4x4
Tallissa metsämallin 300 4*4 linhai, ei tosin mun vaan faijan broidin.
Heti kun saatiin se lämpimään niin kaikki tarrat pois 4x4:ää lukuunottamatta ja tehari kiinni+pääsuutin ja kyllä liikahtaa pikkasen ilosemmin verrattuna vakioon
Viikonloppuna kunnon mettätestit tuosta.
On vissiinkin kiinalaiset ollut asialla kun kaasari on laitettu kiinni, ei ole kovin yksinkertainen homma irroitella ja vaihtaa suutin sinne...
Hauska peli
Heti kun saatiin se lämpimään niin kaikki tarrat pois 4x4:ää lukuunottamatta ja tehari kiinni+pääsuutin ja kyllä liikahtaa pikkasen ilosemmin verrattuna vakioon

Viikonloppuna kunnon mettätestit tuosta.
On vissiinkin kiinalaiset ollut asialla kun kaasari on laitettu kiinni, ei ole kovin yksinkertainen homma irroitella ja vaihtaa suutin sinne...
Hauska peli

Traktori..
Onko kukaan kehitellyt öljynpaine mittaria tai merkkivaloa Linkkuun.Itselläni pääsi tuossa juuri letku irti ja öljyt pihalle. Onneksi huomasin ennenkuin lähdin liikenteeseen eikä mitään vakavampaa päässyt tapahtumaan. Aika huonoja tuntuu olevan nuo letkulemmarit. Huomenna menee jokainen niistä kyllä vaihtoon.
On tässä vähän kateltu tuota 4x4 Linkkua, kun katsoi tuota hintaakin. Ainoa pettymys on että tässä mallissa ei ollut suojattu koko taka-akselia jota taas löytyi mp-messuilta ja sanottiin että tälläinen se on mitä liikkellä olisi kaupan. Mitä itse sanotte tuosta puoliksi suojatusta taka-akselistosta, onko ollut ongelmia?
Mikä perkeleen allekirjoitus?
No ei ihan Linhaita, mutta :bowtie81 kirjoitti:ai alle 2000€ tieliikenne linhaista, kertois vaan kaikille, luulen että menis kaupaksi siihen hintaan..
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae
Tieliikennemalli 1890e 200cc, ei paha.
Eli puhutaan siis jäykästä taka-akselista. Tässä kuvassa linkku, jossa perästä lähtevän akselin vasemmanpuoleinen pää on koteloitu http://galleria.sammysatv.com/displayim ... m=62&pos=3anton kirjoitti: Nyt minulla ei oikein leikkaa. Saisitko kuvan tai jotain muuta esimerkiks?
Toisesta en äkkiseltään kuvaa löytänyt mutta mielikuvituksella varmaan onnistuu kotelon kuvittelu myös toiselle puolelle

Niitä kuulemma on toimitettu sekä yhdellä levyjarrulla että 2:lla. Ennen kuljetuslaatikon avausta ei kuulemma maahantuojakaan tiedä kumpaa sisältä löytyy. Kuinka muuten on kantavuuden kanssa (max.kuorma),
Espoon esitteessä se on 150kg ja lohjan esitteessä 200kg. Miten teillä on se ilm. rek. otteessa. Se 50kg on aika tärkeä, koska siihen 200kg mahtuu 2 aikuista tarvikkeineen, mutta 150kg tark. aikuinen + lapsi tarvikkeineen.
Espoon esitteessä se on 150kg ja lohjan esitteessä 200kg. Miten teillä on se ilm. rek. otteessa. Se 50kg on aika tärkeä, koska siihen 200kg mahtuu 2 aikuista tarvikkeineen, mutta 150kg tark. aikuinen + lapsi tarvikkeineen.