SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Jani_rr
6WD
Mönkijä:: Can Am 1000 XTP TL 2013

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

JJP kirjoitti:
Jani_rr kirjoitti:
JJP kirjoitti:Mitäs mä siitä kertoisin? En vain itse koskaan hankkisi.Ei oikein minkään näköisiä eikä kukaan ole koskaan merkkiä ylistänytkään.
Tollasen leo vincen 380e + ASENNUS hinnalla sais maailmalta FS putken ja vielä kopan kaljaa. :D
Pärähti vaan korvaan tuo *vältän kuin ruttoa*... En minäkään tuosta Leo vincestä ole mitään kuullut, en hyvää enkä pahaa. Jaan vaan tietoa mitä mulle kerrottin, kun tämä asia voi olla ajankohtainen muillakin, niin porukkaa varmaan myös kiinnostaa jos jengi alkaa jotain tuotetta mollaamaan (Lähinnä minkä takia). Muokkaamaan kun kuitenkin joutuu, niin tokihan mikä tahansa slipari käy. En meinaa alkaa kalliilla tuota omaani varustamaan, kun todnäköisesti isompaan vermeeseen siirryn jossain vaiheessa. Makuasioita...
Niin sehän on minun mielipide,en kehoittanut muita välttelemään leo vinceä.
Suomi on p aska maa mutta valinnanvapaus täällä siltä vielä on. :D
REn putki ei riitä? Toimii kuitenkin ihan moitteetta kun sen kerran hitsaa kasaan.

kastemato kirjoitti: Tulli maksetaan vaan jos paketti sattuu osumaan silmään. Niille tulee niin paljon romua nykyään ettei ne kaikkia ehdi. Ja sekin vaikuttaa että minkä hinnan lähettäjä on siihen merkannu, monet kun lähettävät lahjana tai merkkaavat pienen hinnan. Viime talvena kun tilasin kiinasta jotain niin en penniäkään joutunu tulleja maksamaan.

Ja joka tapauksessa, ei kai se tulli ole kun 5-10% plus alv. Eli tässä tapauksessa puhutaan kuitenkin jostain 50-100€ ja senkin jälkeen on vielä halvempi kun tässä meidän luvatussa suomen maassa.

ebay.com on putkia täynnä poijjaat :)

Ja ne fullsystemit ei tosiaan kauheesti kalliimpia ole, mutta kun en tiedä kuinka paljon niitä tarvii sovitella niin en alkanut ostamaan.

Ja niitten putkistojen vertailu menee taas ihan samaan kastiin niitten penkki vertailujen kanssa.
Sillä ei ole vaikutusta että minkä hinnan on pakettiin merkannut.Believe me.
Joo tullinkin jälkeen on halvempia ja kun suomesta EI SAA oikeesti mitään.
Itelläni on kaikki amerikasta tulleet moottorinosat on jääneet tulliin.
Kehoitan siis käyttämään ennemmin EU-maiden Ebaykauppoja yms koska joskus niistäkin löytyy osia.Jos ei löydy niin sitten ameriikasta.

Kunnon pipe shootout on tehty samalla koneella samassa penkissä ja mä luotan sellaiseen kuin peruskallioon.
http://www.moddedraptor.com/community/r ... -700r.html
Riittäähän se orggiski putki, ja fiksasin sen snadin murtuman, mut naattelin vaan että saisi kaupanpäälle vähän matalampaa murinaa tuolla sliparin vaihdolla. :)
Can Am 1000 Renegade Xxc Triple Black 2018. T3b (80km-h) ABS
Can Am 1000 XTP 2013 (TL)
Yamaha Raptor700 2008 (TL) / Polaris 570, 2017 raktori
Yamaha Raptor700 ,2007 (TL)
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Sinne tulliin otetaan kauppakuitti mukaan.Sieltä se hinta katsotaan eikä siitä laatikon päällä olevasta lapusta.
Kyllä ne tullissakin osaa ebayta käyttää.
Lisäksi:Tulli ja Alvi lasketaan tavaran hinnasta + rahtimaksuista. EI siis pelkästään tavaran hinnasta.
Se miten kikkailee kuittien kanssa on sitten jo eri asia ja siitä ei kannata täällä paljoakaan huudella.

