kingi kirjoitti:kana2007 kirjoitti:Kingiltä löytyy aina noita mielipiteitä mutta lieneekö käytännön kokemusta edes 2-tahti mopoista.. Taidat perustaa tuon oman tietämisen videoruudun kyttäämiseen kypärä päässä hienosti päristellen

Molemmilla peleillä ajaneena/omistaneena tiedän kyllä kummalla ajan mieluummin!! Kyllähän tuo polle on hyvä peli, pitkälle lukon ansiosta etenee metässä ym hyvin, ja viimeiseen versioon osasivat jopa jo vähän tehojakin lisäillä, ei siihen mennytkään kuin muutama vuosi! Can-amin vehkeet on vissiin ollut tehoissaan edelläkävijänä ja suunnannäyttäjänä koneenrakentamisesta vauvaiästä asti ja tollasee rossailuu 900XP onkin jo varsin onnistunut tuotos POLARIKSELTA. Commanderi on kuitenkin ajateltu pidemmälle, mielenkiintoista odottaa kun laittavat ensimmäisen kisa UTV:n markkinoille. Siihen olen ainakin itse tyytyväinen jotta rahalla sai sitä mitä pitikin, ja vielä enemmän. Polariksen järkky hinta ja karvalakki varustus, mettämallin rotisko vielä niin ei kauaa tarvin punnailla. Onhan tuossa noita ominaisuuksia mitä olis kaivannut, joita jo aiemmissa pelissä oli, mutta enempi se on kiinni miehestä tuo suoritus metsässä tai missä sitä nyt ajaakin, hajottaako peliä, ja yleensäkään osaako käsitellä laitetta

Hieno vastaus ja ilmeisen arka aihe sinulle joten en aiheuta pahaamieltä mielipiteilläni sen enempää.

Harrastamisessahan tärkeintä on se, että itse ajat juuri sinulle parhaiten sopivalla laitteella, joka nyt tässä tapauksessa on commander. Minä kiristän kypärän leukaremmiä ja jatkan topicin seurailua suurella mielenkiinnolla videoruutua kytäten

Juu kiitos vaan kunniasta, oon helposti provosoitavissa ja senhän ehkä jo tiesitkin kun tätä aluetta halusit sörkkiä Polaris kehuilla, pitihän mun sut palauttaa maan kamaralle. Julkinen mielipide on aina haaste jollekin, jos pitää mölyt omassa mahassa, ei saa vastapalautettakaan

Mulle tää ei ole arka asia muuten, mutta ällöttää tollaset vertailut, joita jos tarkemmin katsoo, huomaa minkälaista paskaa ne puhuu/esittää videossa kokoajan, kannattaa katsoa se vielä kerran oikein silmäpari tarkkana, koska äijät vaan ponttaa Pollen myyntiä eteenpäin tolla, sillä ei ole mitään tekemistä oikean vertailun kanssa.