Ebaystä hommasin kaikki tarvittavat osat.salesone kirjoitti:Mites tuo muki, mistä hommasit vai onko porautettu?Sumppi_ kirjoitti:Kyllähän tuossa aika iso ero on mielestäni vakioon,huomattavasti enemmän voimaa lähes koko kierrosalueella paitsi ylä kierroksilla koska vakio kannen virtaukset eivät riitä ihan tolle setille...
Itteä kans alkanu tosissaa kiinnostaa ku ei tuo kapine näkyny kaupaks menevän. Tuo kansihommakaan ei olisi ongelma sekin tulisi samaan konkurssiin..![]()
Mistä tiivisteet? Saako kotimaasta vai meneekö ebayhommiksi koko rojektin kamat?
Big bore kit???
Re: Big bore kit???
Kansi olis kans järkevää laittaa samalla uusiks ainakin kanavien/palotilojen ja venttiilien osalta jotta saat enemmän irti 560cc pytystä.salesone kirjoitti:Itteä kans alkanu tosissaa kiinnostaa ku ei tuo kapine näkyny kaupaks menevän. Tuo kansihommakaan ei olisi ongelma sekin tulisi samaan konkurssiin..![]()
Ne puristukset nousee mielestäni 560 pytyllä ja vakiokannella liian korkeiksi, sille kannattaa tehdä jotain,
eikös sumppi laittanu lisätivarin jolla putoo rutut sopiviks?
Kattokaahaan dillen painoa, sillekin kannattais jtn tehdä

kuis sumpilla on kytkin pitänyt?
huomasin että 120km/h vauhdissa luistaa jonkun verran, pienemmissä nopeuksissa taas takaset suttaa tahi ranteet paukkuu
huomasin että 120km/h vauhdissa luistaa jonkun verran, pienemmissä nopeuksissa taas takaset suttaa tahi ranteet paukkuu

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Joo jesillä ei tälläsiä ongelmia ole kun laitteet on rajoitettu.
Jesi sulla vissiin on jonkinlaisia suljettuja pätkiä jossain?Pääseekös niille muutkin ajamaan vai miten ne toimii?
Jesi sulla vissiin on jonkinlaisia suljettuja pätkiä jossain?Pääseekös niille muutkin ajamaan vai miten ne toimii?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Onkohan toi mun jopo rikki ku ei kytkä luista noissa vauhdeissa
Mää käytän samaa taktiikkaa kuin noi miniformula jannut (jotai välimallin mikroautoja tonnisella kyykkärin koneella) tossa pirkkahallilla (messukeskuksen parkkis missä paljon ulkoilijoita etc, täs ihan taajamassa), eli risteykseen väljästi auto poikittain = suljettu alue.

Mää käytän samaa taktiikkaa kuin noi miniformula jannut (jotai välimallin mikroautoja tonnisella kyykkärin koneella) tossa pirkkahallilla (messukeskuksen parkkis missä paljon ulkoilijoita etc, täs ihan taajamassa), eli risteykseen väljästi auto poikittain = suljettu alue.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
- JJP
- Tracks
Entäs sorapätkällä?
Kuvasteita
Kuvasteita
- jesi
- Tracks
Oon laittanu postilaatikkoihin laput että nyt on rallit.
Ja oletuksena sorateillähän on 80kmh rajotus...
Ja oletuksena sorateillähän on 80kmh rajotus...
/ Jere Siirilä
- JJP
- Tracks
Täytyy lähtee jakaa lappuja..TERVE
Kuvasteita
Kuvasteita
- jesi
- Tracks
Ota toi foorumin virallinen TERVE MORO HEI jannu, eli gamo500 messiin.
Onpas se jjp kauheen negatiivinen tänää, oliko piparilaatikon kansi jumissa?
Onpas se jjp kauheen negatiivinen tänää, oliko piparilaatikon kansi jumissa?
/ Jere Siirilä
- JJP
- Tracks
väsymys painaa päälle,viime yö meni kahdeksan aasialaisen shemalekääpiön kanssa tallilla.Jätkä porukalla siis oltiin...
Kumi paloi eikä kellään ollut kypärää eikä me tunneta suljettuja alueita.Kielletyt temput kylläkin.
Mutta aiheeseen palatakseni totean että kyllä valitettavasti joutuu varmasti kytkintä päivittämään jollain tapaa jos meinaa tehoa reippaasti lisäillä.Tietenkin sallitun 15kw rajoissa!!!!!!
Kumi paloi eikä kellään ollut kypärää eikä me tunneta suljettuja alueita.Kielletyt temput kylläkin.
Mutta aiheeseen palatakseni totean että kyllä valitettavasti joutuu varmasti kytkintä päivittämään jollain tapaa jos meinaa tehoa reippaasti lisäillä.Tietenkin sallitun 15kw rajoissa!!!!!!
Kuvasteita
Kuvasteita
Jep tarvii kokeilla tuoreilla öljyillä ennenku joutuu tilailee race-kytkintä, iipeis tais predatoriin sellasta olla tarjolla.
Meni kyllä piparinmurut ja iltakahvit sulassa sovussa näppiksen väliin ainaki mulla.jesi kirjoitti:Onpas se jjp kauheen negatiivinen tänää, oliko piparilaatikon kansi jumissa?