Tottakai niissä on eroja mutta toihan on ainoa ja paras tapa putkia vertailla ja en mä ainakaan nää mitään huonoa tollasessa.
Mites kastemato sitten putkia vertailisi? hinnan,ulkonäön vai äänen perusteella?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja kille666 »

ei sillä putkella ainakaan tehoa saa enempää kuin tuolla normaalilla tehoputkella.. äänet ja ulkonäkö muuttuu paremmaks tai huonommaks.

olisko joku halukas ostaa keihin fcr 41mm kaasarin??
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

JJP kirjoitti:Sinne tulliin otetaan kauppakuitti mukaan.Sieltä se hinta katsotaan eikä siitä laatikon päällä olevasta lapusta.
Kyllä ne tullissakin osaa ebayta käyttää.
Lisäksi:Tulli ja Alvi lasketaan tavaran hinnasta + rahtimaksuista. EI siis pelkästään tavaran hinnasta.
Se miten kikkailee kuittien kanssa on sitten jo eri asia ja siitä ei kannata täällä paljoakaan huudella.

Tottakai niissä on eroja mutta toihan on ainoa ja paras tapa putkia vertailla ja en mä ainakaan nää mitään huonoa tollasessa.
Mites kastemato sitten putkia vertailisi? hinnan,ulkonäön vai äänen perusteella?

Sen tiesinki että rahdit lasketaan mukaan, jostain ne somalien tuetkin on saatava.

Kyllä mulle ääni(harvoin saa kyllä näytteitä),ulkonäkö ja paino olis ne tärkeet. Ei se maksimi teho koska sitä ei kaupan putkilla oikeasti saa.
Ja sliparissa mikä ei mene heittämällä paikalleen niin hinta vaikuttaa tietysti.

En sanonu että noissa testeissä mitään väärää olis, mutta mä en niitten perusteella putkea osta
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Ite valitsen putken ulkonäön ja mahdollisten tehojen perusteella.Esimerkiksi raptoriin on niin paljon osaa tarjolla että kaupan putkella saa varmasti tyydyttävät tehot.Tuoteet on kuitenkin aika kovan seurannan ja kilpailun kohteena niin niistä on pakko tehdä toimivia.

Yoshin mä valitsin villikissaan aika mutulla.

DMCeen putkiin oot tosi tyytyväinen.erittäin hyvän näköiset piiput ja äänet omaa luokkaansa.
Desibelit voisin mittauttaa tällä viikolla.
Kuvasteita
kastemato
6WD

JJP kirjoitti:Ite valitsen putken ulkonäön ja mahdollisten tehojen perusteella.Esimerkiksi raptoriin on niin paljon osaa tarjolla että kaupan putkella saa varmasti tyydyttävät tehot.Tuoteet on kuitenkin aika kovan seurannan ja kilpailun kohteena niin niistä on pakko tehdä toimivia.

Yoshin mä valitsin villikissaan aika mutulla.

DMCeen putkiin oot tosi tyytyväinen.erittäin hyvän näköiset piiput ja äänet omaa luokkaansa.
Desibelit voisin mittauttaa tällä viikolla.
Nyt kun lukasin vähän testiä motoworksin sr4 putkesta niin kovasti sitä kehutaan. Onhan se käsintehtyä ameriikan metallia. Tosin mullehan tulee pelkkä slipari. Mutta tehoja en odotellukkaan vaan ulkonäköö ja ääntä

Ja tuplaputkilla jotenki aina tulee hyvät äänet ja ne näyttää hyvältä jos ei nyt painoo kato. Kirjotusmuodosta oletin että sulla on siis tupla piiput =D>
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Kuvasteita
kastemato
6WD

kastemato
6WD

Tänään tuli slipari, alvit piti maksaa 43€.
Mutta ei se kyllä ihan pikku hommalla taida paikalleen mennä...no katotaan kun pääsee ihmetteleen
Jani_rr
6WD

kastemato kirjoitti:Tänään tuli slipari, alvit piti maksaa 43€.
Mutta ei se kyllä ihan pikku hommalla taida paikalleen mennä...no katotaan kun pääsee ihmetteleen
Ääni näytettä odotellessa.
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
kastemato
6WD

Ei se niin vaikee ollukkaan. Siellä se jöpöttää ja mun mielestä on ainakin vähän matalemmat soundit.
kastemato
6WD

Motoworksin slipari paikallaan.
Saattaa se ääninäytekkin joskus tulla.

Kuva
Jani_rr
6WD

kastemato kirjoitti:Motoworksin slipari paikallaan.
Saattaa se ääninäytekkin joskus tulla.

Kuva
Saisko vähän isomman kuvan?
SMC Wildcat 500 , ? (TL)
jesi
Tracks
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(

Viesti Kirjoittaja jesi »

Mä en ainakaan 100x75pix kuvasta kauheesti irti saa...

edit: joku jo ehtikin.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
kastemato
6WD

katoppas kerpele..luulin että siitä painamalla menee isompaan...

toimiiko tää http://kuvablogi.com/nayta/3334641/

Kuva
Vastaa Viestiin