenkin sisäänajaa koneensa miten lystää, mutta kylllä vähän kannattaa antaa osien hiotua kohdilleen.
Siitähän tuossa sisäänajoohjeessa oli kyse! Jos et anna kunnolla kaasua ei männän renkaan tiivisty kunnolla syliteriputkea vasten, eikä tuota tarkoittamaasi hioutumista silloin tapahdu. Kaveri tuossa ohjeessa nmimenomaan korosti sitä, että hänen sisäänajamansa koneet on kestänyt paremmin ja niistä on saanut tehot ulos heti .
Itse olen kanssa tuota hard break in metodia käyttäny kaikissa uutena ostamissani laitteissa, hyvin on pelittäny.
Jonska kirjoitti:
Siitähän tuossa sisäänajoohjeessa oli kyse! Jos et anna kunnolla kaasua ei männän renkaan tiivisty kunnolla syliteriputkea vasten, eikä tuota tarkoittamaasi hioutumista silloin tapahdu. Kaveri tuossa ohjeessa nmimenomaan korosti sitä, että hänen sisäänajamansa koneet on kestänyt paremmin ja niistä on saanut tehot ulos heti .
Itse olen kanssa tuota hard break in metodia käyttäny kaikissa uutena ostamissani laitteissa, hyvin on pelittäny.
Näin juuri. Ite tilasin kaks viikkoa sitten villikissan ja mä ainakin ajan sen sisään noilla motomanin ohjeilla. Se huono sisäänajo voi olla syy ettei killen bigboresta saatu edes 50heppaa pyöriltä.
Jokainen toteuttaa sisäänajonsa omalla tyylillään.Sitä en kyllä usko että jätkät ei ylittäisi puolta kaasua koskaan.
Oliko näistä paremmin toimivista koneista dynolappuja ja vertailukohtia?
En usko että killen dynolappu oli sisäänajosta kiinni.Mutta enhän minä tietenkään kaikki tietävä ole.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Jonska kirjoitti:
Näin juuri. Ite tilasin kaks viikkoa sitten villikissan ja mä ainakin ajan sen sisään noilla motomanin ohjeilla. Se huono sisäänajo voi olla syy ettei killen bigboresta saatu edes 50heppaa pyöriltä.
Haluisin kovasti nähdä mitä lähtee vakio wildcatista takapyöriltä irti ja tuolla big borella saadaa hevosia muutettua väännöksi. sisään ajot olen tehnyt aina ajamalla pulssimaisesti enkä tasakaasulla jyrräämällä koneet käytän lämpöiseksi ennen ajoon lähtöä niin ei kovin metsää mene sisään ajo ja vasta noin 500km kohdilla olen vedättäny sitten mitä koneesta lähtee.
JJP kirjoitti:NO mä nyt selasin sen taas läpi enkä löytänyt yhtään lappuvertailua.Numeroita on kyllä..
Nekö kuvat ei kerro mitään? Tietystihän se voi olla kusetustakin mutta niin voi kaikki lappu vertailutkin. Enkä mä nyt tarkota että mitään hirveitä teho eroja tulis, lähinnä se kestävyys. Tietysti kukin uskoo ja tekee niinku tahtoo ja varmasti lähes joka kerta ne vehkeet kestää..vaihtelevalla menestyksellä tietenkin. Mutta mä uskon tohon "kovan ajon'" sisäänajoon.