Yamaha Raptor YFM 700R
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Re: Yamaha Raptor YFM 700R
minä myös kannatan korkeapuristemännän hankintaa sen sijaan että kajotaan kanteen... mutta man gotta do what man gotta do 

siitä raptoriin makeet valot http://www.miedl-design.com/englisch/00 ... 62a525.php
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Eikä se tosissaan tulisi helpommaksi että hankkisi vain sen männän?^badi kirjoitti:Juu kiitoksia kuvista. Nuita pepsimoton kuvia kun katsoo niin äkkiseltään näyttää että kannesta pikku lastun voisi ottaa.
Pitää vielä tutkia asiaa tarkemmin. Kaikki informaatio on tervetullutta.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
juu tulishan se varmaan, mutta jos kannesta voi ottaa lastun pois niin se tulee helpommaksi ja halvemmaksi. Enkä mielestäni ole kysynyt helpointa tapaa puristusten nostoon vaan, että jos jollain kokemusta niin minkäverran voi ottaa turvallisesti...JJP kirjoitti:Eikä se tosissaan tulisi helpommaksi että hankkisi vain sen männän?^badi kirjoitti:Juu kiitoksia kuvista. Nuita pepsimoton kuvia kun katsoo niin äkkiseltään näyttää että kannesta pikku lastun voisi ottaa.
Pitää vielä tutkia asiaa tarkemmin. Kaikki informaatio on tervetullutta.

- JJP
- Tracks
Ethän toki kysynyt helpointa tapaa.Mutta männän vaihtaminen olisi ehkä se FIKSUIN tapa.

Kuvasteita
Kuvasteita
-
- Tracks
puristusrako?
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
- PepsiMoto
- Tracks
Uusi suutin saapunut. Perjantaina aamulla yammu centerillä on uusi yritys... Pitäkää peukkuja.
-
- Tracks
Hyvä hyvä
Pidetään peukkuja!!!
-Pasi S.
Pidetään peukkuja!!!
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
- PepsiMoto
- Tracks
Jesss! Nyt se toimii! http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... 060d03.jpg Ilman noisekillereitä pari heppaa ja 3 nyyttonia enemmän antaa hän.
Neuvo: Jos joku teistä on joskus tilaamassa isompaa suutinta niin ÄLKÄÄ ostako RC:n suuttimia, koska ne on PASKOJA. Omassa laitteessa ei siis toiminut lainkaan 550cc rc:n suutin, tilalle tullut 600cc denson suutin taas toimii kuin unelma. Suuttimet olivat samanhintaisia, eli 125 taalaa posteineen suomeen.
Myyntipuheet on pidetty, nyt myynti ilmoitus: Myydään lähes käyttämätön RC:n suutin tarpeettomana! Tarjouksia tulemaan
Neuvo: Jos joku teistä on joskus tilaamassa isompaa suutinta niin ÄLKÄÄ ostako RC:n suuttimia, koska ne on PASKOJA. Omassa laitteessa ei siis toiminut lainkaan 550cc rc:n suutin, tilalle tullut 600cc denson suutin taas toimii kuin unelma. Suuttimet olivat samanhintaisia, eli 125 taalaa posteineen suomeen.
Myyntipuheet on pidetty, nyt myynti ilmoitus: Myydään lähes käyttämätön RC:n suutin tarpeettomana! Tarjouksia tulemaan

Onnea pepsimotolle tehonlisäyksestä, onse raptorin vääntö aika julma jo alhaalta 

terve.
tossa raptorin tl-mallissa kun on se koson nopeusmittari, ni kuuluisko sen bensamittarin toimia yleensäkään vai onko vaan jotain dreselin virityksiä?
oon koittanu googletella siihen jotain käyttö ohjetta, mut hyvin huonolla tuloksella.
tossa raptorin tl-mallissa kun on se koson nopeusmittari, ni kuuluisko sen bensamittarin toimia yleensäkään vai onko vaan jotain dreselin virityksiä?
oon koittanu googletella siihen jotain käyttö ohjetta, mut hyvin huonolla tuloksella.
- PepsiMoto
- Tracks
Ei ole mulla koskaan toiminut, dreselin ammattitaito ei riittänyt siihen. On varmasti kytkettävissä mutta en ole jaksanut tutkia. Yammun oma bensavalo kuitenkin toimii, se riittää mulle.TeemuL kirjoitti:terve.
- JJP
- Tracks
Mä ammuin sen dreselin mittarin irti samantien.Jos joku tarvitsee niin voin myydä sikamaiseen hintaan.
Vilkun merkkivalo on ainoa toiminto mitä siinä jää kaipaamaan,mutta sekin on työn alla.

Vilkun merkkivalo on ainoa toiminto mitä siinä jää kaipaamaan,mutta sekin on työn alla.
Kuvasteita
Kuvasteita
pitänee sitten tutkia saisko sen koson bensavalon vilkunnan loppumaan jotenkin. vasaralla viimeistään, sitten voikin hankkia vaporin mittarin siihen.
- PepsiMoto
- Tracks
Käytiin tänään emännän kanssa vähän pellolla päristelemässä ( http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... G_0224.jpg http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... 162456.jpg ) ja eipä toimi ihan 100%sesti mönkkäri, sanoisin että ennemminkin 98%. kulkee niin sa*tanasti mutta välillä pätkäsee hetkeksi. ei hyvä.