4x4

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
jouha
Noppeli

Viesti Kirjoittaja jouha »

Mulla ollut eka tankkaukset n. 7l/100km, mutta se nyt on ollut sellaista sekalaista ajoa kaupunkialueella. Tarkempaa tieto a tulee kunhan kerkee ajelemaan vähän lisää. Nyt mittarissa vasta 350km.
Robbe-
6WD

Viesti Kirjoittaja Robbe- »

Tallissa metsämallin 300 4*4 linhai, ei tosin mun vaan faijan broidin.
Heti kun saatiin se lämpimään niin kaikki tarrat pois 4x4:ää lukuunottamatta ja tehari kiinni+pääsuutin ja kyllä liikahtaa pikkasen ilosemmin verrattuna vakioon :P
Viikonloppuna kunnon mettätestit tuosta.

On vissiinkin kiinalaiset ollut asialla kun kaasari on laitettu kiinni, ei ole kovin yksinkertainen homma irroitella ja vaihtaa suutin sinne...

Hauska peli :P
Traktori..
jouha
Noppeli

Viesti Kirjoittaja jouha »

Onko kukaan kehitellyt öljynpaine mittaria tai merkkivaloa Linkkuun.Itselläni pääsi tuossa juuri letku irti ja öljyt pihalle. Onneksi huomasin ennenkuin lähdin liikenteeseen eikä mitään vakavampaa päässyt tapahtumaan. Aika huonoja tuntuu olevan nuo letkulemmarit. Huomenna menee jokainen niistä kyllä vaihtoon.
Jari
2WD
Mönkijä:: TGB Blade 550

Viesti Kirjoittaja Jari »

On tässä vähän kateltu tuota 4x4 Linkkua, kun katsoi tuota hintaakin. Ainoa pettymys on että tässä mallissa ei ollut suojattu koko taka-akselia jota taas löytyi mp-messuilta ja sanottiin että tälläinen se on mitä liikkellä olisi kaupan. Mitä itse sanotte tuosta puoliksi suojatusta taka-akselistosta, onko ollut ongelmia?
Mikä perkeleen allekirjoitus?
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Mitä tarkoitat kokosuojatulla taka-akselilla? :roll:
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Onko ATV 4x4 300:n rekisteröity 1:lle vai 2:lle hlölle?
QAku
4WD
Mönkijä:: RZR 800 EFI EPS LE Turbo

Viesti Kirjoittaja QAku »

Petsku kirjoitti:Onko ATV 4x4 300:n rekisteröity 1:lle vai 2:lle hlölle?
2:lle
QAku
4WD

anton kirjoitti:Mitä tarkoitat kokosuojatulla taka-akselilla? :roll:
Toinen tuo mallia jossa on vasen akseli suojattu ja oikea paljas ja toinen mallia, joissa kummatkin suojattu.
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

bowtie81 kirjoitti:ai alle 2000€ tieliikenne linhaista, kertois vaan kaikille, luulen että menis kaupaksi siihen hintaan..
No ei ihan Linhaita, mutta :
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae

Tieliikennemalli 1890e 200cc, ei paha.
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

QAku kirjoitti:
anton kirjoitti:Mitä tarkoitat kokosuojatulla taka-akselilla? :roll:
Toinen tuo mallia jossa on vasen akseli suojattu ja oikea paljas ja toinen mallia, joissa kummatkin suojattu.
Nyt minulla ei oikein leikkaa. Saisitko kuvan tai jotain muuta esimerkiks?
QAku
4WD

anton kirjoitti: Nyt minulla ei oikein leikkaa. Saisitko kuvan tai jotain muuta esimerkiks?
Eli puhutaan siis jäykästä taka-akselista. Tässä kuvassa linkku, jossa perästä lähtevän akselin vasemmanpuoleinen pää on koteloitu http://galleria.sammysatv.com/displayim ... m=62&pos=3

Toisesta en äkkiseltään kuvaa löytänyt mutta mielikuvituksella varmaan onnistuu kotelon kuvittelu myös toiselle puolelle :wink: . En vaan nyt saa päähäni tuon "kotelon" virallista nimeä...
Ambasador
3WD

Viesti Kirjoittaja Ambasador »

Mulla Linhaissa molemmat taka akselit on koteloitu, elikkä ei ole tuo oikean puoleinen sama kuin kuvassa.
Petsku

Viesti Kirjoittaja Petsku »

Niitä kuulemma on toimitettu sekä yhdellä levyjarrulla että 2:lla. Ennen kuljetuslaatikon avausta ei kuulemma maahantuojakaan tiedä kumpaa sisältä löytyy. Kuinka muuten on kantavuuden kanssa (max.kuorma),
Espoon esitteessä se on 150kg ja lohjan esitteessä 200kg. Miten teillä on se ilm. rek. otteessa. Se 50kg on aika tärkeä, koska siihen 200kg mahtuu 2 aikuista tarvikkeineen, mutta 150kg tark. aikuinen + lapsi tarvikkeineen.
Jari
2WD
Mönkijä:: TGB Blade 550

Viesti Kirjoittaja Jari »

Diih, onkos niitä ongelmia ollut tuon puoliksi koteloidun taka-akselin kanssa? :P
Mikä perkeleen allekirjoitus?
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Eikös lie vastaava tuossa takavetoisessa... ei oo ollu ongelmia. Hyvin se pyörii ja laite kulkee. :)
Vastaa Viestiin