Big bore kit???
Re: Big bore kit???
Ens viikolla pitäis saada sylinteri takas jossa 560cc putki paikallaan ilmoittelen kokemuksista kunhan saan sen paikalleen 

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Ero on varmasti tuntuva 450seen verrattuna mutta ei siitä mikään raketti tule 

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Joo ei varmaan mutta jos tulis ala ja keski rekisteriin lisää niin olis tasasempi vääntökäyrä..JJP kirjoitti:Ero on varmasti tuntuva 450seen verrattuna mutta ei siitä mikään raketti tule
Laitoin muuten 2mm koroke tiivisteen sylinterin alle että venojen etäisyys mäntään pysyy suunnilleen samana kuin ennen.jakoketju pituus riitti juuri tuolle paksuudelle.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: tgb 425 blade
Kai huomioit,että puristukset putoaa sitten aika ronskisti jos palotila kasvaa 2mm!
No vähän riippuu mistä roikkuu. Jos männät tasalakiset ja uus mäntä pari milliä korkeempi kuin entinen, niin vyllin laitto sylinterin ja lohkon väliin ei vaikuta asiaan muulla tapaa kuin porauksen suurentumisella. Sit jos kannen tiivistettä ruvetaan paksuntaa pari milliä niin vaikuttaa ja mielestäni ollaan jo vähän asiassa "hukassa"camshaft6 kirjoitti:Kai huomioit,että puristukset putoaa sitten aika ronskisti jos palotila kasvaa 2mm!

Eiks noi asiat kannattas hieroa kaavalla/laskureilla kondikseen, kun kerran tälle tielle lähdetään? Luulis että big bore satsista haluais kaiken hyödyn irti

-Anssi
-Yamaha Raptor 727 2008 TL- 

On tuo takomäntä sen verran keskeltä korkeempi että puristukset on vieläkin ton 2mm korotuksen kanssa vissii ihan kohtuulliset kun meinaan jaksaa juuri ja juuri tuo vakio startti pyörittää koneen käyntiin.Muuten hyvin tuntuu pelaavan täytyy vaan ajella vielä vähän tota sisäänajoa...
ajotushan tolla syltyn nostolla alkaa hitusen jätättää, mulle se sopii ihan hyvin jatkoa ajatellen.. mitään muuta eroa en ole huomannu kuin paremman väännön sen jälkeen kun laitoin 5satkun 3mm lisätivarilla.
Kyllähän tuossa aika iso ero on mielestäni vakioon,huomattavasti enemmän voimaa lähes koko kierrosalueella paitsi ylä kierroksilla koska vakio kannen virtaukset eivät riitä ihan tolle setille...
- JJP
- Tracks
Onks sulla kokoonpanossa kiihdytyspumpullinen kaasari?
Kuvasteita
Kuvasteita
Ei ole vielä mutta oon kuullu että olis vissii hyvä hankintaJJP kirjoitti:Onks sulla kokoonpanossa kiihdytyspumpullinen kaasari?

mites sumpilla isolohko vetää? sisäänajo kait jo ajeltu?
mulla on kone ollu työn alla jo toista kuukautta, hiljaa hyvä (mörkö) tulee..
Hyvinhän tuo vetelee n.1500km ajettu sisäänajon jälkeen.yaguza kirjoitti:mites sumpilla isolohko vetää? sisäänajo kait jo ajeltu?
Mites tuo muki, mistä hommasit vai onko porautettu?Sumppi_ kirjoitti:Kyllähän tuossa aika iso ero on mielestäni vakioon,huomattavasti enemmän voimaa lähes koko kierrosalueella paitsi ylä kierroksilla koska vakio kannen virtaukset eivät riitä ihan tolle setille...
Itteä kans alkanu tosissaa kiinnostaa ku ei tuo kapine näkyny kaupaks menevän. Tuo kansihommakaan ei olisi ongelma sekin tulisi samaan konkurssiin..

Mistä tiivisteet? Saako kotimaasta vai meneekö ebayhommiksi koko rojektin kamat?
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
- JJP
- Tracks
Kattele ebaysta.sieltä saa kätevästi koko sarjan missä on tiivisteet yms yms tarpeellinen mukana.Ite suosittelisin sellaisen sarjan ottamista missä on koko pytty.Ei tartte porailla mitään.
Kuvasteita
Kuvasteita