hahah no joo mutta mun mielestä se vakio on ihan riittävä ja ihan siistikin.
Tai no joo jos vapori kertoo fiksusti jengat ja lämpötilan niin sitten ymmärrän hyvin.
Itelläni ei mahdu ostoslistaan moiset
On meinaan lista niin pitkä että ei mitenkään saa kaikkea tulevana talvena...
fäk fäk fäkin fäk
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kyllä meinaa.Piikkipyörät on otettu pois vanteilta.
Marraskuussa muistaakseni katsastus ja sen jälkeen menee lisko lihoiksi.
Onhan mulla oikeakin mönkijä jolla tietenkin voisin jääradalle lähteä.
Se p aska vaan taitaa puutua jo suorallekkin.....
Mulla on ainakin jäänyt niin vähiin ajamiset tänä kesänä, että pakko on ajaa talvellakin.
Tuli se kelkkakin myytyä pois niin ei oo muutakaan puuhaa talveksi. Täytyy rakennella ja modailla siinä ohella. Ei siinä osiinlaitossa ja kasaamisessa montaa hetkeä mene.
En tiedä mihin tuntimittaria tarvitaan, mutta tuli ekaksi mieleen huoltovälin seuraus?
Itse pidän huolto"Päiväkirjaa" kotikoneella, johon olen listannut kaikki modauksetkin kaasareiden säätöjä myöten.
mutta vastaus kyssäriin. Halvinta.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
halpoja tuntimittareita löytyy 20-30e hintaan.Biltemankin tarjoama malli toimii varmasti kunhan vain tussaa siitä sen merkin piiloon. Sen voi jemmaa penkin alle kun ei sitä tarvitse kuitenkaan kokoajan kytätä.
frosty kirjoitti:Sen kerran ku oisin ollu Raptorilla lähössä ni eipähän syttyny. Akku tyhjä. Voi saataman saatama!
Tarttis vissiin ajella sillä himppasen useammin.
Ei muuta, jatkakaa.
melkein sama homma,kone ollut kuukauden parkissa ja piti lähteä vähän sänkipeltoa
pöllyttämään niin moottorin vikavalo palaa,onko vinkkejä? vaiko heti merkki huoltoon?