lamettaa kirjoitti:tunnin verran vehkeet kesti tota leikkii enneku alko lämmöt olla semmoset et oli parempi lopettaa enneku sattuu ja tapahtuu jotai kallista
voin linkittää videon tutustumis kierrokselta viel jossai kohtaa jos jotai kiinnostaa katsoa
Joo ajattelinkin että tuli varmaan lämpö ongelmia kun syyläri on noin hyvässä ravassa. Pitäs olla painepesuri mukana
jamex kirjoitti:mäntsälän lt500r on vaihtanut omistajaa ajat sitte,siinä oli muutakin vikaa kuin nuo mainitut
Mitäs siitä ilmeni?Noita sukisukeja ei taida kovinkaan montaa suomessa olla.
Jumaleisson toi lisko ei lähde ikinä puhtaaksi.Ah ku toi kura kuivahtaa kiinni niin avot.
No siinä on ainakin talveksi hommaa kun noita osia alkaa putsailemaan.
Singeri saatu käyntiin,enää ei tarttis ku saada se käymään nätimmin.Se on seissyt ainakin 2 vuotta laakereillaan mutta hienosti se yritti silti käyntiin kun sai vähän virtaa.Taidankin myydä jammun pois ja ajelen singerillä.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
yammu on puhdas jo, menin heti ajon jälkeen niin paloasemalle käymään ja vedin paloletkul täydel paineel niin kaua et puhdasta tuli ja kyl vedettiin meitsiki sen samasen letkun kanssa
tossa on ton sänkicross 2011 toi tutustumis kierros rataan, siin on muutama minuutti alus säätöä ja aika jolkottelua kierretään rataa mut kyl siel parissa kohtaa annan hiuka runtua crossi kuskeille
radalla oli siis samaan aikaan 50 motocross kuskia + minä ainoana mönkijällä
Nyt on tullu taloon Yamahan 700 yfm vm.08. Tämä on ensimmäinen crossimönkijä talossa joten neuvot/vinkit ei olis pahitteeks. Mönkijällä ajettu 25h, mönkijässä on Yoshimuran slipari, Gytr ilmansuodatin ja Dynojet power commander. Pitääkö toi säätää nyt uudelleen jos laittaa vakio sliparin ja suodattimen?? Ja olisin hyvin kiitollinen jos jollain olisi jakaa kokemuksia kyseisestä mönkijä esim.mitä kannttaa vahtia/tarkastella yms.
zeissdiavari kirjoitti:Nyt on tullu taloon Yamahan 700 yfm vm.08. Tämä on ensimmäinen crossimönkijä talossa joten neuvot/vinkit ei olis pahitteeks. Mönkijällä ajettu 25h, mönkijässä on Yoshimuran slipari, Gytr ilmansuodatin ja Dynojet power commander. Pitääkö toi säätää nyt uudelleen jos laittaa vakio sliparin ja suodattimen?? Ja olisin hyvin kiitollinen jos jollain olisi jakaa kokemuksia kyseisestä mönkijä esim.mitä kannttaa vahtia/tarkastella yms.
Onnittelut näin ensimmäiseksi, ja toiseksi miksi ihmeessä haluat vaihtaa vakio osat kiinni? Mut joo siis kun tehdään pientäkin muutosta virtaavuuteen niin silloin on säätäminen erittäin suositeltavaa.
Vahtimisesta ja tarkastelusta en osaa sanoa muuta kun muistaa välillä laittaa rasvaa nippoihin ja vaihtaa öljyt niin menee maailman tappiin. Idioottivarma laite joka on erittäin hyvä ajaa ja voima ei lopu kesken.
PepsiMoto kirjoitti:Niin ja kannattaa lukea tämä viestiketju läpi jos vaikka tuollaiset hullut ajatukset vakio-osien takaisin vaihtamisesta loppuisivat
Sen takia tuli mieleen vaihtaa vakio osat että ei kuulus 10km päähän kun ajaa tuolla mehtäautoteillä.
zeissdiavari kirjoitti:
Sen takia tuli mieleen vaihtaa vakio osat että ei kuulus 10km päähän kun ajaa tuolla mehtäautoteillä.
No siihen ääneen ei paljo ilmanputsari vaikuta.
Dynojetin sivuilta saa ladattua sen powerCommanderin ohjelman koneelle nii voit läppärillä ensin ottaa nykysen kartan talteen ja laittaa uuden kartan tilalle(mikä on siis orkkis kamoille tehty). Ja vastaavasti sitte takasin päin kun kyllästyt niillä orkkis hiluilla ajeluun.
Se on helppo homma jos sulla vaan on se johto siihen, ja jos se on se USB commanderi ni sitte sulla melko varmasti on sellanen johto jossain.
olispa mullaki iso raptori ni olis säätäminenki helppoo...
Joo kaikki hilpetööri löytyy, power commaderin cd-levy ja usb kaapeli. Eli tuolta power commaderin sivuilta pitäs ladata orkkis säädöt/kartta ja sit vaan siirtää se koneella siihen poksiin. Mitenkäs, saako tätä mönkijää tieliikenteeseen?
zeissdiavari kirjoitti:Joo kaikki hilpetööri löytyy, power commaderin cd-levy ja usb kaapeli. Eli tuolta power commaderin sivuilta pitäs ladata orkkis säädöt/kartta ja sit vaan siirtää se koneella siihen poksiin. Mitenkäs, saako tätä mönkijää tieliikenteeseen?
Täällä ainakin puhuu tieliikennemallin omistaja.Eli kyllä saa.
^badi kirjoitti:onko kukaan laskenut kantta näistä? vai onko puristuksen nostamiseen ainut keino vaihtaa mäntä?
Männän vaihto on varmasti helpoin keino.Miksi nostat puristuksia?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
juu kun mietin että miten lähellä mäntä käy venttiileitä? monetkin vaihtaa nuita mäntiä puristusten nostamiseksi niin mietin että saman hyödyn saisi halvemmalla sillä kannen laskemisella, jos ei radikaaleja eroja ole sitten sillä männän muotoilulla tehoja ajatellen.
comanche big bore "Kamikaze" kuva
Can Am outlander 400
Yamaha Raptor 700 vm.10
zeissdiavari kirjoitti:Joo kaikki hilpetööri löytyy, power commaderin cd-levy ja usb kaapeli. Eli tuolta power commaderin sivuilta pitäs ladata orkkis säädöt/kartta ja sit vaan siirtää se koneella siihen poksiin. Mitenkäs, saako tätä mönkijää tieliikenteeseen?
Täällä ainakin puhuu tieliikennemallin omistaja.Eli kyllä saa.
Minkälainen hommaja mitä tulee maksamaan että saa tieliikenteeseen, vai oletko ostanut suoraan tieliikennemallin?
kastemato kirjoitti:Moro.
Jos joku on joskus raptorinsa lähellä tönärin ja rullamitan kanssa niin voisko mitata tukivarsista vähän mittoja? Nuo punasella merkityt mitat haluisin tietää ja vaikka vielä vakio varsien pituuden.
Kiitos.
Jos meinaat wildcattiin raptorin tukivarsia laittaa ni tarviit pari muutakin mittaa mitkä vaikuttaa camberiin.
Tukivarsien kiinnityspisteiden etäisyys eturungossa leveys-suunnassa sekä olka-akselista ylä/ala-pallonivelien kiinnityspisteiden etäisyydet esim. navasta leveys-suunnassa.