etupää bashan-comanshe
-
- Noppeli
- Viestit: 2
- Liittynyt: 10 Syys 2011 19:52
etupää bashan-comanshe
Bashan 200c tieliikenne .
ETUPYÖRAN NAPA JA ETUAKSELIN VÄLYKSET UUTENA?/ varaosissa ?
OMASTA MITTASIN VÄLYKSET JA OLI 0.05mm , siis laakerin ulko.halk/ laakeripesä(35mm)
sama välys toistu etuakselissa ja laakerin sisähälkaisijassa(17mm)
eli yhteensä 0.1 mm välys.
Ei uskalla oikein 60km/h kovempaa ajaa tuolla liikenteessä kun rupee välillä "vispaa" silleen että rupee oikein hirvitää iteeki.
ONKO KUKAAN TILANNU VARAOSIA JA MITANNU NIITÄ, VAI ONKO TÄÄ NORMAALI KIINA-VÄLYS
ELIKÄ PITÄÄKÖ RUPEE ITSE TEKEE VARAOSIA VAI KELPAAKO MENIPELIMARKETIN OSAT ,SAKSASTA SAA ILMEISESTI HALVEMMALLA, MISTÄ ?
ETUPYÖRAN NAPA JA ETUAKSELIN VÄLYKSET UUTENA?/ varaosissa ?
OMASTA MITTASIN VÄLYKSET JA OLI 0.05mm , siis laakerin ulko.halk/ laakeripesä(35mm)
sama välys toistu etuakselissa ja laakerin sisähälkaisijassa(17mm)
eli yhteensä 0.1 mm välys.
Ei uskalla oikein 60km/h kovempaa ajaa tuolla liikenteessä kun rupee välillä "vispaa" silleen että rupee oikein hirvitää iteeki.
ONKO KUKAAN TILANNU VARAOSIA JA MITANNU NIITÄ, VAI ONKO TÄÄ NORMAALI KIINA-VÄLYS
ELIKÄ PITÄÄKÖ RUPEE ITSE TEKEE VARAOSIA VAI KELPAAKO MENIPELIMARKETIN OSAT ,SAKSASTA SAA ILMEISESTI HALVEMMALLA, MISTÄ ?
-
- Tracks
- Viestit: 2760
- Liittynyt: 17 Syys 2008 09:09
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
- Paikkakunta: Mökki vilppulassa
Re: etupää bashan-comanshe
Täällä ei tavata HUUTAA.Joo,että tere tulemast.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Re: etupää bashan-comanshe
NE ALKUPERÄISET LAAKERIT KANNATTAA HEITTÄÄ ROSKIKSEEN!!!!
Ja tilalle haet SKF:n laakerit, vaikkapa Etrasta "Etola" niin saat välykset pois ja lisäksi hyvän mielen, kun uskaltaa taas ajaa kovempaakin.
Asiaa käsitelty lukemattomia kertoja aijemminkin, joten selaile nyt aikas ensin foorumia ja käytä hakua. Ja jos ei haku ja lukeminen tuota tulosta, niin voi kysyä ihan rauhallisesti, eikä ruveta HUUTELEMAAN!!!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Ja tilalle haet SKF:n laakerit, vaikkapa Etrasta "Etola" niin saat välykset pois ja lisäksi hyvän mielen, kun uskaltaa taas ajaa kovempaakin.
Asiaa käsitelty lukemattomia kertoja aijemminkin, joten selaile nyt aikas ensin foorumia ja käytä hakua. Ja jos ei haku ja lukeminen tuota tulosta, niin voi kysyä ihan rauhallisesti, eikä ruveta HUUTELEMAAN!!!

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- Noppeli
- Viestit: 2
- Liittynyt: 10 Syys 2011 19:52
Re: etupää bashan-comanshe
akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
Re: etupää bashan-comanshe
Tarkoitin lähinnä sitä, että ennen ensimmäistäkään ajokilometriä kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset laakerit SKF:n laakereihin, koska ne alkuperäiset ei pitkään kestä ja ensimmäisen kerran kun ne jurskahtaa, on tilanne juuri niin kuin yllä mainitsit. Toisilla on sitten mennyt vähän huonomminkin, akselia poikki ym.ym.bashan-200cc kirjoitti:akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
-
- Noppeli
- Viestit: 20
- Liittynyt: 25 Touko 2011 22:49
Re: etupää bashan-comanshe
Akselia poikkipa hyvinkin ;[Kimi kirjoitti:Tarkoitin lähinnä sitä, että ennen ensimmäistäkään ajokilometriä kannattaa vaihtaa ne alkuperäiset laakerit SKF:n laakereihin, koska ne alkuperäiset ei pitkään kestä ja ensimmäisen kerran kun ne jurskahtaa, on tilanne juuri niin kuin yllä mainitsit. Toisilla on sitten mennyt vähän huonomminkin, akselia poikki ym.ym.bashan-200cc kirjoitti:akseli on 16.94mm , laakeri pesä on35.05mm ,alkuperänen laakeri on ihan mitoillaan ei siinä mitään vikaa ole.
alseli lähtee lämmittämällä la prässillä irti, ja siihen voi tehä uuden akselin. laakeri pesää ei saa pienemmäksi mitenkään että siitä tulisi kunnollinen,
4 vuotta kyllä kesti alkuperäiset..ellei joku toope ostanu uusia kiinalaisia ennen minua.
Re: etupää bashan-comanshe
asiasta toiseen.. tänään ite tutustuin tuohon oman bashanin etupäähän ja pitäis suunnilleen kaikki uusia
mistä tuohon sais parhaiten ylä ja alapallot? ja tukivarsien puslat? selailin foorumia ja löysin jotai juttuu että alapalloja ei muka voisi vaihtaa? että pitäs uusia koko tukivarsi? menopelimarketissahan nuita kuitenkin myydään molempia palloniveliä..? entä mikä paras tukivarsien pusliksi?

Re: etupää bashan-comanshe
baskani08 kirjoitti:asiasta toiseen.. tänään ite tutustuin tuohon oman bashanin etupäähän ja pitäis suunnilleen kaikki uusiamistä tuohon sais parhaiten ylä ja alapallot? ja tukivarsien puslat? selailin foorumia ja löysin jotai juttuu että alapalloja ei muka voisi vaihtaa? että pitäs uusia koko tukivarsi? menopelimarketissahan nuita kuitenkin myydään molempia palloniveliä..? entä mikä paras tukivarsien pusliksi?
Yläpalloiksi käy pienellä modauksela w124 mesen raidetangonpäät
tukivarsien pusliksi käyt hakemassa etrasta pätkän n.30mm pom tankoa 1m/n.20€ ja sorvautat jossain sopivan kokoiset...
samasta tavarasta kannataa sorvauttaa myös takaswingin puslat.
alapalloja en ole vaihdellu mutta luulisin että menee leikkaa ja liimaa kempillä hommiksi
