Riittäähän se orggiski putki, ja fiksasin sen snadin murtuman, mut naattelin vaan että saisi kaupanpäälle vähän matalampaa murinaa tuolla sliparin vaihdolla.JJP kirjoitti:Niin sehän on minun mielipide,en kehoittanut muita välttelemään leo vinceä.Jani_rr kirjoitti:Pärähti vaan korvaan tuo *vältän kuin ruttoa*... En minäkään tuosta Leo vincestä ole mitään kuullut, en hyvää enkä pahaa. Jaan vaan tietoa mitä mulle kerrottin, kun tämä asia voi olla ajankohtainen muillakin, niin porukkaa varmaan myös kiinnostaa jos jengi alkaa jotain tuotetta mollaamaan (Lähinnä minkä takia). Muokkaamaan kun kuitenkin joutuu, niin tokihan mikä tahansa slipari käy. En meinaa alkaa kalliilla tuota omaani varustamaan, kun todnäköisesti isompaan vermeeseen siirryn jossain vaiheessa. Makuasioita...JJP kirjoitti:Mitäs mä siitä kertoisin? En vain itse koskaan hankkisi.Ei oikein minkään näköisiä eikä kukaan ole koskaan merkkiä ylistänytkään.
Tollasen leo vincen 380e + ASENNUS hinnalla sais maailmalta FS putken ja vielä kopan kaljaa.
Suomi on p aska maa mutta valinnanvapaus täällä siltä vielä on.![]()
REn putki ei riitä? Toimii kuitenkin ihan moitteetta kun sen kerran hitsaa kasaan.
Sillä ei ole vaikutusta että minkä hinnan on pakettiin merkannut.Believe me.kastemato kirjoitti: Tulli maksetaan vaan jos paketti sattuu osumaan silmään. Niille tulee niin paljon romua nykyään ettei ne kaikkia ehdi. Ja sekin vaikuttaa että minkä hinnan lähettäjä on siihen merkannu, monet kun lähettävät lahjana tai merkkaavat pienen hinnan. Viime talvena kun tilasin kiinasta jotain niin en penniäkään joutunu tulleja maksamaan.
Ja joka tapauksessa, ei kai se tulli ole kun 5-10% plus alv. Eli tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin jostain 50-100€ ja senkin jälkeen on vielä halvempi kun tässä meidän luvatussa suomen maassa.
ebay.com on putkia täynnä poijjaat![]()
Ja ne fullsystemit ei tosiaan kauheesti kalliimpia ole, mutta kun en tiedä kuinka paljon niitä tarvii sovitella niin en alkanut ostamaan.
Ja niitten putkistojen vertailu menee taas ihan samaan kastiin niitten penkki vertailujen kanssa.
Joo tullinkin jälkeen on halvempia ja kun suomesta EI SAA oikeesti mitään.
Itelläni on kaikki amerikasta tulleet moottorinosat on jääneet tulliin.
Kehoitan siis käyttämään ennemmin EU-maiden Ebaykauppoja yms koska joskus niistäkin löytyy osia.Jos ei löydy niin sitten ameriikasta.
Kunnon pipe shootout on tehty samalla koneella samassa penkissä ja mä luotan sellaiseen kuin peruskallioon.
http://www.moddedraptor.com/community/r ... -700r.html