Näinhän se homma toimii, koskaan en oo autollakaa ylinopeutta ajanu saati luisuja vedelly yleisillä teillä.

Niin varmaan, eiköhän tuo oo ihan jokaisen omassa harkinnassa missä ja miten ajaa, myönnän että välillä tulee ajettua reippaasti ja kiihdyteltyä ihan täpöllä tuolla kylilläkin mutta katson kyllä etten aiheuta harmia tai vaaraa muille ts. sillon ku on liikennettä niin ajetaan iisisti mutta jos jossain syrjäkujalla missä ei oo ristin sielua tulee ajettua reippaammin niin tuskin tuosta kukaan kärsii varsinkaan kun ei tiedä sen tapahtuneen...

Lässynlässyn joo, ei luista mulla kytkin ei.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
http://WWW.PUUILO.FI
- JJP
- Tracks
Joo ei voi tuomita tai paheksua muita jos tekee itse ihan samaa.
ja mä voin myöntää että ajan ylinopeutta ajoittain.Ihan vaikka keskustassakin jos siltä tuntuu.Pelisilmää noihin tilanteisiin vaan pitää olla.
Ei yaguza riitä pelkästään nesteiden vaihto.
mä manaan! 

ja mä voin myöntää että ajan ylinopeutta ajoittain.Ihan vaikka keskustassakin jos siltä tuntuu.Pelisilmää noihin tilanteisiin vaan pitää olla.
Ei yaguza riitä pelkästään nesteiden vaihto.

Kuvasteita
Kuvasteita
Tulipa käytyä reilu 100km iltalenkki dillellä, ja kun oli puhetta niin piti ihan kokeilla tuota kytkintä.. Ei luista mutta jos 4 tai 5 kunnolla vedättää ja pikkusen kättä tarjoo kytkinkahvalle ni melko herkästi kyllä alkaa ote lipsua.
Ei, en varsinaisesti purista kahvasta vaan riittää kun laittaa lapasen kahvalle sen verran että löysät on pois vaijerista ni sen huomaa. Vaijeri on ok säädössään, välys on ja irrottaa ja pelaa muuten niinku kuuluukin.
Tuosta ilmiöstä voisin päätellä että varsinkin jos on enempi ajettu kytkin niin isolla mukilla saattaa jossain olosuhteessa alkaa kytkin olemaan lujilla kun isolla vaihteella vedätetään, tosin luulis tuossa sen verran olevan pelivaraa että vakiotehot kestää koska onhan se tosiaan sama kytkytin pollessakin ja muutama poni enämpi on jo vakiona.
Ei, en varsinaisesti purista kahvasta vaan riittää kun laittaa lapasen kahvalle sen verran että löysät on pois vaijerista ni sen huomaa. Vaijeri on ok säädössään, välys on ja irrottaa ja pelaa muuten niinku kuuluukin.
Tuosta ilmiöstä voisin päätellä että varsinkin jos on enempi ajettu kytkin niin isolla mukilla saattaa jossain olosuhteessa alkaa kytkin olemaan lujilla kun isolla vaihteella vedätetään, tosin luulis tuossa sen verran olevan pelivaraa että vakiotehot kestää koska onhan se tosiaan sama kytkytin pollessakin ja muutama poni enämpi on jo vakiona.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"